Connect with us

Μέρος Διεθνών Δικτύων

UNICEF: Εκτιμήσεις για 241 γεννήσεις την Πρωτοχρονιά στην Ελλάδα

Εκτιμήσεις της Unicef αναφέρουν ότι περίπου 385.793 μωρά γεννήθηκαν την Πρωτοχρονιά σε όλο τον κόσμο ενώ στην Ελλάδα οι γεννήσεις υπολογίζονται σε 241.

Το νησί των Χριστουγέννων του Κιριμπάτι, ένα μικρό νησί στον Ειρηνικό, πιθανότατα καλωσόρισε το πρώτο μωρό του 2018 και οι Ηνωμένες Πολιτείες, το τελευταίο. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι περισσότερες από τις μισές από αυτές τις γεννήσεις εκτιμάται ότι πραγματοποιήθηκαν σε εννέα χώρες: Ινδία – 69.070, Κίνα – 44.760, Νιγηρία – 20.210, Πακιστάν – 14.910, Ινδονησία – 13.370, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής – 11.280, Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό – 9.400, Αιθιοπία – 9.020 και Μπαγκλαντές – 8.370.

Ενώ πολλά μωρά θα επιβιώσουν, μερικά δεν θα κλείσουν την πρώτη τους μέρα. Το 2016, περίπου 2.600 παιδιά πέθαιναν στις πρώτες 24 ώρες της ζωής τους κάθε μέρα του έτους. Για σχεδόν 2 εκατομμύρια νεογέννητα, η πρώτη τους εβδομάδα ήταν και η τελευταία. Συνολικά, 2,6 εκατομμύρια παιδιά έχασαν τη ζωή τους πριν από το τέλος του πρώτου τους μήνα. Μεταξύ αυτών των παιδιών, άνω του 80% όλων των θανάτων νεογέννητων, οφείλονται σε αίτια που προλαμβάνονται και θεραπεύονται όπως η πρόωρη γέννηση, οι επιπλοκές κατά τη διάρκεια του τοκετού και λοιμώξεις όπως σηψαιμία και πνευμονία.

«Αυτή την καινούργια χρονιά, επιδίωξη της UNICEF είναι να βοηθήσουμε κάθε παιδί όχι μόνο μία ώρα, μία ημέρα ή ένα μήνα, όχι μόνο να επιβιώσει», δήλωσε η Σοφία Τζιτζίκου, Πρόεδρος της UNICEF Ελλάδος. «Απευθύνουμε κάλεσμα σε κυβερνήσεις και συνεργάτες να συμμετάσχουν στον αγώνα για να σωθούν εκατομμύρια παιδικές ζωές με την παροχή αποδεδειγμένων λύσεων χαμηλού κόστους».

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, ο κόσμος έχει σημειώσει πρωτοφανή πρόοδο στην επιβίωση των παιδιών, μειώνοντας κατά το ήμισυ τον αριθμό των παιδιών παγκοσμίως που πεθαίνουν πριν από τα πέμπτα γενέθλιά τους, στα 5,6 εκατομμύρια το 2016. Ωστόσο, παρά τις προόδους αυτές, σημειώθηκε βραδύτερη πρόοδος όσον αφορά τα νεογνά. Τα μωρά που πεθαίνουν τον πρώτο μήνα αντιπροσωπεύουν το 46% όλων των θανάτων μεταξύ των παιδιών κάτω των πέντε ετών.

Παγκόσμια εκστρατεία

Αυτό το διάστημα η UNICEF προετοιμάζει μια παγκόσμια εκστρατεία με το σύνθημα “Every Child ALIVE” (ΖΩΗ για κάθε παιδί), για να απαιτήσει και να προσφέρει οικονομικά προσιτές και ποιοτικές λύσεις υγειονομικής περίθαλψης για κάθε μητέρα και νεογέννητο. Αυτές περιλαμβάνουν μια σταθερή παροχή καθαρού νερού και ηλεκτρικής ενέργειας στις εγκαταστάσεις υγείας, την παρουσία ειδικευμένου υγειονομικού προσωπικού κατά τη γέννηση, απολύμανση του ομφάλιου λώρου, θηλασμό εντός της πρώτης ώρας μετά τη γέννηση και την επαφή του σώματος μεταξύ μητέρας και παιδιού.

