Connect with us

SDG's

Το θέατρο συναντά την αλληλεγγύη

Η θεατρική ομάδα ΕΝ ΛΕΥΚΩ, το Άσυλο Ανιάτων και η οικογένεια Δημήτρη Ψαθά σας προσκαλούν στην κωμωδία «Ο Εαυτούλης μου», το Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2020 στις 20:00, στο θέατρο Pierce  – Αμερικανικό  Κολλέγιο Ελλάδος ( Γραβιάς 6 – Αγία Παρασκευή).

Οι συντελεστές της ομάδας ΕΝ ΛΕΥΚΩ, θα διαθέσουν τα χρήματα από δωρεές που τυχόν συγκεντρωθούν στο «Ίδρυμα Περιθάλψεως Χρονίως Πασχόντων» του Ασύλου Ανιάτων για την εγκατάσταση ιατρικού οξυγόνου, στην υπό ανακαίνιση πτέρυγα.

Πρόκειται για ένα διαχρονικό έργο του Δημήτρη Ψαθά, γραμμένο το 1941, που πραγματεύεται με καυστικό και διεισδυτικό τρόπο τον ανθρώπινο εγωισμό και σχολιάζει έξυπνα το ρόλο της γυναίκας στην κοινωνία. Ταυτόχρονα το ανέβασμα της παράστασης προβάλλει το μήνυμα της αλληλεγγύης και του αλτρουισμού.

Τη σκηνοθεσία της παράστασης υπογράφει η Μαρία Οικονομίδη, ενώ την καλλιτεχνική επιμέλεια έχει η Μπέτυ Λιβανού.  Όπως δήλωσε η σκηνοθέτης «η παράσταση σατιρίζει τον υπέρμετρο εγωισμό, χρησιμοποιώντας ως όχημα το χιούμορ για να περάσει τα μηνύματά της. Ταυτόχρονα, στο έργο αναλύεται και η ανεξαρτησία της γυναίκας. Αναμφισβήτητα, το έργο παραμένει επίκαιρο ακόμα και σήμερα».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Η Beverage World υιοθετεί τον ξενώνα «Εστία των Αθηνών»

Η εταιρεία Beverage World του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης, ευαισθητοποιημένη και κοντά στο συνάνθρωπο, αποφάσισε να προχωρήσει σε μία σημαντική δωρεά προς τον Δήμο Αθηναίων, στηρίζοντας την πλέον ευάλωτη ομάδα πληθυσμού, τους υπερήλικες αστέγους.

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του προγράμματος «Υιοθέτησε την πόλη σου», η Beverage World προχώρησε στην  υιοθεσία του ξενώνα «Εστία των Αθηνών», η οποία φιλοξενεί και φροντίζει σε καθημερινή βάση 52 άστεγους ηλικιωμένους συνανθρώπους μας. 

Με την «υιοθεσία» της Εστίας, η Beverage World του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης συνέβαλε στην ολοκληρωμένη αναβάθμιση των υποδομών και στην εξασφάλιση σημαντικού  εξοπλισμού για την καθημερινή φροντίδα και κάλυψη βασικών αναγκών των φιλοξενούμενων συνανθρώπων μας.

Στο πλαίσιο αυτό αντιπροσωπεία της Beverage World αποτελούμενη από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου Παύλο Φωτιάδη και τον Γενικό Διευθυντή της εταιρείας Γιώργο Μακρυγιαννάκη επισκέφθηκε στις 15 Οκτωβρίου τον δήμαρχο Αθηναίων, Κώστα Μπακογιάννη, για να συζητήσουν τις λεπτομέρειες της υιοθεσίας της «Εστίας των Αθηνών». Ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης δήλωσε: «To πρόγραμμα «Υιοθέτησε την πόλη σου» έχει αποδείξει ήδη στην κοινωνία ότι μπορεί να αποτελέσει τη βάση μας για πράγματα που μπορούμε να αλλάξουμε στην Αθήνα και όλα εκείνα που μπορούμε να δημιουργήσουμε μέσα από την συνεργασία, τις συνέργειες και την αλληλεγγύη. Από την πρώτη στιγμή της υλοποίησής του, το αγκάλιασαν φορείς, σύλλογοι και επιχειρήσεις με υψηλό αίσθημα ευθύνης για τον άνθρωπο. Για αυτό ευχαριστώ και την «Beverage World» που εντάχθηκε στο πρόγραμμα και ανέλαβε ένα σημαντικό κομμάτι στήριξης πολιτών που έχουν ανάγκη. Είναι ακόμη μία συνεργασία προς τον κοινό στόχο. Να κάνουμε την Αθήνα μία ανθρώπινη πόλη». Από την πλευρά του, ο κ. Φωτιάδης, αφού ευχαρίστησε τον Δήμαρχο Αθηναίων για την υποδοχή και την εποικοδομητική συνάντηση τους δήλωσε σχετικά: «Η κρίση της πανδημίας κατέστησε ακόμα πιο επείγουσα την έμπρακτη αλληλεγγύη και ιδιαίτερα τη μέριμνα για τους πλέον ευάλωτους συνανθρώπους μας. Στηριζόμενοι στις διαχρονικές ανθρωποκεντρικές μας αξίες, είμαστε δίπλα στις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, ενισχύοντας το αξιόλογο έργο του Δήμου Αθηναίων στην προάσπιση της υγείας και στην αναβάθμιση του επιπέδου διαβίωσης αυτών των ομάδων».  

