Connect with us

Βιομηχανία

Τoyota Dream Car Art Contest, Διεθνής Διαγωνισμός Ζωγραφικής

Η Toyota  προσκαλεί και φέτος όλα τα παιδιά του κόσμου σε ένα ταξίδι έμπνευσης και δημιουργίας, μέσα από τον 10ο Διεθνή Διαγωνισμό Ζωγραφικής Τοyota για παιδιά με τίτλο: «Το αυτοκίνητο των ονείρων σου – Το αυτοκίνητο του μέλλοντος – Υour Dream Car».

Ο διαγωνισμός αποτελεί μία μοναδική ευκαιρία ώστε οι νέοι μας να αναδείξουν τις καλλιτεχνικές τους ικανότητες, να ταξιδέψουν το ταλέντο τους πέρα από τα σύνορα της χώρας μας, βιώνοντας μία συναρπαστική και δημιουργική εμπειρία. Στον Διεθνή Διαγωνισμό μπορούν να συμμετάσχουν όλα τα παιδιά ηλικίας 15 ετών και κάτω ενώ στη δράση λαμβάνουν μέρος 64 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο.

Οι ηλικιακές ομάδες που λαμβάνουν μέρος στο διαγωνισμό χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες και συγκεκριμένα από 8 ετών και κάτω, 8-11 ετών και 12-15 ετών. Ο ελληνικός διαγωνισμός διεξάγεται κατά την περίοδο από 11 Δεκεμβρίου 2017 έως και 25 Φεβρουαρίου 2018

Από τον πανελλαδικό διαγωνισμό θα βραβευθούν τα 3 καλύτερα έργα από κάθε ηλικιακή ομάδα (συνολικά 9 έργα), τα οποία στη συνέχεια θα λάβουν μέρος στον παγκόσμιο διαγωνισμό, όπου οι τρεις νικητές (χρυσός, αργυρός, χάλκινος), συνοδευόμενοι από έναν εκ των γονέων ή έναν εκ των νομίμων κηδεμόνων τους, θα κερδίσουν ένα ταξίδι στην Ιαπωνία και θα συμμετέχουν στην τελική απονομή βράβευσης, τον Αύγουστο του 2018

Με μεγάλη χαρά, λοιπόν, η ΤΟΥΟΤΑ προσκαλεί όλα τα παιδιά στη χώρα μας να συμμετέχουν στο διαγωνισμό «και να υποβάλλουν τα έργα τους στο Δίκτυο των  Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της Toyota σε όλη την Ελλάδα ή να τα στείλουν ταχυδρομικά στη διεύθυνση, Toyota Ελλάς αβεε: Εθνικής Αντιστάσεως 48, Τ.Κ.152 31 Χαλάνδρι.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

Bayer Ελλάς: Τι επενδύει στην έρευνα για Covid-19 και οι δράσεις στην Ελλάδα

Η Bayer, πιστή στο όραμά της «Health for All, Hunger for None» για τη βελτίωση και διατήρηση της παγκόσμιας υγείας και διατροφής, προχώρησε με σειρά ενεργειών, ώστε να μπορέσει να διασφαλίσει τα δύο πολυτιμότερα αγαθά της ανθρωπότητας, κατά τη διάρκεια και στη συνέχεια της πρόσφατης κρίσης λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. 

Στο πλαίσιο αυτό ένωσε τις δυνάμεις της με την επιστημονική κοινότητα, με φορείς της υγειονομικής περίθαλψης, με κυβερνήσεις και με ερευνητικά ιδρύματα σε όλο τον κόσμο παρέχοντας τους πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα πληροφοριών, ερευνών και ευρημάτων της, προκειμένου να βρεθούν και να αναπτυχθούν νέες αποτελεσματικές θεραπείες έναντι του Covid-19. Έτσι, η εταιρεία συμμετέχει στην Πρωτοβουλία Θεραπευτικού Επιταχυντή Covid-19 του Ιδρύματος Bill & Melinda Gates και ταυτόχρονα συνεργάζεται στον Καναδά με το Ινστιτούτο Έρευνας για την Υγεία του Πληθυσμού (PHRI) για την έναρξη κλινικών έρευνών για τον εντοπισμό θεραπειών κατά του Covid-19. Οι μελέτες θα αξιολογήσουν την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα διαφορετικών συνδυαστικών θεραπειών, συμπεριλαμβανομένης της χλωροκίνης και της ιντερφερόνης βήτα-1b της Bayer. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Bayer θα επενδύσει περίπου 1 εκατ. ευρώ για τις μελέτες και θα παράσχει τις απαιτούμενες δραστικές ουσίες για την εκπόνηση της έρευνας.

