Connect with us

13# Δράση για το κλίμα

Τoyota: 1,52 εκατ. πωλήσεις υβριδικών το 2017, τρία χρόνια νωρίτερα από το στόχο

Η Toyota πέτυχε να πουλήσει 1,52 εκατομμύρια υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα το 2017, τρία χρόνια νωρίτερα από το στόχο που είχε θέσει και το ορόσημο αυτό ανοίγει στην εταιρεία το δρόμο για το στόχο του 2030, δηλαδή τις ετήσιες πωλήσεις 5,5 εκατομμυρίων υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων, όπως ορίζεται στο “Environmental Challenge 2050”.

Για να χαρακτηριστεί μία εταιρεία “ηγέτης“ στον τομέα τις περιβαλλοντικής συμβατότητας, βασίζεται περισσότερο στον αριθμό οχημάτων που πουλά σε όλο τον κόσμο, και λιγότερο στον αριθμό πρωτοτύπων που λανσάρει στα Σαλόνια Αυτοκινήτων.

Η Toyota Motor Corporation (Toyota) ανακοίνωσε ότι πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο το 2017, με ετήσιες πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων πάνω από 1,52 εκατομμύρια μονάδες σε όλο τον κόσμο. Η τιμή αυτή αντιπροσωπεύει μία αύξηση 8% σε σχέση με την προηγούμενη επίδοση – ρεκόρ που καταγράφηκε το 2016, σηματοδοτώντας δύο συνεχόμενες χρονιές ανόδου και επιτυγχάνοντας έναν από τους στόχους του Environmental Challenge 2050, για ετήσιες πωλήσεις 1,5 εκατομμυρίων υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων, τρία χρόνια νωρίτερα τον αρχικό στόχο που τέθηκε για το 2020. Επιπλέον, οι αθροιστικές πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων ξεπερνούν τώρα τα 11,45 εκατομμύρια, που μεταφράζεται μείωση άνω των 85 εκατομμυρίων τόνων CO2 συγκριτικά με τις πωλήσεις των αντίστοιχων συμβατικών αυτοκινήτων.

«Μέσα σε 20 χρόνια σχεδόν, βλέπουμε ότι οι πωλήσεις των υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων ξεκινώντας από λιγότερες από 500 μονάδες σε μία χώρα ξεπέρασαν τα 1,5 εκατομμύρια σε πάνω από 90 χώρες και περιοχές» δήλωσε ο Shigeki Terashi, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Toyota Motor Corporation. «Αυτό αποτελεί περίτρανη απόδειξη – από την πλευρά των πελατών μας – της ποιότητας, αντοχής και αξιοπιστίας των υβριδικών ηλεκτρικών συστημάτων μας, μέσω των οποίων έχει δημιουργηθεί μία ισχυρή και βιώσιμη βάση για τη μαζική παραγωγή μιας πιο ποικίλης γκάμας υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων στο μέλλον», πρόσθεσε.

Από το 1997 που λανσάρισε τον πρώτο της εμπορικό, υβριδικό ηλεκτρικό κινητήρα για το Prius στην Ιαπωνία, η Toyota έχει εντείνει τις προσπάθειές της για τη βελτίωση της τεχνολογίας στον τομέα της υβριδικής ηλεκτροκίνησης. Το 2014 λανσάρισε το πρώτο Ηλεκτρικό Όχημα Κυψελών Καυσίμου μαζικής παραγωγής, το Mirai, την τέταρτη γενιά Prius το 2016, και τη δεύτερη γενιά του Prius Plug-In Electric το 2017. Η εταιρία θα συνεχίσει την εξέλιξη και διαφοροποίηση των υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων της, καθώς τώρα σκοπεύει να συμπεριλάβει τη μαζική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας από το 2020, ξεκινώντας από την Κίνα και την Ινδία, και συνεχίζοντας σε Ιαπωνία, ΗΠΑ και Ευρώπη. Η Toyota στοχεύει επίσης να επεκτείνει περαιτέρω τις πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων σε αναδυόμενες αγορές για να συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών CO2 από τις πωλήσεις νέων οχημάτων σε όλο τον κόσμο.