«Τώρα μπαίνουμε στην εποχή όπου όλα τα νεογέννητα του κόσμου πρέπει να έχουν την ευκαιρία να δουν τον 22ο αιώνα», πρόσθεσε η Σοφία Τζιτζίκου. «Δυστυχώς, σχεδόν τα μισά παιδιά που γεννήθηκαν φέτος πιθανότατα δεν θα το καταφέρουν. Ένα παιδί που θα γεννηθεί στη χώρα μας ή σε μια άλλη Ευρωπαϊκή χώρα, π.χ. στη Σουηδία, τον Ιανουάριο του 2018 είναι πιθανότερο να ζήσει μέχρι το 2100, ενώ ένα παιδί από τη Σομαλία είναι απίθανο να ζήσει πέρα ​​από το 2075».

Η UNICEF δίπλα στα παιδιά στη Μάνδρα

Εντωμεταξύ, δίπλα στα παιδιά στη Μάνδρα που επλήγησαν από τις πλημμύρες τον περασμένο Νοέμβριο βρέθηκε την Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου η Ελληνική Εθνική Επιτροπή της UNICEF.

Μετά από σχετική συνεργασία με το Δήμο, μοιράστηκαν σχολικά είδη και παιχνίδια στους 300 περίπου μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μάνδρας που φιλοξενεί παιδιά μιας ιδιαίτερα πληγείσας περιοχής του Δήμου. Στα δώρα περιλαμβάνονταν τετράδια, μολύβια, ξυλομπογιές, μπλοκ ζωγραφικής και άλλα είδη γραφικής, ντόμινο, μπάλες ποδοσφαίρου, αρκουδάκια, αλλά και ημερολόγια για κάθε τάξη.

Σημειωτέον δε, στον πρόσφατο Τηλεμαραθώνιο της UNICEF και της ΕΡΤ είχε διοργανωθεί και ειδική εκδήλωση στη Μάνδρα, με μουσική και δώρα για όλα τα παιδιά της περιοχής.

Η Ελληνική Εθνική Επιτροπή της UNICEF, στηρίζει συστηματικά τα τελευταία χρόνια παιδιά ευπαθών κοινωνικών ομάδων, αλλά και ιδρυμάτων και δομών που φιλοξενούν παιδιά, ενώ προωθεί, με τη βοήθεια της τοπικής αυτοδιοίκησης, και εμβολιασμούς παιδιών επίσης ευπαθών ή ανασφάλιστων οικογενειών.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Διεθνής Ημέρα για την ασφάλεια στις ισόπεδες διαβάσεις

Στο πλαίσιο της 12ης Διεθνούς Ημέρας Ευαισθητοποίησης για την Ασφάλεια στις Ισόπεδες Διαβάσεις (ILCAD), που για το 2020 ορίστηκε η 11η Ιουνίου, η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» ένωσαν και φέτος τις δυνάμεις τους, υλοποιώντας για την Ελλάδα την Εκστρατεία Ενημέρωσης για θέματα ασφαλούς διέλευσης των ισόπεδων σιδηροδρομικών διαβάσεων.

Οι ισόπεδες σιδηροδρομικές διαβάσεις συνιστούν έναν ασφαλή τρόπο για τους οδηγούς, τους πεζούς και τους δικυκλιστές που επιχειρούν να διασχίσουν τη σιδηροδρομική γραμμή, εφόσον τηρούνται ορισμένοι βασικοί κανόνες. Όταν οι κανόνες ασφαλείας δεν τηρούνται, οι χρήστες θέτουν σε κίνδυνο όχι μόνο τον εαυτό τους αλλά και τους υπόλοιπους χρήστες του σιδηροδρόμου. 

Κάθε χρόνο, η Εκστρατεία της ILCAD, που τελεί υπό την αιγίδα της Διεθνούς Ένωσης Σιδηροδρόμων (UIC), εστιάζει σε διαφορετική κοινωνική ομάδα, υπογραμμίζοντας παράλληλα τους κινδύνους που εγκυμονεί για όλους μας η λανθασμένη ή και η απερίσκεπτη διέλευση των σιδηροδρομικών διαβάσεων. Παρόλο που υπήρξαν σκέψεις για την αναβολή της φετινής εκστρατείας και του Συνεδρίου της ILCAD, λόγω των τραγικών επιπτώσεων της πανδημίας του νέου κορωνοϊού, αποφασίστηκε, λόγω της σημαντικότητας του θέματος, το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά και η εκστρατεία να είναι ενεργή περισσότερο παρά ποτέ. 

