Connect with us

7# Φτήνη & Καθαρή Ενέργεια

Β.Καμινάρης (ΕΥ): Γιατί θα αυξάνεται η ζήτηση για πράσινα ομόλογα

Ανοίγει και στη χώρα μας η αγορά των πράσινων ομολόγων, ήτοι χρεογράφων σταθερής απόδοσης για τη χρηματοδότηση ή αναχρηματοδότηση έργων που συμβάλλουν στη βιώσιμη ανάπτυξη.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Το πρώτο πράσινο ομόλογο εκδόθηκε από την Τέρνα Ενεργειακή Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εταιρεία Χρηματοδοτήσεων, θυγατρική της Τέρνα Ενεργειακή ΑΒΕΤΕ, που έκανε “ποδαρικό” στην αγορά μαζί με την ΕΥ, η οποία παρείχε υπηρεσίες διασφάλισης για την πιστοποίηση του ομολόγου αξίας 150 εκατ. ευρώ.

Το θέμα έχει ειδικό ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά, η οποία πρέπει να διανύσει μεγάλη απόσταση για να “συναντήσει” τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης (Sustainable Development Goals – SDGs) σε μια συγκυρία που αναζητά τρόπους προσέλκυσης επενδύσεων. Όπως εξηγεί στο csrindex.gr ο Βασίλης Καμινάρης, Επικεφαλής του Τμήματος Υπηρεσιών Διασφάλισης της ΕΥ Ελλάδος, τα πράσινα ομόλογα δημιουργήθηκαν για τη χρηματοδότηση έργων με θετικές περιβαλλοντικές επιδράσεις και για τη μετάβαση σε μια οικονομία χαμηλού άνθρακα.

Ας σημειωθεί ότι τα πράσινα ομόλογα εκδίδονται από εταιρείες, οργανισμούς, χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και κυβερνήσεις και έχουν συγκεκριμένη διάρκεια, με τους εκδότες να διασφαλίζουν ότι τα έσοδα από τα ομόλογα διατίθενται σε πράσινα έργα, όπως ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, βελτίωση ενεργειακής αποδοτικότητας, πράσινες μεταφορές, διαχείριση απορριμμάτων, διαχείριση φυσικών πόρων κ.α..

Καθώς αυξάνεται η ευαισθητοποίηση ατόμων, επιχειρήσεων και κυβερνήσεων σε όλο τον κόσμο σχετικά με τις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής – όπως η κλιματική αλλαγή, οι δημογραφικές αλλαγές, η ρύπανση, η υπερκατανάλωση – αυξάνεται και η ζήτηση για τέτοιου είδους χρηματοδοτικά προϊόντα από την παγκόσμια επενδυτική κοινότητα, καθώς τα πράσινα ομόλογα μπορούν να προσελκύσουν επενδυτές που, υπό άλλες συνθήκες, δε θα επένδυαν στον οργανισμό που τα εκδίδει. Αυτό συνεπάγεται και αύξηση της πρόσβασης σε πόρους και εργαλεία χρηματοδότησης για τους εκδότες.

Ο κ. Καμινάρης σημειώνει δε ότι “οι προσδοκίες των ενδιαφερομένων μερών των εταιρειών (πελάτες, εργαζόμενοι, προμηθευτές, κ.α.) για υπεύθυνες εταιρικές πρακτικές, όπως η έκδοση ενός πράσινου ομολόγου και η χρηματοδότηση πράσινων έργων αυξάνονται. Επιπλέον, υπάρχουν και οικονομικοί λόγοι που καθιστούν τα πράσινα ομόλογα ένα προτιμητέο μέσο χρηματοδότησης, αφού το σύνολο των εκδόσεων πράσινων ομολόγων μέχρι σήμερα έχουν υπερκαλυφθεί με συνεπακόλουθες σχετικές θετικές συνέπειες και στο κόστος των συναλλαγών”.

H διασφάλιση

Ο σκοπός της διασφάλισης της διαδικασίας έκδοσης ενός πράσινου ομολόγου είναι εξαιρετικά σημαντικός, καθώς αφορά στην αξιολόγηση της διαδικασίας επιλογής των έργων που προορίζονται για χρηματοδότηση από το ομόλογο, στις πολιτικές διαχείρισης των προσόδων του ομολόγου, καθώς και στην εφαρμογή των κριτηρίων και προϋποθέσεων χαρακτηρισμού του ομολόγου ως πράσινο.