Οι προσπάθειες βελτίωσης και διεύρυνσης των επιλογών υβριδικών ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης είναι συνδεδεμένες με το ‘Environmental Challenge 2050’ της Toyota, όπου η εταιρία στοχεύει σε ετήσιες πωλήσεις υβριδικών ηλεκτρικών 5,5 εκατομμυρίων μονάδων μέχρι το 2030, όπως ανακοινώθηκε το Δεκέμβριο του 2017. Για την επίτευξη του στόχου της, η Toyota υπολογίζει να έχει στη διάθεση των πελατών της σε όλο τον κόσμο 10 μοντέλα BEV μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2020, ενώ από το 2025 περίπου, σχεδιάζει να έχει από μία υβριδική ηλεκτρική έκδοση, σε κάθε σειρά μοντέλου της παγκόσμιας γκάμας της.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

13# Δράση για το κλίμα

Lamda Hellix: Εξασφαλίζει 100% ανανεώσιμη ενέργεια

Η Lamda Hellix ανακοίνωσε συνεργασία με την Enel Green Power, εκκινώντας μια νέα εποχή στην μετάβαση προς την «πράσινη» ενέργεια στην Ελλάδα και τη βιομηχανία των data centers.

Με βάση αυτή τη συμφωνία τα  Data Centers της Lamda Hellix εξασφαλίζουν ότι το σύνολο της καταναλισκόμενης ηλεκτρικής ενέργειας θα προέρχεται από 100% ανανεώσιμη ενέργεια, που παράγεται από την Enel Green Power, μέσω του μεγάλου χαρτοφυλακίου έργων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας που διαθέτει στην Ελλάδα. Η συμφωνία αυτή είναι απόδειξη της αφοσίωσης και των δύο επιχειρήσεων σε ένα πράσινο και πιο βιώσιμο μέλλον.

Η Lamda Hellix έχει βραβευθεί πολλαπλώς από την αρχή της λειτουργίας της, για την περιβαλλοντική πολιτική και τις πρακτικές της. Η εταιρεία έχει δεσμευτεί πλήρως ως προς τη βιωσιμότητα και την ενεργειακή απόδοση των υποδομών της ενσωματώνοντας φιλικές προς το περιβάλλον πολιτικές με στόχο τη μείωση του ενεργειακού της αποτυπώματος, ενώ αποτελεί ενεργό μέλος του EU Code of Conduct για την ενεργειακή αποδοτικότητα των data centers . Η Lamda Hellix έχει επίσης αναπτύξει μια εκτεταμένη αρχιτεκτονική για την παρακολούθηση της ενεργειακής κατανάλωσης, ήταν το πρώτο data center παγκοσμίως που πιστοποιήθηκε για την «πράσινη» λειτουργία του με LEED O+M v4 Gold και έχει επίσης πιστοποιηθεί κατά ISO 14001 & 50001 για την περιβαλλοντική και ενεργειακή της πολιτική.

Η Enel Green Power στην Ελλάδα κατέχει ήδη ηγετική θέση στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, έχοντας σε λειτουργία 57 έργα σε 24 νομούς, με συνολική εγκατεστημένη ισχύ 464MW, εκ των οποίων 354 MW προέρχονται από αιολική ενέργεια, 90MW από ηλιακή ενέργεια και 20MW από μικρά υδροηλεκτρικά έργα.