Επιπλέον, η Bayer σε συνεργασία με το Sidekick προχώρησε στην παραμετροποίηση της συγκεκριμένης πλατφόρμας, έτσι ώστε να είναι εφικτή η από απόσταση ιατρική παρακολούθηση των ασθενών με Covid-19. Υπενθυμίζεται πως το Sidekick είναι μια ψηφιακή πλατφόρμα  διαχείρισης των χρόνιων νοσημάτων η οποία με χρήση συμπεριφορικών οικονομικών και μηχανισμών παιχνιδιού (gamification) βοηθά ασθενείς που πάσχουν από χρόνια νοσήματα αφενός να ενημερώνουν τους θεράποντες ιατρούς τους για την πορεία της υγείας τους και αφετέρου να ενημερώνονται και οι ίδιοι καλύτερα σχετικά με τη διαχείριση της νόσου τους. Με την υποστήριξη της Bayer η πλατφόρμα χρησιμοποιείται ήδη σε ασθενείς με Cοvid-19 σε αρκετές χώρες. 

Στη χώρα μας, η Bayer Ελλάς υποστήριξε το Εθνικό Σύστημα Υγείας με τη χορηγία 15.000 εξειδικευμένων ιατρικών προστατευτικών μέσων (όπως μάσκες, στολές, υποδήματα κλπ) για τους εργαζόμενους στα κέντρα αναφοράς. Παράλληλα στο πλαίσιο της στρατηγικής που ακολουθεί η εταιρεία στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια για την ανάδειξη της Καινοτομίας και της Επιχειρηματικότητας, η Bayer Ελλάς είναιη μόνη εταιρεία βιοεπιστημών η οποίασε συνεργασία με το Πρόγραμμα ΝΒG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας, το  Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου – EIT Health Hub for Greece, το Κέντρο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας ACEIn του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το κέντρο Αρχιμήδης του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου και το Ίδρυμα Ωνάση υποστηρίζει ενεργά τις εταιρείες που αναδείχθηκαν στον διαγωνισμό #GreeceVsVirus μια σειρά πρωτοβουλιών ψηφιακής καινοτομίας ενάντια στην πανδημία του κορονοϊού από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Έχοντας λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την απρόσκοπτη παραγωγή και επάρκεια των προϊόντων της, η Bayer εξασφάλισε την ομαλή τροφοδότηση των προϊόντων της στην αγορά όχι μόνο σε  φάρμακα και ΜΗΣΥΦΑ, αλλά και σε γεωργικά προϊόντα και όλα αυτά με γνώμονα τη μέγιστη δυνατή προστασία της υγείας και της ασφάλειας, τόσο των εργαζόμενών της όσο και των συνεργατών της. 

«Συνεργαζόμαστε εντατικά με διεθνείς οργανισμούς, κυβερνήσεις, αρχές και επιστημονικά ιδρύματα σε όλο τον κόσμο για να διερευνήσουμε από κοινού εναλλακτικές λύσεις και να κατανοήσουμε καλύτερα πώς ορισμένα σκευάσματα της εταιρείας μπορούν να συμβάλουν στη θεραπεία ασθενών που έχουν μολυνθεί με COVID-19» δήλωσε ο Andreas Pollner, Διευθύνων Σύμβουλος της Bayer Ελλάς και συμπλήρωσε «Όλοι οι εργαζόμενοι στην Bayer τόσο στην Ελλάδα αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο, βρισκόμαστε αδιάλειπτα στο πλευρό σας! Με γνώμονα την αποστολή μας – Επιστήμη για μια καλύτερη ζωή – κάνουμε ό,τι απαιτείται για να βοηθήσουμε στην κάλυψη των αναγκών της ανθρωπότητας στην υγεία και τη διατροφή, πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά από αυτή την δύσκολη κατάσταση. Είμαστε όλοι ενωμένοι απέναντι σε αυτή την πανδημία και δεν θα εφησυχάσουμε μέχρι αυτή η κρίση να αποτελέσει παρελθόν!».

Περισσότερα

2# Μηδενική Πείνα

ΔΕΛΤΑ: Γιορτάζει το γάλα φροντίζοντας κάθε τι που αξίζει

Την 1η Ιουνίου, Παγκόσμια ημέρα γάλακτος, η ΔΕΛΤΑ γιόρτασε το γάλα, όπως κάθε μέρα, εδώ και 68 χρόνια. 

