Connect with us

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

Β. ΚΑΥΚΑΣ: Τιμά τη μνήμη του ιδρυτή της

Η Β. ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε., ελληνική εταιρεία με ηγετική θέση στον χώρο του ηλεκτρολογικού εξοπλισμού, φωτισμού, ειδών τεχνολογίας κτιρίων και λύσεων διαχείρισης ενέργειας, τιμώντας τη μνήμη του ιδρυτή της, Βασίλη Καυκά, έχει καθιερώσει την 2 Νοεμβρίου ως «Ημέρα Μνήμης και Εργαζομένων».

Κάθε χρόνο σε αυτή την ημερομηνία – σταθμό, η ΚΑΥΚΑΣ αποτείνει φόρο τιμής στη μνήμη του δημιουργού της και στα θεμέλια που εκείνος έθεσε όταν ίδρυσε την εταιρεία το 1975.

Με μια σειρά δράσεων η εταιρεία αποδεικνύει έμπρακτα την εκτίμηση της στο προσωπικό της που αποτελεί την κινητήριο δύναμή της, διανέμοντας τους όλα τα έσοδα των πωλήσεων λιανικής της συγκεκριμένης ημέρας.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση για ακόμη μία χρονιά, η ΚΑΥΚΑΣ ευχαρίστησε και επιβράβευσε και τους πελάτες της κληρώνοντας περισσότερα από 600 δώρα μέσω του δικτύου των 67 καταστημάτων της στην Ελλάδα και στην Κύπρο καθώς παράλληλα συνεχίζει το κοινωνικό της έργο στηρίζοντας τις τοπικές κοινωνίες που δραστηριοποιείται.

Άνθρωποι και εταιρεία διακρίνονται για το Ήθος, το Πάθος, την Ομαδικότητα και την Αποτελεσματικότητα τους, αξίες που τους κληροδότησε ο ίδιος ο ιδρυτής της ΚΑΥΚΑΣ. Με γνώμονα αυτές τις αξίες πορεύονται περισσότερα από 40 χρόνια, παρέχοντας καινοτόμες λύσεις και υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση στους πελάτες της ΚΑΥΚΑΣ.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

EY: πλαίσιο για ασφαλή επιστροφή στην εργασία

Η EY παγκοσμίως, ανακοινώνει τη διάθεση ενός πλαισίου εργαλείων και λύσεων για τον χώρο εργασίας, για επιχειρήσεις και ομάδες Ανθρώπινου Δυναμικού που προετοιμάζονται για μία σταδιακή και ασφαλή επιστροφή των εργαζομένων στους φυσικούς χώρους εργασίας.

Το πλαίσιο «Φυσικής Επιστροφής και Επαναπροσδιορισμού της Εργασίας» (Physical Return & Work Reimagined) έχει σχεδιαστεί για τη στήριξη και ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού και τη διευκόλυνση της ασφαλούς επιστροφής του στο εργασιακό περιβάλλον, καθώς διάφορα κράτη ανά τον κόσμο προχωρούν σε αποκλιμάκωση των μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας που επιβλήθηκαν εξαιτίας του COVID-19, με σκοπό την επιστροφή της οικονομικής δραστηριότητας σε μία κανονικότητα. 

Το διευρυμένο πλαίσιο της EY αποτελείται από δύο στάδια (Gear One και Gear Two) και περιλαμβάνει ένα χαρτοφυλάκιο εργαλείων analytics και αξιολόγησης τεχνολογίας, που έχουν σχεδιαστεί για να υποστηρίξουν τη διαχείριση κινδύνων και την κανονιστική συμμόρφωση, ενισχύοντας, παράλληλα, την εμπειρία των εργαζομένων στον χώρο εργασίας.  

Το Πρώτο Στάδιο παρέχει άμεσα και εφαρμόσιμα βήματα για τη διασφάλιση της ασφάλειας των εργαζομένων και την αύξηση της επιχειρησιακής και λειτουργικής ικανότητας της επιχείρησης. Βασίζεται σε μια ευρεία προσέγγιση του ελέγχου ετοιμότητας και περιλαμβάνει ένα επιχειρησιακό κέντρο διοίκησης για τη διαχείριση της σταδιακής επιστροφής του εργατικού δυναμικού. 