Απαντώντας σε ερώτημα σχετικά με δυνητικούς κινδύνους αλλά και τις προκλήσεις της αγοράς πράσινων ομολόγων ο κ. Καμινάρης αναφέρει στο csrindex ότι η ανερχόμενη πράσινη αγορά ομολόγων παρουσιάζει διάφορες προκλήσεις για τους υποψήφιους εκδότες, όπως, για παράδειγμα, τι θεωρείται “πράσινο”, τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν για τη διαχείριση των εσόδων του ομολόγου και τις δημοσιοποιήσεις που απαιτούνται προς τους επενδυτές. Toνίζει δε ότι “είναι πολύ σημαντικό ο εκδότης να επιλέξει τον κατάλληλο συνεργάτη που θα τον υποστηρίξει για να ακολουθήσει τις οδηγίες και τα πρότυπα για την έκδοση ενός πράσινου ομολόγου και να διατηρήσει τη συμμόρφωσή του με αυτά καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής του ομολόγου, ή να διασφαλίσει ως ανεξάρτητος φορέας ότι το ομόλογο ακολουθεί τα επιλεγμένα κριτήρια τόσο κατά την έκδοση, όσο και στη συνέχεια”.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

13# Δράση για το κλίμα

H βιώσιμη μετακίνηση έρχεται με “καθαρά” αυτοκίνητα

Μείωση τελών κυκλοφορίας, φόρου χρήσης και τελών ταξινόμησης, ενίσχυση των υποδομών φόρτισης και εκπαίδευση του καταναλωτικού κοινού σε ένα νέο μοντέλο μετακίνησης, ασφαλές και φιλικό στο περιβάλλον, καλλιεργούν προσδοκίες για σταδιακή απόσυρη των παλαιάς τεχνολογίας αυτοκινήτων και αντικατάστασής τους με αυτοκίνητα που θα εκπέμπουν μηδενικούς ρύπους.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Οι μεταφορές ευθύνονται σχεδόν για το 30% των συνολικών εκπομπών CO2 στην ΕΕ, από τις οποίες το 72% προέρχεται από τις οδικές μεταφορές. Στο πλαίσιο των προσπαθειών για την μείωση των εκπομπών CO2 η ΕΕ έχει θέσει ως στόχο να μειώσει τις εκπομπές της από τις μεταφορές κατά 60% έως το 2050 ως προς τα επίπεδα του 1990.

Κάτι τέτοιο, ωστόσο, δεν θα είναι εύκολο να επιτευχθεί, καθώς ο ρυθμός μείωσης των εκπομπών έχει μειωθεί. Άλλοι τομείς έχουν μειώσει τις εκπομπές τους από το 1990, όσο όμως αυξάνεται η κινητικότητα, τόσο αυξάνονται και οι εκπομπές από τις μεταφορές.

Οι προσπάθειες βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης των νέων επιβατικών αυτοκινήτων έχουν επίσης επιβραδυνθεί.

Για όλους αυτούς τους λόγους οι στόχοι αναθεωρούνται.

Όπως αναφέρουν πηγές της ΕΕ, ειδικά τα επιβατικά αυτοκίνητα ευθύνονται για το 60,7% των συνολικών εκπομπών CO2 από τις οδικές μεταφορές στην Ευρώπη, με τα αυτοκίνητα που μεταφέρουν τέσσερις τουλάχιστον επιβάτες να συνιστούν μία από τις πιο καθαρές μεθόδους μεταφορών, αμέσως μετά τα τρένα. Με μέσο όρο 1,5 επιβάτες ανά αυτοκίνητο στην Ευρώπη, άλλα μέσα μεταφορών, όπως τα λεωφορείο, συνιστούν πιο βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις.

Υπάρχουν δύο τρόποι μείωσης των εκπομπών CO2 από τα αυτοκίνητα: αυξάνοντας την αποδοτικότητά τους ή αλλάζοντας το καύσιμο. Σήμερα, η πλειοψηφία των αυτοκινήτων στην Ευρώπη χρησιμοποιούν πετρέλαιο (52%). Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ωστόσο, κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος. Παρά τη μικρή παρουσία τους στην αγορά (περίπου το 1,5% των πρωτοταξινοµούµενων επιβατικών αυτοκινήτων είναι ηλεκτρικά), o αριθμός των ταξινομήσεων νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξάνεται σταθερά εδώ και δύο χρόνια. Επίσης για να απαντήσει κανείς στο ερώτημα “πόσο CO2 παράγει ένα αυτοκίνητο” πρέπει να λάβει υπόψη του όχι μόνο το CO2 που εκπέμπει ένα αυτοκίνητο κατά τη χρήση του, αλλά κι εκείνο που παράγεται κατά τη διαδικασία παραγωγής και διάθεσής του.