Ο Απόστολος Κάκκος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Lamda Hellix, σχολίασε: «Η Ελλάδα εισέρχεται σε μια νέα εποχή καινοτομίας, ψηφιακού μετασχηματισμού και βιωσιμότητας και είμαστε υπερήφανοι που είμαστε μέρος αυτής της μετάβασης. Τα τελευταία 17 χρόνια, έχουμε καθιερώσει τη Lamda Hellix ως το μεγαλύτερο neutral world-class data center πάροχο της ΝΑ Ευρώπης και πιο πρόσφατα δημιουργήσαμε το SEECIX.net, το πρώτο cloud & Interconnection hub της περιοχής. Η συνεργασία μας με την Enel Green Power αποτελεί μέρος της στρατηγικής μας να αναδείξουμε την Ελλάδα ως information hub μειώνοντας ταυτόχρονα το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα (όπως και των πελατών μας) χρησιμοποιώντας ενέργεια από 100%  ανανεώσιμες πηγές. Τα τελευταία χρόνια έχουμε επενδύσει και σε δική μας παραγωγή ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και προγραμματίζουμε νέες επενδύσεις σε ΑΠΕ για τα επόμενα χρόνια». 

Περισσότερα

13# Δράση για το κλίμα

DIALECT: Πρόγραμμα της ActionAid με όχημα το ποδόσφαιρο

Σε μια εποχή όπου η ρητορική μίσους είναι γεγονός οδηγώντας άτομα νεαρής κυρίως ηλικίας σε ακραίες ομάδες και στον ρατσισμό, η εναλλακτική χρήση του ποδοσφαίρου που θα το μετατρέπει σε ένα μέσο για την προώθηση της αλληλεγγύης κρίνεται πιο επιτακτική από ποτέ. 

Το DIALECT – Ανακόπτοντας την πόλωση: χτίζοντας ανεκτικές κοινότητες μέσω του ποδοσφαίρου, στοχεύει στο να φέρει κοντά εφήβους και έφηβες από τέσσερις ευρωπαϊκές χώρες και συγκεκριμένα από την Ελλάδα, την Ιταλία, την Ουγγαρία και τη Σερβία, συμβάλλοντας μέσω του ποδοσφαίρου, ως ένα μέσο για την προώθηση της αλληλεγγύης, στη δημιουργία ανθεκτικών κοινοτήτων. Το πρόγραμμα στοχεύει επίσης στη δημιουργία ενός ισχυρού δικτύου, μέσω του οποίου απώτερος σκοπός είναι να παίξουμε ποδόσφαιρο διαφορετικά και να διαδώσουμε το μήνυμα «Ποδόσφαιρο για όλους: αφήνοντας τον ακραίο λόγο εκτός».

Η μεθοδολογία football3 που ακολουθείται για το παιχνίδι είναι καινοτόμα. Τα παιδιά καλούνται να παίξουν με έναν διαφορετικό τρόπο. Σκοπός είναι να υπάρξει μία μετατόπιση στη χρήση του ποδοσφαίρου, η οποία θα προάγει την ισότητα και τον σεβασμό. Αξίες όπως αυτή της ενεργούς πολιτειότητας και της αλληλεγγύης θα μεταδοθούν μεταξύ των ομάδων και των χωρών, προωθώντας ισχυρά δίκτυα αλλαγής για την ανάπτυξη κοινοτήτων. Επιπλέον, στόχος του προγράμματος είναι να φέρει κοντά έφηβες και εφήβους, με ή χωρίς μεταναστευτικό υπόβαθρο, οργανώσεις της Κοινωνίας των Πολιτών, Αθλητικές Ομοσπονδίες, Δημοτικές και Δημόσιες Αρχές και νέους και νέες με ηγετικές δυνατότητες, και να δημιουργήσει μεταξύ τους ένα ισχυρό δίκτυο συνεργασίας.