Ακόμη και στις πρόσφατες πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώσαμε και βιώνουμε λόγω κορωνοϊού, αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα για τη ΔΕΛΤΑ ήταν να προσφέρει το γάλα σε όσους το έχουν ανάγκη. Μόνο κατά το τελευταίο δίμηνο, προσέφερε 135 τόνους γάλα και γιαούρτια, φροντίζοντας παιδιά, ηλικιωμένους και ευπαθείς ομάδες, όπως τα 550 παιδιά που διαμένουν στο Χαμόγελο του Παιδιού και στα Παιδικά Χωριά SOS πανελλαδικά, τους 150 ηλικιωμένους του Γηροκομείου Αθηνών, αλλά και πλήθος συνανθρώπων μας μέσω του Δήμου Αθηναίων, Θεσσαλονίκης, πολλών ακόμη Δήμων, του Μαζί για το Παιδί και άλλων φορέων. Και συνεχίζει, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος, να προσφέρει γάλα και γιαούρτι σε όλα τα παιδιά των Παιδικών Χωριών SOS. Η ΔΕΛΤΑ στέκεται δίπλα στην ελληνική κοινωνία, αποδεικνύοντας την ευαισθησία της με πράξεις.

Πηγή ζωής, τρόφιμο με μοναδική διατροφική αξία, το γάλα θεμελιώνει την ανάπτυξη των παιδιών και βοηθά στη διατήρηση της καλής υγείας, σε όλα τα στάδια της ζωής μας. Ο διατροφικός πλούτος του στηρίζεται στη φυσική συνύπαρξη συστατικών, όπως πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λιπαρά, βιταμίνες, ασβέστιο, φώσφορο και πλήθος άλλων θρεπτικών στοιχείων, αναδεικνύοντας δίκαια το γάλα ως το πιο «καλοσχεδιασμένο» τρόφιμο που μας παρέχει η φύση.  

Περισσότερα

9# Βιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές

LYSIS: Η σύγχρονη «πράσινη» λύση του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ

Με σταθερό προσανατολισμό στη βιώσιμη ανάπτυξη, ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ προσφέρει το νέο, καινοτόμο και φιλικό προς το περιβάλλον προϊόν LYSIS, μια τσιμεντοειδή σύνθεση τοιχοποιίας ειδικά σχεδιασμένη για χτίσιμο και σοβάτισμα, χωρίς τη χρήση ασβέστη.

Αξιοποιώντας την υψηλή τεχνογνωσία και εμπειρία του, ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ σχεδίασε και προσφέρει ένα προϊόν με βελτιωμένη απόδοση αειφορίας τόσο κατά τη διαδικασία παραγωγής όσο και κατά την εφαρμογή. Το LYSIS αποτελεί την πλέον πράσινη λύση, αφού χάρη στην καινοτόμο σύνθεσή του, έχει το χαμηλότερο ανθρακικό [CO2] αποτύπωμα στην ελληνική αγορά μεταξύ αντίστοιχων συνθέσεων. 

Η τεχνολογία του LYSIS που καθιστά μη απαραίτητη την ανάγκη προσθήκης ασβέστη στο μείγμα, διασφαλίζει την υγεία και ασφάλεια του τεχνίτη κατά τη διαδικασία ανάμειξης των υλικών. Επιπλέον προσφέρει ευκολία, απλούστευση των εργασιών και εξοικονόμηση χώρου στο εργοτάξιο. Παράλληλα, η σύνθεσή του εξασφαλίζει τη σταθερά υψηλή ποιότητα, την κορυφαία εργασιμότητα και το άρτιο αισθητικά τελικό αποτέλεσμα.

Μια πρόταση του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ που ανοίγει το δρόμο σε αειφόρα προϊόντα και λύσεις που καλύπτουν ανάγκες για:

  • Σοβά (για όλες τις στρώσεις – εφαρμογές)
  • Λάσπη κτισίματος (για τούβλο, τσιμεντόλιθο κλπ.)
  • Γέμισμα δαπέδων, ρήσεις ταρατσών κλπ. (σε συνδυασμό με θραυστά, συλλεκτά ή ελαφροβαρή αδρανή)

Ο Δημήτρης Δήμου, Γενικός Διευθυντής Εμπορίας του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ, ανέφερε σχετικά: «Στον Όμιλο ΗΡΑΚΛΗΣ είμαστε αποφασισμένοι να οδηγούμε τις εξελίξεις με νέα πρωτοπόρα προϊόντα και λύσεις που συμβάλλουν στη μετάβαση σε πιο βιώσιμες κατασκευές. Με πάθος για καινοτομία και δέσμευση για ποιότητα, διευρύνουμε το προϊόντικό μας χαρτοφυλάκιο με λύσεις με μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα σε ολόκληρο το φάσμα του κύκλου ζωής τους. Το νέο προϊόν LYSIS φέρνει την καινοτομία στο χτίσιμο και το σοβάτισμα με ασφάλεια για τον τεχνίτη και σεβασμό στο περιβάλλον».

Το LYSIS είναι διαθέσιμο σε σάκους των 40 κιλών για επαγγελματίες και ιδιώτες μέσω του εκτεταμένου δικτύου συνεργατών του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ σε όλη την Ελλάδα.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