Στο Διαδικτυακό Συνέδριο (11/6) συμμετείχαν εκπροσωπώντας την Ελλάδα, η Πρόεδρος του Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς», Βασιλική Δανέλλη-Μυλωνά, και εκ μέρους της Προέδρου της ΡΑΣ, Ιωάννας Τσιαπαρίκου, τα στελέχη της ΡΑΣ κ.κ. Καπετανίδης και Αυδής. Καθώς η ασφάλεια αποτελεί τον πυρήνα της σιδηροδρομικής δραστηριότητας, η διοργανώτρια Αρχή έδωσε βάρος στο να διαδώσει κοινωνικά μηνύματα ενημέρωσης & ευαισθητοποίησης για την ασφάλεια στις ισόπεδες διαβασεις, με δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Δελτίο Τύπου και αφίσα που θα χρησιμοποιήσουν οι εταίροι-συνεργάτες της ILCAD για την προώθηση της εκστρατείας.

Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι παρόλο που η σιδηροδρομική και οδική κυκλοφορία μειώθηκε δραστικά κατά τη διάρκεια του περιορισμού των μετακινήσεων σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο, δυστυχώς αναφέρθηκαν αρκετά συμβάντα σε ισόπεδες διαβάσεις με θύματα ανθρώπινες ζωές. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τον αυξημένο αριθμό παραβάσεων, οδήγησε στη διαπίστωση πως η μείωση των δρομολογίων δεν μείωσε αντίστοιχα τον αριθμό των συμβάντων. 

Με την άρση των περιοριστικών μέτρων και καθώς επανέρχονται σταδιακά τα δρομολόγια των σιδηροδρόμων στα προηγούμενα κανονικά επίπεδα, υπάρχει ο κίνδυνος να αυξηθεί ο αριθμός των συγκρούσεων και των θυμάτων σε ισόπεδες διαβάσεις, καθώς οδηγοί και πεζοί είναι πιθανό να έχουν συνηθίσει στους πρόσφατους πολύ μικρότερους ρυθμούς κυκλοφορίας των τρένων και να μην επιδεικνύουν την απαραίτητη προσοχή όταν πλησιάζουν ή περνούν τις διαβάσεις.

Κατά τη διάρκεια αυτής της πρωτόγνωρης περιόδου, πολλές σιδηροδρομικές εταιρείες συμβούλευαν τους χρήστες των ισόπεδων διαβάσεων, μέσω δημοσιεύσεων στον Τύπο και αναρτήσεων στα κοινωνικά δίκτυα,  να είναι εξαιρετικά προσεκτικοί. Οι Οργανισμοί για την Οδική Ασφάλεια έκαναν το ίδιο σχετικά με τους κινδύνους όσον αφορά στην οδική κυκλοφορία. Κάτι το οποίο πραγματοποίησε και το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» όλη αυτήν την περίοδο, με δύο Δελτία Τύπου και την Ανοιχτή Επιστολή της Προέδρου του, καθώς και με συνεχείς αναρτήσεις στα κοινωνικά του δίκτυα σχετικά με τους κινδύνους στους άδειους δρόμους λόγω του lockdown, αλλά και τους κινδύνους για όλους τους χρήστες της οδού, με τη σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων.

«Όλοι μαζί, είμαστε πιο δυνατοί!», θα μπορούσε να είναι το κεντρικό μήνυμα της εκστρατείας ILCAD 2020.

Σε έναν ιδανικό κόσμο, δεν θα υπήρχαν ισόπεδες διαβάσεις. Ωστόσο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Διεθνούς Ένωσης Σιδηροδρόμων (UIC), υπάρχουν σήμερα μισό εκατομμύριο διαβάσεις παγκοσμίως. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, έχει ζωτική σημασία οι οδηγοί να σέβονται τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και να δίνουν την απαραίτητη προσοχή στις μπάρες, στις πινακίδες οδικής σήμανσης και στους φωτεινούς σηματοδότες που βρίσκονται στις διαβάσεις για να διασφαλίζουν την προστασία όλων των χρηστών.

Παρόλα αυτά, το 98% των συγκρούσεων με οχήματα σε ισόπεδες διαβάσεις προκαλούνται από τη μη συμμόρφωση των οδηγών με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, είτε εκούσια είτε ακούσια. Τα οδηγικά λάθη μπορεί να οφείλονται σε άγχος, κόπωση, απροσεξία, χρήση σκευασμάτων φαρμακευτικής αγωγής ή άλλων ουσιών, υπερβολική ταχύτητα, καθώς και σε ακατάλληλη χρήση ηλεκτρονικών συσκευών (GPS, κινητού τηλεφώνου κλπ.). Επιπροσθέτως, για όσους οδηγούν μεγάλα, υπερμεγέθη και βαρέα οχήματα, οι τροχαίες συγκρούσεις ενδέχεται να οφείλονται και σε έλλειψη σωστής κατάρτισης ή επαρκούς πληροφόρησης σχετικά με τους πιθανούς κινδύνους και τις συνέπειες μιας σύγκρουσης με αμαξοστοιχίες σε ισόπεδες διαβάσεις.