Η ΑctionAid, μέσω της ομάδας νέων του Επίκεντρου, Beyond Goals χρησιμοποιεί ήδη το ποδόσφαιρο ως έναν εναλλακτικό τρόπο για να μαθαίνουν τα παιδιά να σέβονται τη διαφορετικότητα, να εκφράζουν τα προβλήματά τους και να αγωνίζονται για να βελτιώσουν τη ζωή στην κοινότητά τους. Τόσο το DIALECT όσο και το Beyond Goals πραγματοποιoύνται μέσα από το Επίκεντρο της ActionAid, ένα κέντρο στήριξης για τους συνανθρώπους μας που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα και κοινωνικό αποκλεισμό, στον Δήμο Αθηναίων. Μέσα από ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών και προγραμμάτων που προσφέρονται δωρεάν στο Επίκεντρο ενήλικες, παιδιά και οι οικογένειές τους, έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες αλλά και τη δύναμη να αλλάξουν τη ζωή τους προς το καλύτερο.

Στα τρία χρόνια λειτουργίας του το Επίκεντρο έχει υποστηρίξει συνολικά περισσότερους από 3.000 ανθρώπους. Συγκεκριμένα, από τον Μάιο του 2017 στα προγράμματα και στις υπηρεσίες του έχουν συμμετάσχει 2.812 ενήλικες εκ των οποίων οι 1.152 με μηδενικό εισόδημα. Μέσα από την υπηρεσία συμβουλευτικής εύρεσης εργασίας 253 άτομα έχουν καταφέρει να βρουν εργασία ενώ στα εκπαιδευτικά του προγράμματα έχουν συμμετάσχει 673 ανήλικοι. O υπεύθυνος του Επίκεντρου της ActionAid, Γιώργος Χατζηιωαννίδης αναφέρει: «στα τρία χρόνια λειτουργίας του Επίκεντρου έχουμε καταφέρει να δώσουμε ευκαιρίες για προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη για τους συνανθρώπους μας, έχουμε δημιουργήσει ένα ασφαλές πλαίσιο συμπερίληψης για όλες και όλους και έχουμε καλλιεργήσει τη δημιουργικότητα, την αλληλεγγύη και την ομαδικότητα για όλες τις ηλικίες.  Οι συμπολίτες μας ενδυναμώνονται για να αλλάξουν τη ζωή τους και ενώνουν τις δυνάμεις τους για να πετύχουν όσα ονειρεύονται για την κοινότητά τους. Η μεθοδολογία μας για το ποδόσφαιρο χτίζει τη δικαιοσύνη και τον σεβασμό στην κοινότητα, ενθαρρύνοντας ισότιμη συμμετοχή αγοριών και κοριτσιών σε ένα διαπολιτισμικό περιβάλλον ενώ προωθεί τον ειλικρινή διάλογο για την αντιμετώπιση των δυσκολιών που μπορεί να προκύψουν. Στα τρία χρόνια λειτουργίας του Επίκεντρου έχουμε καταφέρει να δώσουμε ευκαιρίες για προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη για τους συνανθρώπους μας, έχουμε δημιουργήσει ένα ασφαλές πλαίσιο συμπερίληψης για όλες και όλους και έχουμε καλλιεργήσει τη δημιουργικότητα, την αλληλεγγύη και την ομαδικότητα για όλες τις ηλικίες.  Οι συμπολίτες μας ενδυναμώνονται για να αλλάξουν τη ζωή τους και ενώνουν τις δυνάμεις τους για να πετύχουν όσα ονειρεύονται για την κοινότητά τους. Η μεθοδολογία μας για το ποδόσφαιρο χτίζει τη δικαιοσύνη και τον σεβασμό στην κοινότητα, ενθαρρύνοντας ισότιμη συμμετοχή αγοριών και κοριτσιών σε ένα διαπολιτισμικό περιβάλλον ενώ προωθεί τον ειλικρινή διάλογο για την αντιμετώπιση των δυσκολιών που μπορεί να προκύψουν».

Το πρόγραμμα DIALECT πραγματοποιείται με τη συγχρηματοδότηση του Προγράμματος για τα Δικαιώματα, την Ισότητα και την Ιθαγένεια (2014-2020) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Στην Ελλάδα υλοποιείται από την ActionAid και το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, στην Ιταλία από την ActionAid, στην Ουγγαρία από την Otlalom Sport Association, και στη Σερβία από την Football Friends και διενεργείται με τη συνεργασία του Streetfootballworld στη Γερμανία και του Melissa Network στην Ελλάδα.