Η πρωτοβουλία αυτή, σύμφωνα με ανακοίνωση της Beverage World αποτελεί την αρχή μιας συμβολικής, αλλά και πρακτικής κίνησης αλτρουισμού αποδεικνύοντας έμπρακτα την πιστή στις αξίες και στη σημασία των σχέσεων που μας κρατούν πρωτίστως ψυχικά ζωντανούς σε περιόδους που η προσφορά και η αγάπη προς τον συνάνθρωπο αποτελούν το όχημα για την επόμενη μέρα. 

Περισσότερα

13# Δράση για το κλίμα

Βεργίνα: Ανακυκλώσιμες συσκευασίες χωρίς πλαστικό

Η ΒΕΡΓΙΝΑ πρωτοστατεί σε ενέργειες που προάγουν το περιβάλλον κάνοντας αυτή τη φορά πράξη την κατάργηση του πλαστικού μιας χρήσης σε όλες τις πολυσυσκευασίες των προϊόντων της. 

Η εταιρεία μεταβαίνει με υπευθυνότητα και ευαισθησία, στις νέες πολυσυσκευασίες από ανακυκλώσιμο χαρτόνι που είναι απόλυτα φιλικές προς το περιβάλλον (plastic free). 

Οι πολυσυσκευασίες τοποθετούνται σε χάρτινα κιβώτια, ελαχιστοποιώντας τη χρήση πλαστικού σε όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας και αντανακλούν απόλυτα, τόσο το όραμα της ελληνικής ζυθοποιίας για βιώσιμες επιλογές συσκευασίας, όσο και την υψηλή ποιότητα της μάρκας. 

Η βιώσιμη ανάπτυξη βρίσκεται στον πυρήνα της επιχειρηματικής δραστηριότητας της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, στοχεύοντας στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός της. Μέσα από τις πρωτοβουλίες της, τα τελευταία χρόνια, έχει ήδη καταφέρει να μειώσει τη χρήση νερού σε όλα τα στάδια παραγωγής, ενώ εφαρμόζει συγκεκριμένα προγράμματα συνολικής ανακύκλωσης, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εξοικονόμηση πρώτων υλών και ενέργειας.

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Η DUR στηρίζει το Pink the City 2020

Την εκδήλωση – θεσμό για την Πάτρα και την Δυτική Ελλάδα, Pink the City 2020, στηρίζει για μια ακόμα χρονιά η DUR με στόχο την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του κοινού για τον καρκίνο του μαστού. 

Η φετινή διοργάνωση του Pink the City 2020 διεξάγεται διαδικτυακά από 1-25 Οκτωβρίου και καλεί το κοινό μέσα από ατομικές και ομαδικές δράσεις να υποστηρίξει την πρωτοβουλία και να διαδώσει το μήνυμα χρωματίζοντας το διαδίκτυο με την ελπίδα. Η DUR ντύνει και φέτος τους εθελοντές της διοργάνωσης με τα χαρακτηριστικά DUR t-shirts στηρίζοντας πιστά την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού. Το ηχηρό μήνυμα για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού δίνεται μέσα από διαδικτυακά events και δράσεις που μεταδίδονται κάθε Κυριακή του Οκτωβρίου από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Συλλόγου.

Στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η DUR που δραστηριοποιείται για πάνω από μισό αιώνα, θεωρεί οικειοθελή της δέσμευση την συνεισφορά στην κοινωνία για έναν τόσο σημαντικό σκοπό, βρισκόμενη στο πλευρό των γυναικών. 

Περισσότερα
κουφώματα pvc τεχνοπαν

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