Η διαδικασία παραγωγής και διάθεσης είναι λιγότερο φιλική προς το περιβάλλον για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητό απ’ ότι για ένα αυτοκίνητο που διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσεως, ενώ τα επίπεδα των εκπομπών ποικίλουν ανάλογα με τον τρόπο παραγωγής της ηλεκτρικής ενέργειας.

Λαμβάνοντας, όμως, υπόψη το μέσο ενεργειακό μείγμα που χρησιμοποιείται στην Ευρώπη, έχει ήδη αποδειχθεί ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι λιγότερο ρυπογόνα από τα πετρελαιοκίνητα. Με την προσδοκώμενη αύξηση του μεριδίου της ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, αναμένεται δε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να γίνουν λιγότερο επιβλαβή για το περιβάλλον.

Το ελληνικό περιβάλλον

Σε ότι αφορά τη χώρα μας, επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στη αγορά αυτοκινήτου αναφερόμενοι στη νέα τάση των “καθαρών αυτοκινήτων” δηλώνουν στο csrindex.gr ότι τα οικονομικά κίνητρα είναι καθοριστικής σημασίας και η αντικατάσταση του παλαιού στόλου με τη σταδιακή είσοδο στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν απαιτεί μόνο περιβαλλοντική κουλτούρα και εκπαίδευση των καταναλωτών.

Η συγκυρία πάντως ευνοεί την μετατόπιση της αγοράς σε ένα βιώσιμο μοντέλο μετακίνησης, ενόψει της θέσπισης κινήτρων από το 2020 και με ενδεικτική την αύξηση της θετικής στάσης των Ελλήνων απέναντι στην ηλεκτροκίνηση. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της LeasePlan, σε συνεργασία με εταιρεία ερευνών Ipsos, το 83% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα (61% συνολικά) δηλώνουν υπέρ της ηλεκτροκίνησης με μηδενικές εκπομπές. Παράλληλα, το 60% των Ελλήνων ερωτηθέντων (σχεδόν οι μισοί, 47% συνολικά) δήλωσαν ότι η γνώμη τους για την ηλεκτροκίνηση βελτιώθηκε θετικά τα τελευταία τρία χρόνια.

Ένας αυξανόμενος αριθμός ερωτηθέντων δήλωσαν την πρόθεσή τους να μισθώσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Μεταξύ εκείνων που σχεδιάζουν να μισθώσουν ένα αυτοκίνητο στα επόμενα 5 χρόνια, 66% των Ελλήνων (δύο στους πέντε (40%) συνολικά) δηλώνουν ότι θα επιλέξουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης καθίστανται όλο και πιο ξεκάθαρα: Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συμβάλλουν στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής μέσω χαμηλότερων εκπομπών CO2 (σύμφωνα με το 66% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα και 60% στο σύνολο εκείνων που σχεδιάζουν να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση τα επόμενα πέντε χρόνια), συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα στις πόλεις μέσω των χαμηλότερων εκπομπών NOX (55% στην Ελλάδα, 43% συνολικά) και έχουν συνολικό χαμηλότερο λειτουργικό κόστος (73% στην Ελλάδα και 60% συνολικά).

Οι υποδομές

Η δημιουργία υποδομών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελεί επιτακτική ανάγκη για το μέλλον κι ενώ η πλειοψηφία των ερωτηθέντων βλέπουν θετικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οι πρακτικές ανησυχίες γύρω από τις υποδομές αποτελούν εμπόδιο.

Το 40% των Ελλήνων που συμμετείχαν στην έρευνα (51% συνολικά) και σκοπεύουν να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο μέσα στα επόμενα 5 χρόνια ανέφεραν ότι οι ανεπαρκείς υποδομές φόρτισης τους αποτρέπουν να επιλέξουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ενώ η περιορισμένη απόσταση οδήγησης ή το λεγόμενο “άγχος αυτονομίας” ήταν ο λόγος για τον οποίο το 35% στην Ελλάδα (45% συνολικά) δήλωσε ότι δεν θα στρεφόταν στην ηλεκτροκίνηση.