Ο πυρήνας της εκστρατείας ILCAD, ο ουσιαστικός λόγος της ύπαρξής της, είναι να διαδώσει σε όσο το δυνατόν περισσότερους αποδέκτες, τα βασικά και ζωτικά μηνύματα σχετικά με την απαραίτητη προσοχή στις ισόπεδες διαβάσεις, ώστε να είναι όλοι ασφαλείς. 

Σημαντικά στοιχεία από την UIC

• Ημερομηνία Συνεδρίου για τη 13η Διεθνή Ημέρα Ευαισθητοποίησης για την Ασφάλεια στις Ισόπεδες Διαβάσεις (ILCAD) και έναρξη παγκόσμιας εκστρατείας: 10 Ιουνίου 2021 

• Πάνω από 40 χώρες είναι μέλη της Διεθνούς Ημέρας Ευαισθητοποίησης για τις Ισόπεδες Διαβάσεις: www.ilcad.org

• Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση Σιδηροδρόμων (ERA-European Railway Agency), στην ΕΕ το 2018:

  • Υπάρχουν 105.300 ισόπεδες διαβάσεις σε 28 Ευρωπαϊκές χώρες (περισσότερες από 53% από αυτές είναι φυλασσόμενες).
  • Σχεδόν 300 άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους ετησίως σε συμβάντα σε ισόπεδες διαβάσεις στην ΕΕ.
  • Το συνολικό κόστος από τα συμβάντα στις ισόπεδες διαβάσεις εκτιμάται σε 1 δισεκατομμύριο ευρώ ετησίως.
  • Τα θύματα από συμβάντα σε ισόπεδες διαβάσεις αντιπροσωπεύουν το 31% των θανάτων από σιδηροδρομικά συμβάντα, αλλά μόνο το 1% των θυμάτων από τροχαία. 

Στις 28 χώρες της Ευρώπης το 2018 σημειώθηκαν στις ισόπεδες διαβάσεις:  

258 θάνατοι, 291 σοβαροί τραυματισμοί και 444 συμβάντα.

Περισσότερα

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

«Ασφαλώς Ποδηλατώ», πρόγραμμα του Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς»

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου δήμαρχοι από όλη την Ελλάδα και εκπρόσωποι του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», συναντήθηκαν χθες στην πλατεία Κοτζιά απ’ όπου ξεκίνησε η ποδηλατάδα μέχρι τον Εθνικό Κήπο.

Στη συμβολική αυτή κίνηση που αναδεικνύει «έναν διαφορετικό, καλύτερο τρόπο ζωής», όπως δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης, που πραγματοποιήθηκε από το Δήμο Αθηναίων με παρουσία του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστή Χατζηδάκη, καθώς και του Γενικού Γραμματέα Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος Ευθύμιου Μπακογιάννη, το Ι.Ο.ΑΣ. παρουσίασε το εκπαιδευτικό του πρόγραμμα για το ποδήλατο «Ασφαλώς Ποδηλατώ». Το ποδήλατο αποτελεί έναν σημαντικό εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης που συμβάλλει σε πιο φιλικές και βιώσιμες πόλεις, εφόσον όμως τηρούνται οι κανόνες ασφαλείας στο δρόμο. Αυτός είναι και ο λόγος που το Ι.Ο.ΑΣ., με τη συνεργασία Δήμων, φορέων και εταιρειών με κοινωνική ευαισθησία, εκπαιδεύει τα παιδιά στην ασφαλή χρήση του πρώτου μας οχήματος.

Μέχρι σήμερα το Ινστιτούτο έχει εκπαιδεύσει 10.600 μαθητές Α/βαθμιας Εκπαίδευσηςσε σχολεία 39 Δήμων σε όλη την Ελλάδα, με το καινοτόμο πρόγραμμα «Ασφαλώς ποδηλατώ», συμβάλλοντας σε έναν κόσμο με ασφάλεια και πολιτισμό στο δρόμο, έναν κόσμο καλύτερο. 