Περισσότερα

13# Δράση για το κλίμα

UPS: 18η ετήσια έκθεση βιώσιμης ανάπτυξης

Την 18η ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας με τίτλο «Επιταχύνοντας τις Βιώσιμες Λύσεις» δημοσίευση η UPS.

Η ψηφιακή, πλήρως διαδραστική έκθεση περιγράφει λεπτομερώς τις προσπάθειες που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του 2019 για την προώθηση των στόχων βιωσιμότητας της εταιρείας για το 2020 και το 2025, σύμφωνα με την επιχειρηματική της στρατηγική.

Αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία πέτυχε τέσσερις από τους στόχους της νωρίτερα απ’ ό,τι υπαγόρευε το χρονοδιάγραμμα, δηλαδή:

  • 123,8 εκατομμύρια δολάρια σε φιλανθρωπικές συνεισφορές
  • 21,7 εκατομμύρια ώρες εθελοντισμού από τους εργαζομένους
  • 15,4 εκατομμύρια δέντρα φυτεύτηκαν
  • Μείωση της συχνότητας των αυτοκινητιστικών ατυχημάτων κατά 3,1% 

«Η UPS καθόρισε το 2016 τους στόχους βιωσιμότητας για να αντιμετωπίσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της δραστηριότητάς μας, να προωθήσει κορυφαία προγράμματα ασφάλειας για τον τομέα των μεταφορών και να ενισχύσει τις κοινότητες στις οποίες ζούμε και εργαζόμαστε», δήλωσε η Suzanne Lindsay-Walker, UPS Chief Sustainability Officer (CSO) και αντιπρόεδρος περιβαλλοντικών υποθέσεων της εταιρείας.

Επιπλέον, η UPS επεκτείνει την ενημέρωση για τους επενδυτές, παρουσιάζοντας την πρώτη της έκθεση με βάση τα πρότυπα που θέτει ο οργανισμός Sustainability Accounting Standards Board (SASB). Η έκθεση επιτρέπει στους επενδυτές να συγκρίνουν πιο εύκολα την απόδοση εταιρειών από διαφορετικούς τομείς. Η συγκεκριμένη έκθεση υπογραμμίζει επίσης τη δέσμευση της UPS να ευθυγραμμίσει περαιτέρω τις επιχειρησιακές της δράσεις με τις στρατηγικές αειφορίας, όπως με τις συνεχείς προσπάθειες της εταιρείας για αξιοποίηση εναλλακτικών καυσίμων.»

Την τελευταία δεκαετία, η UPS έχει επενδύσει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε οχήματα προηγμένης τεχνολογίας εναλλακτικών καυσίμων, αλλά και σε υποστηρικτικές υποδομές. Η εταιρεία είναι τώρα η ο μεγαλύτερος χρήστης ανανεώσιμου φυσικού αερίου στη βιομηχανία μεταφορών και διαθέτει εξειδικευμένο στόλο με περισσότερα από 10.300 οχήματα προηγμένης τεχνολογίας και εναλλακτικών καυσίμων.  Πρόσφατα, η UPS ανακοίνωσε το σχέδιό της για αγορά περισσότερων από 6.000 φορτηγών φυσικού αερίου έως το 2022. Τον Ιανουάριο, αντίστοιχα, η UPS ανακοίνωσε επένδυση στην νεοφυή εταιρεία Arrival, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, έχοντας δεσμευτεί να αγοράσει 10.000 από τα ηλεκτρικά της οχήματα.