Οι παράμετροι του Πρώτου Σταδίου, περιλαμβάνουν:

  • Επιστροφή στον χώρο εργασίας και επανασχεδιασμός των τρόπων εργασίας, συμπεριλαμβανομένου και ενός διαγνωστικού μοντέλου σχετικά με τον προγραμματισμό ανθρωπίνου δυναμικού, για το ποιος μπορεί και θα πρέπει να εργάζεται στον φυσικό χώρο εργασίας ή απομακρυσμένα.
  • Την ανθεκτικότητα του ανθρώπινου δυναμικού, που περικλείει την παρακολούθηση της υγείας, την κοινωνική αποστασιοποίηση, την ασφάλεια στον χώρο εργασίας και τη δυνατότητα σχεδιασμού ενός υγιούς, φιλόξενου και ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος. 
  • Την επιχειρησιακή συνέχεια, συμπεριλαμβανομένης της τεχνολογίας για τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού που εργάζεται απομακρυσμένα, καθώς και τη διαχείριση σεναρίων και των διαφόρων επιχειρησιακών δυνατοτήτων. 
  • Την εμπειρία του ανθρώπινου δυναμικού, που συμπεριλαμβάνει την ενισχυμένη επικοινωνία με τους εργαζομένους, την κατάρτισή τους και την εξασφάλιση της συμμετοχή τους.

Επιπροσθέτως των τακτικών βημάτων και των πόρων που απαιτούνται για την ανάκαμψη και την επανεκκίνηση των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων την «Πρώτη Ημέρα», το Δεύτερο Στάδιο παρέχει στις επιχειρήσεις ένα πλαίσιο μακροπρόθεσμου σχεδιασμού, καθώς και δεδομένα και πληροφορίες που εξάγονται με τη βοήθεια της τεχνολογίας, για να τις βοηθήσει στον εντοπισμό λειτουργικών αδυναμιών, τον μετασχηματισμό του ανθρώπινου δυναμικού, που απαιτείται με βάση τα νέα δεδομένα, και την προετοιμασία για την «επόμενη κανονικότητα». 

Σχολιάζοντας το επιχειρησιακό πλαίσιο που ανέπτυξε η ΕΥ, η Ευτυχία Κασελάκη, Εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών, Υπηρεσίες Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Επικεφαλής των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού της ΕΥ Ελλάδος, παρατηρεί: «Οι επιχειρήσεις και στην Ελλάδα, καλούνται σήμερα να σχεδιάσουν, αφενός, τη σταδιακή και ασφαλή επιστροφή των εργαζόμενων στον χώρο εργασίας και, αφετέρου, τη μετάβαση σε μια νέα κανονικότητα, η οποία θα τοποθετεί τον άνθρωπο στο επίκεντρο, μέσα στο νέο αβέβαιο περιβάλλον που αναδύεται. Οι επιχειρήσεις που θα σχεδιάσουν και θα διαχειριστούν έγκαιρα τον μετασχηματισμό αυτό, αξιοποιώντας αποτελεσματικά την τεχνολογία, θα ενισχύσουν σημαντικά την αξιοπιστία και την ανθεκτικότητά τους, στη μετά-COVID-19 εποχή».  

Περισσότερα

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

Xerox: Μπορούν οι επιστήμονες να εργαστούν απομακρυσμένα;

Για τους επαγγελματίες που εργάζονται σε γραφείο, η μετάβαση στην εργασία από το σπίτι αποτέλεσε μια σχετικά εύκολη υπόθεση. Εάν η εργασία γίνεται αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή, τότε η μετάβαση αυτή δεν είναι μια τεράστια αλλαγή. Τί συμβαίνει όμως με όσους εργάζονταν σε ένα απαιτητικό εργαστηριακό περιβάλλον; Τότε τα πράγματα είναι πιο δύσκολα, αλλά όχι απαγορευτικά, σύμφωνα με τους ειδικούς του PARC, του περίφημου ερευνητικού κέντρου της Xerox.

Ο Sean Garner, Αντιπρόεδρος και Διευθυντής Εργαστηριακών Συστημάτων και ο Ross Bringans, Αντιπρόεδρος και Διευθυντής Ηλεκτρονικών Υλικών και Εργαστηριακών Συσκευών στο Xerox, είναι δύο καταρτισμένοι κι έμπειροι επιστήμονες και επικεφαλής ομάδων. Αναφέρουν ότι για τους μηχανικούς, τους φυσικούς και τους επιστήμονες υλικών με τους οποίους συνεργάζονται – καθώς και για εκείνους οι οποίοι έχουν την έδρα τους στο εργαστήριο – η νέα αυτή μετάβαση στην απομακρυσμένη εργασία είναι δυνατή, αρκεί να γίνουν μερικές προσαρμογές.

