Upfield Hellas: Συμμαχία για τη μείωση σπατάλης τροφίμων

Date:

Share post:

H Upfield, εταιρεία παραγωγής τροφίμων φυτικής προέλευσης ισχυρή παρουσία στη διεθνή αγορά, πιστή στη δέσμευσή της για τη μείωση της πείνας παγκοσμίως, ανακοίνωσε πρόσφατα την εθελοντική συμμετοχή της στη «Συμμαχία για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων» στην Ελλάδα. H Συμμαχία είναι μια πρωτοβουλία της Οργάνωσης Μπορούμε και της ΑΒ Βασιλόπουλος, που απαριθμεί μέχρι σήμερα 60 Μέλη.

Με την ένταξή της στη Συμμαχία, η Upfield Hellas στοχεύει να συμβάλλει στην εξάλειψη της σπατάλης τροφίμων, ενός φαινομένου που είναι αρκετά έντονο στη χώρα μας. Επιπλέον, η συμμετοχή αυτή της Upfield Hellas εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική της εταιρείας, που αποτυπώνεται στην πρώτη έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης με ESG κριτήρια και περιλαμβάνει 20 δεσμεύσεις, μεταξύ των οποίων και η υπογραφή της παγκόσμιας συμφωνίας ‘’Zero Hunger Pledge’’* για τη Βελτίωση της Διατροφής (GAIN), η οποία επιδιώκει την αντιμετώπιση της παγκόσμιας επισιτιστικής κρίσης, που άγγιξε το 2020, 811 εκατομμύρια ανθρώπους. 

Ο Νίκος Λαβίδας, Γενικός Διευθυντής της Upfield Ελλάδος, Κύπρου και Βαλκανίων δήλωσε σχετικά: «Στην Upfield εργαζόμαστε για την εξασφάλιση ίσης πρόσβασης των ανθρώπων σε βιώσιμα τρόφιμα, αλλά και την υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών για την προστασία του πλανήτη. Γι’ αυτό είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που πλέον συμμετέχουμε κι εμείς σε αυτήν την αξιέπαινη πρωτοβουλία. Ως μέλη της Συμμαχίας, λοιπόν, θα έχουμε τη δυνατότητα να συνεργαστούμε από κοινού με άλλες εταιρείες και φορείς για την καταπολέμηση του φαινομένου, ενημερώνοντας παράλληλα τόσο το προσωπικό μας, όσο και το ευρύτερο καταναλωτικό κοινό για την αντιμετώπισή του».

Παράλληλα, η εταιρεία στο πλαίσιο των ενεργειών Εταιρικής Υπευθυνότητας, έχει ήδη δωρίσει μεγάλες ποσότητες προϊόντων της σε διάφορους Οργανισμούς, με στόχο την κάλυψη των αναγκών των ωφελουμένων τους. Αξίζει να αναφερθεί πως η Upfield είναι σταθερός συνεργάτης της Τράπεζας Τροφίμων, καθώς, από πέρσυ μέχρι σήμερα, έχει προσφέρει πάνω από 40.000 φυτικά προϊόντα της, συμβάλλοντας στην κάλυψη των καθημερινών αναγκών των συνανθρώπων μας που το έχουν ανάγκη.

* Το Zero Hunger Private Sector Pledge είναι μια πλατφόρμα συνεργασίας και δράσης πολλών ενδιαφερόμενων μερών με μοναδικό στόχο την εξάλειψη της πείνας. Περιλαμβάνει επιχειρήσεις που υποστηρίζονται από την Κοινωνία των Πολιτών, κυβερνήσεις των κρατών-μελών και διεθνείς οργανισμούς.

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Διάκριση της πρωτοβουλίας KPMG “Global Cyber Day” στα Bravo

Ξεχώρισε στη θεματική Εκπαίδευση - Νέα Γενιά - Διά βίου μάθηση στον Πυλώνα «Κοινωνία» στην οποία επωφελήθηκαν περισσότεροι από 1.400 μαθητές.

Συνεργασία My market και Fabric Republic

Η δράση ξεκίνησε πιλοτικά με την τοποθέτηση ειδικά διαμορφωμένων κάδων σε 10 καταστήματα My market στην Αττική.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Έκανε τη διαφορά στον Εθελοντισμό για 12η χρονιά

Στο πλαίσιο της Ημέρας Εθελοντισμού της ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποιήθηκαν 235 δράσεις σε όλη την Ελλάδα από τα καταστήματα, τις αποθήκες, αλλά και τα κεντρικά γραφεία.

Η FRONERI υποστηρικτής του “No Finish Line Athens 2022”

Eργαζόμενοι της εταιρείας συμμετείχαν ενεργά στον αγώνα 100 ωρών, περπατώντας ή/και τρέχοντας με στόχο να διανύσουν χιλιόμετρα αγάπης που θα μεταφραστούν σε χρηματική προσφορά προς την Ένωση «Μαζί για το Παιδί».