Σημειώνεται ότι το Ινστιτούτο υλοποιεί το πρωτοπόρο, ειδικά σχεδιασμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ασφαλώς Ποδηλατώ», εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, με το οποίο τα παιδιά μυούνται στην ασφαλή χρήση του ποδηλάτου, του πρώτου τους οχήματος. Μέσα από καινοτόμα βιωματική και πρακτική εκπαίδευση, τα παιδιά ενημερώνονται και ευαισθητοποιούνται ώστε να αναπτύξουν περιβαλλοντική συνείδηση και κουλτούρα, να αποκτήσουν σωστή οδική συμπεριφορά και να γίνουν υπεύθυνοι πολίτες. Ο εξαιρετικά θετικός αντίκτυπος είναι εμφανής μέσα από τα ερωτηματολόγια αξιολόγησης των ίδιων των παιδιών, καθώς και των εκπαιδευτικών και των γονέων τους.

Όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα και οι δράσεις του Ινστιτούτου σχεδιάζονται και υλοποιούνται έχοντας ως κεντρικούς άξονες τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ (UN SDGs), τους βασικούς άξονες της Δεκαετίας Δράσης για την Οδική Ασφάλεια των Ηνωμένων Εθνών και τις Κατευθυντήριες γραμμές της ΕΕ για την Οδική Ασφάλεια. 

Περισσότερα

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

EE: 1 στις 4 ανθρώπινες ζωές χάνονται σε τροχαία με βαρέα οχήματα

1 στους 4 πολίτες χάνουν τη ζωή τους στους δρόμους της Ευρωπαϊκής Ένωσης λόγω της εμπλοκής τους σε τροχαίες συγκρούσεις με βαρέα οχήματα, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC), μέλος του οποίου είναι το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς».

Σύμφωνα με τη νέα Έκθεση που συνέταξε το ETSC για την ασφάλεια των οδικών εμπορευματικών μεταφορών, 3.310 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους με βάση τα επίσημα στοιχεία σε τροχαία δυστυχήματα όπου εμπλέκονταν βαρέα οχήματα (Heavy Goods Vehicles – HGV) άνω των 3,5 τόνων, σε 27 χώρες της ΕΕ το 2018.  Την ίδια χρονιά, 2.630 άνθρωποι σκοτώθηκαν σε τροχαίες συγκρούσεις όπου εμπλέκονταν ελαφρά εμπορευματικά οχήματα (Light Goods Vehicles – LGV) κάτω των 3,5 τόνων. 

Το ETSC ανησυχεί ιδιαίτερα για τους κινδύνους που συνδέονται με τα βαρέα οχήματα. Με βάση τα δεδομένα, πολλοί περισσότεροι χρήστες του δρόμου χάνουν τη ζωή τους σε τροχαίες συγκρούσεις όπου εμπλέκονται βαρέα οχήματα, από ό, τι σε συγκρούσεις με τα υπόλοιπα οχήματα. Επιπροσθέτως, κατά τη χρονική περίοδο των 9 ετών που εξετάζει η συγκεκριμένη έκθεση, οι θάνατοι σε τροχαίες συγκρούσεις με βαρέα οχήματα μειώθηκαν με πολύ πιο αργό ρυθμό από ό,τι σε συγκρούσεις που αφορούσαν άλλα οχήματα.

Από το 2010 στην ΕΕ, οι θάνατοι από τροχαία όπου εμπλέκονταν βαρέα οχήματα έχουν μειωθεί κατά 1,8% ετησίως, σε αντίθεση με μείωση κατά 2,8% για όλα τα άλλα οχήματα.

Την περσινή χρονιά, η ΕΕ συμφώνησε να αυξήσει τα ελάχιστα όρια ασφαλείας για τα νέα φορτηγά από το 2026, όπως π.χ. με το να δώσει τη δυνατότητα στους οδηγούς να βλέπουν πολύ ευκολότερα τους άλλους χρήστες της οδού με μεγαλύτερα παρμπρίζ και διαφανείς επιφάνειες στις πόρτες, και απαιτώντας συστήματα ανίχνευσης πεζών και ποδηλατών. 

Καθώς οι τεχνικές λεπτομέρειες βρίσκονται στο στάδιο της επεξεργασίας, το ETSC ζητά την εφαρμογή υψηλών προδιαγραφών. Σε βραχυπρόθεσμο επίπεδο, το ETSC προτείνει στις τοπικές αρχές να ακολουθήσουν το παράδειγμα πόλεων όπως του Λονδίνου, που δίνει την άδεια σε φορτηγά να εισέρχονται στο κέντρο της πόλης ανάλογα με το επίπεδο ασφαλείας τους. 

 To ETSC ζητά επίσης τη δημιουργία υποδομών που προστατεύουν καλύτερα τους ευάλωτους χρήστες από την επαφή με οχήματα που μεταφέρουν εμπορεύματα, όπως ποδηλατοδρόμους διαχωρισμένους από την υπόλοιπη κυκλοφορία.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