Στην Ιταλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, περισσότεροι από 6 στους 10 ερωτηθέντες που σκοπεύουν να αγοράσουν/μισθώσουν ένα αυτοκίνητο μέσα στα επόμενα 5 χρόνια δήλωσαν ότι η έλλειψη σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης θα τους εμπόδιζε να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση.

Στην έρευνα Mobility Monitor, που διεξάγεται σε πάνω από 4.000 άτομα σε 16 διαφορετικές χώρες μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, διαπιστώνεται επίσης ότι το 80% των ατόμων που δήλωσαν ότι δεν θα στραφούν στην ηλεκτροκίνηση δήλωσαν ότι οι ανεπαρκείς δυνατότητες φόρτισης στους δημόσιους χώρους αποτελούν ένα ζήτημα, ωστόσο λιγότεροι από τους μισούς προβληματίζονται σχετικά με τη φόρτιση στον χώρο εργασίας.

Ο Tex Gunning, Διευθύνων Σύμβουλος της LeasePlan, τονίζει ότι η δημόσια ζήτηση για μετακίνηση με μηδενικές εκπομπές υπερβαίνει κατά πολύ τις τρέχουσες διαθέσιμες υποδομές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και πρέπει να υπάρξουν πρωτοβουλίες για την επίλυση αυτού του προβλήματος ενώ από την πλευρά του ο Κωνσταντίνος Πετρούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της LeasePlan Hellas, επιβεβαιώνει πως το ενδιαφέρον του κοινού για την ηλεκτροκίνηση είναι έντονο και στην Ελλάδα. Προσθέτει ότι ο αριθμός των ανθρώπων που ενδιαφέρονται για την οδήγηση και τη μίσθωση ηλεκτρικού αυτοκινήτου αυξάνεται και η ανάγκη για ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης είναι δεδομένη.

Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία προωθεί ενέργειες για να φέρει σε επαφή τους καταναλωτές και ειδικότερα τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις με τις νέες τεχνολογίες και τα οχήματα χαμηλών εκπομπών CO2 και όπως αναφέρει στο csrindex.gr ο Εμπορικός Διευθυντής της LeasePlan Hellas, Χρήστος Παπαγιαννόπουλος, πραγματοποιεί εκδηλώσεις test – drive με ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα. Η διαπίστωση ότι η μετάβαση στην καθαρή ενέργεια οδηγεί σε εξοικονόμιση λειτουργικού κόστους είναι ικανή να πείσει τους επαγγελματίες, όπως μας εξηγεί.

Η αγορά

Σχετικά με τις εξελίξεις στην αγορά αυτοκινήτου στο σύνολό της, θα πρέπει να σημειωθεί ότι με βάση τα στοιχεία για το εννιάμηνο του έτους ενώ η ευρωπαϊκή αγορά επιβραδύνεται, με τις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων να εμφανίζονται μειωμένες κατά 1,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, στην Ελλάδα παρατηρείται αύξηση κατά 10,3% με συνολικές πωλήσεις που άγγιξαν τις 92.772 οχήματα. Μάλιστα παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι φέτος η αγορά θα βρεθεί κοντά στις 110.000 πωλήσεις, με τάση να ανέβει ακόμη περισσότερο τα επόμενα χρόνια.

Η ζήτηση λαμβάνει ώθηση από τα νέα μοντέλα που προωθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά και από την τάση των οδηγών να επιλέγουν οχήματα ελεύθερου χρόνου, με ενδεικτικό το γεγονός ότι πάνω από 40% των συνολικών πωλήσεων αφορά τα SUV με τις κατηγορίες των μικρομεσαίων κατηγοριών να συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Τα κίνητρα

Για τα επαναφορτιζόμενα μοντέλα το ενδιαφέρον είναι συνεχές, αν και σήμερα αποτελούν μόλις το 0,7% της αξίας της τοπικής αγοράς και κάτω από 7% της ευρωπαϊκής αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2018 πωλήθηκαν στην Ελλάδα μόλις 87 ηλεκτρικά αυτοκίνητα και 228 επαναφορτιζόμενα σε σύνολο 103.185 νέων οχημάτων. Ο τομέας αυτός εμφανίζει ανοδική τάση, με τις συντονισμένες δράσεις σε επίπεδο κινήτρων, ανάπτυξης υποδομών και εκπαίδευσης του κοινού να προωνίζονται περαιτέρω ανάπτυξη.