Διατηρήστε την εστίαση στην έρευνά σας.

Μην υιοθετήσετε την ιδέα ότι η πρόοδος και η εξέλιξη της εργασίας σας θα σταματήσει. Παρόλο που οι μηχανικοί και οι επιστήμονες δεν θα μπορούν να υλοποιούν φυσικά πειράματα στο εργαστήριο, θα εξακολουθούν να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα των εργασιών τους, που στηρίζονται σε κάποιο λογισμικό, συνεπώς η εξέλιξη της εργασίας τους δεν θα επιβραδυνθεί απαραιτήτως.

«Οι άνθρωποι μπορούν και πρέπει να δαπανούν το χρόνο τους σε έργα με τα οποία ασχολούνταν, σαν να είναι η πρώτη τους προτεραιότητα» λέει ο Bringans. «Η ανάλυση και η ερμηνεία δεδομένων, ο σχεδιασμός νέων πειραμάτων, καθώς και η σύνταξη εργασιών και προτάσεων αποτελούν δραστηριότητες που πραγματοποιούν όλοι οι επιστήμονες υπό φυσιολογικές συνθήκες και σαφώς μπορούν να συνεχίσουν να τις κάνουν και από το σπίτι».

Αποκτήστε νέες δεξιότητες.

Ανεξαρτήτως κλάδου, στη λίστα ενός επαγγελματία υπάρχουν πάντοτε ενέργειες που αφορούν στην προσωπική του βελτίωση, οι οποίες όμως πολύ συχνά μετατίθενται πιο πίσω χρονικά, λόγω άλλων προτεραιοτήτων που σχετίζονται με τις εργασίες που πρέπει να γίνουν. Η εργασία από το σπίτι μπορεί να αποτελέσει την τέλεια ευκαιρία για τέτοιες πρωτοβουλίες – όπως είναι για παράδειγμα η εκμάθηση ενός νέου λογισμικού. 

«Οι εργαστηριακοί επιστήμονες βρίσκουν συχνά ωφέλιμο να χρησιμοποιούν κάποιο νέο λογισμικό, αλλά η καμπύλη εκμάθησης είναι αρκετά απότομη» δηλώνει με τη σειρά του ο Garner. «Για τους περισσότερους από εμάς, αυτό υπάγεται στην κατηγορία: “Το είχα πάντα κατά νου”. Εάν η εταιρεία στην οποία απασχολείστε μπορεί να εξασφαλίσει άδειες για τη χρήση εξελιγμένων λογισμικών ή σχεδιαστικών πακέτων, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να θέσετε την απόκτηση μιας νέας δεξιότητας ως προτεραιότητα».

Ασχοληθείτε περισσότερο με το διάβασμα και το γράψιμο.

Ο Bringans συμφωνεί ότι υπάρχει μια ολόκληρη κατηγορία εργασιών των οποίων οι επιστήμονες και οι μηχανικοί αναγνωρίζουν τη σπουδαιότητα, αλλά ταυτόχρονα τις παραμερίζουν εξ’ αιτίας της πίεσης και των ευθυνών. 

«Η ανάγνωση επιστημονικών άρθρων και βιβλίων αποτελεί μια ακόμη ποιοτική επιλογή για να αφιερώσετε κάπου τον χρόνο σας» προσθέτει. Η ενημέρωση γύρω από πρόσφατες επιστημονικές εργασίες, σας  επιτρέπει να παρακολουθήσετε τις εξελίξεις στο γνωστικό σας πεδίο, να καταγράψετε ποιος σημειώνει πρόοδο, να σκεφτείτε ιδέες για νέες συνεργασίες και, πιθανά, να βρείτε νέες κατευθύνσεις που αφορούν στην έρευνά σας.

Αυτή είναι μια ευκαιρία και για να δημοσιεύσετε τα αποτελέσματα των ερευνών σας σε σχετικά επιστημονικά περιοδικά. «Για τους επιστήμονες που εργάζονται σε εταιρείες, η δημοσίευση σε επιστημονικά περιοδικά δεν είναι κάτι που απαιτείται στον ίδιο βαθμό, όσο για τους επιστήμονες που δραστηριοποιούνται στην ακαδημαϊκή κοινότητα. Παρόλα αυτά, είναι αρκετά σημαντικό να κάνετε τέτοιες δημοσιεύσεις αν δεν υπάρχουν περιορισμοί που σχετίζονται με τον  ανταγωνισμό» τονίζει ο Garner. «Είναι μέρος της συμμετοχής σας στην επιστημονική κοινότητα – και είναι επίσης χρήσιμο όταν προσπαθείτε να δημιουργήσετε επίγνωση για αυτό με το οποίο ασχολείστε». 