Το UPS Foundation υπερβαίνει τους στόχους

Δουλεύοντας σε συνεργασία με προγράμματα βιωσιμότητας της UPS, το UPS Foundation υποστηρίζει τόσο περιβαλλοντικούς όσο και κοινωνικούς στόχους και σήμερα ανακοινώνει ότι η εταιρεία έχει ξεπεράσει τους στόχους της για φύτευση δέντρων και για εθελοντισμό από τους εργαζομένους. Από το 2015, περισσότερα από 15,4 εκατομμύρια δέντρα έχουν φυτευτεί σε 58 χώρες, βοηθώντας στην παροχή πηγών τροφίμων, τη δημιουργία θέσεων εργασίας, την προστασία από τις καιρικές & κλιματικές συνθήκες αλλά και από φαινόμενα όπως η διάβρωση, αλλά και την παραγωγή καθαρότερης ατμόσφαιρας για τις επόμενες γενιές. Το επίτευγμα είναι αποτέλεσμα της δέσμευσης και της συνεργασίας των υπαλλήλων της UPS με κορυφαίους περιβαλλοντικούς μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που χρηματοδοτούνται από το UPS Foundation, συμπεριλαμβανομένων των Arbor Day Foundation, The Nature Conservancy, Earth Day Network, Keep America Beautiful, National Park Foundation και World Wildlife Fund (WWF).

Αντίστοιχα, η εταιρεία έχει ξεπεράσει τους στόχους της για τον εθελοντισμό των εργαζομένων, καθώς οι ώρες εθελοντισμού αυξήθηκαν κατά 60% από το 2011. Από άποψη αξίας, η προσπάθεια αυτή αντιπροσωπεύει περισσότερα από 533 εκατομμύρια δολάρια σε υποστήριξη χιλιάδων μη κερδοσκοπικών οργανισμών σε όλο τον κόσμο. Η UPS πρόσφατα έλαβε τιμητική διάκριση για το 2020 από το The Civic 50 του Points of Light: Πρόκειται για τον μεγαλύτερο οργανισμό παγκοσμίως που είναι αφιερωμένος στην εθελοντική υπηρεσία. Το βραβείο αναγνωρίζει την UPS ως μία από τις 50 πιο κοινωνικά ευαισθητοποιημένες  εταιρείες στις ΗΠΑ.

Επίσης, στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η UPS έχει αναλάβει δράση για την αντιμετώπιση της φυλετικής ανισότητας, κινητοποιώντας το εργατικό δυναμικό της και το δίκτυο των συνεργαζόμενων μη κερδοσκοπικών οργανώσεων για την επίτευξη ουσιαστικών αποτελεσμάτων. Οι νέες, εστιασμένες προσπάθειες περιλαμβάνουν υποστήριξη της νομοθεσίας που αντιτίθεται στα εγκλήματα μίσους, χρηματοδότηση προγραμμάτων για την υποστήριξη της απασχόλησης, της εκπαίδευσης, των μικρών επιχειρήσεων, της νομικής υποστήριξης και μεταρρύθμισης, αλλά και μια νέα δέσμευση ενός εκατομμυρίου ωρών εθελοντισμού από τους εργαζομένους της UPS για την υποστήριξη του mentoring και εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε ευάλωτες κοινότητες Αφροαμερικανών. 

Σημειώνεται ότι η UPS δημοσιεύει ετήσια μία έκθεση για τη Βιωσιμότητα από το 2003, ενώ από το 2009 αναζητά  επικύρωση από εξωτερικό συνεργάτη. Η UPS ολοκλήρωσε την πρώτη της αξιολόγηση σημαντικότητας το 2011 και παραμένει πιστή στην κληρονομιά διαφάνειάς της, αξιοποιώντας το πλαίσιο προτύπων GRI. Ο ξεχωριστός δείκτης περιεχομένου GRI, με την εγγύηση της Deloitte & Touche LLP, παρέχει λεπτομέρειες σχετικά με την προσέγγιση, τα δεδομένα και τις πολιτικές διαχείρισης της βιωσιμότητας από τη UPS.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