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Η L’Oréal καινοτομεί στον φοιτητικό διαγωνισμό Brandstorm

Η ομάδα LAST DROP – αποτελούμενη από τους Βασίλη Δανιηλίδη, Γιώργο Φουρκιτάκη και Γιώργο Δάιο – ανακηρύχθηκε νικήτρια του ελληνικού τελικού του διεθνούς φοιτητικού διαγωνισμού καινοτομίας L’Oréal Brandstorm, κερδίζοντας μια θέση στο διεθνή τελικό, που θα διεξαχθεί τον Ιούνιο.

Η ομάδα που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο διεθνή τελικό του διαγωνισμού L’Oréal Brandstorm 2020  επιλέχθηκε από 3 ομάδες φοιτητών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο της πανδημίας και για πρώτη φορά, ο εθνικός τελικός πραγματοποιήθηκε ψηφιακά.

Οι τρεις ομάδες που έφτασαν στον τελικό, παρουσίασαν ψηφιακά την ιδέα τους στην επιτροπή κρίσης, που αποτελείτο από διοικητικά στελέχη της  L’Oréal Hellas και συγκεκριμένα τους Alex Davison, Γενικό Διευθυντή, Εύα Γεωργίου, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, Γιώργο Χριστοδούλου, Διευθυντή Operations, Πάνη Κοροπούλη, Γενικό Διευθυντή Κλάδου Προϊόντων Ευρείας Διανομής και Φιλύρα Παπακώστα, Γενική Διευθύντρια Κλάδου Δερμοκαλλυτικών Προϊόντων.

Με σύνθημα «Δημιουργούμε ένα μέλλον χωρίς πλαστικό για τη βιομηχανία της ομορφιάς», οι μαθητές κλήθηκαν να δημιουργήσουν την επόμενη βιώσιμη καινοτομία για το τμήμα προϊόντων ευρείας διανομής της L’Oréal, που θα βοηθήσει στη μείωση ή εξάλειψη της χρήσης πλαστικού. Στόχος είναι να βρεθούν νέες συσκευασίες και επιχειρηματικές λύσεις, ενώ παράλληλα να αλλάξει η συμπεριφορά των καταναλωτών, ευαισθητοποιώντας τους γύρω από τη σημασία της μείωσης των πλαστικών απορριμμάτων.

Η νικήτρια ελληνική ομάδα προκρίθηκε στον διεθνή τελικό L’Oréal Brandstorm 2020, που θα πραγματοποιηθεί ψηφιακά στις 23 και 24 Ιουνίου. Στον τελικό αυτό, η ελληνική ομάδα θα διαγωνιστεί για το τελικό βραβείο που δεν είναι άλλο από μιας τρίμηνη πρακτική στο Station F, το μεγαλύτερο campus για startups στον κόσμο και συνεργάτη της L’Oréal, όπου θα μπορούν να αναπτύξουν την ιδέα τους.

Ο φετινός διαγωνισμός ευθυγραμμίζεται πλήρως με το πρόγραμμα βιωσιμότητας του Ομίλου L’Oréal, Sharing Beauty With All  και με τις δεσμεύσεις του για βιώσιμη καινοτομία. Το πρόγραμμα αυτό έχει ως πυλώνες του τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος στις φόρμουλες των προϊόντων, την προστασία της βιοποικιλότητας μέσω πολιτικών βιώσιμων προμηθειών, την ανάπτυξη συσκευασιών με βελτιωμένο περιβαλλοντικό προφίλ και τη δέσμευση για μηδενική αποψίλωση δασών.

Το Brandstorm, είναι ο διαγωνισμός καινοτομίας της L’Oréal, που πραγματοποιείται από το 1992 σε πάνω από 60 χώρες και έχει προσελκύσει 200.000 φοιτητές παγκοσμίως. Φέτος, η L’Oréal, ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες που έφερε η πανδημία του ιού COVID-19, προχώρησε στην ψηφιακή υλοποίηση του διαγωνισμού, θέτοντας σε προτεραιότητα τη διασφάλιση της υγείας και της ασφάλειας τόσο των συμμετεχόντων όσο και των εργαζομένων της. 

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