Στα κίνητρα που προωθούνται περιλαμβάνεται σύμφωνα με τις πληροφορίες μείωση του εταιρικού φόρου για τους επαγγελματίες και αυτοκίνητα με εκπομπές ρύπων έως 50 γρ. CO2/χλμ. και επιδότηση αγοράς, από 2 έως 4 χιλ. ευρώ για αυτοκίνητα αξίας έως 40.000 ευρώ.

Περισσότερα

7# Φτήνη & Καθαρή Ενέργεια

To πρώτο ηλεκτρικό όχημα στο Metropolitan Expo

Έχοντας κερδίσει τις εντυπώσεις στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και την έκθεση Agrilevante στην Ιταλία, το 3MX, το πρώτο ηλεκτρικό επαγγελματικό όχημα, θα παρουσιαστεί από τις 9 έως τις 11 Νοεμβρίου στην έκθεση Cargo Truck & Van.

Στο Hall 4 του Metropolitan Expo, στο Stand B17, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά το πρωτοπόρο αυτό μοντέλο και να συνομιλήσουν με τους εκπροσώπους της Shandong Wuzheng Hellas Ltd.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, το 3MX είναι ένα ελαφρύ επαγγελματικό όχημα τριών τροχών, το οποίο προσφέρει τα πλεονεκτήματα ενός σταθερού οχήματος και είναι κατάλληλο για οδήγηση ακόμη και μεγάλων αποστάσεων. Στόχος του είναι να ικανοποιεί ένα ευρύ φάσμα επαγγελματικών αναγκών, με έμφαση στην οικονομία, την πολυχρηστικότητα και την ασφάλεια και, φυσικά, με μηδενικές εκπομπές ρύπων και μηδενικά επίπεδα θορύβου. Με μία πλήρη φόρτιση της μπαταρίας του και με ωφέλιμο φορτίο 1000 kg, το 3ΜΧ έχει αυτονομία έως και 100 χλμ. (έως 145 χλμ. άνευ φορτίου).

Ο πρωτοποριακός σχεδιασμός του αποτελεί προϊόν έρευνας και συνεργασίας Ευρωπαίων και Κινέζων μηχανικών, με κεντρικά σημεία την άριστη ποιότητα των πρώτων υλών και την αξιοποίηση της πλέον σύγχρονης τεχνολογίας. Σημείο αιχμής, ένα μοναδικό σύστημα ανεξάρτητης ανάρτησης του εμπρόσθιου τροχού (Swingarm), που αποσβένει τους κραδασμούς. Επιπλέον, το ύψος του από το έδαφος εξασφαλίζει στο 3ΜΧ υψηλές επιδόσεις ακόμη και στα πιο «άγρια» εδάφη των αγροτικών περιοχών, ενώ η κατανάλωσή του είναι μόλις 11 kWh/100χλμ.

Το νέο όχημα προσφέρει τη δυνατότητα διαμόρφωσης του αμαξώματος ώστε να ανταποκρίνεται με απόλυτη αξιοπιστία στις υψηλές απαιτήσεις κλάδων όπως, η αγροτική παραγωγή, οι κατασκευές και τα logistics.

Ο μικρός κύκλος στροφής του 3ΜΧ  – χάρη και στον εμπρόσθιο μονό τροχό –  προσφέρει ευελιξία κινήσεων και εξασφαλίζει πρόσβαση εκεί που τα περισσότερα 4τροχα δεν έχουν, όπως για παράδειγμα στους στενούς δρόμους της πόλης ή των παραδοσιακών οικισμών.

Ο Γενικός Διευθυντής της Διεύθυνσης των Εμπορικών Δραστηριοτήτων της Shandong Wuzheng Hellas, Λεωνίδας Δαβουλάρης, δήλωσε σχετικά: «Παρουσιάζουμε ένα προϊόν καινοτόμο, ανταγωνιστικό, με «οικολογική συνείδηση», το οποίο ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες του τελικού καταναλωτή. Εάν συνυπολογίσει κανείς και την ανταγωνιστική του τιμή, με ελάχιστο κόστος χρήσης και συντήρησης και με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, καταλαβαίνει γιατί το 3MX θα αποτελέσει τον νέο, αξιόπιστο συνεργάτη κάθε επιχείρησης που δραστηριοποιείται στον κλάδο των logistics – και όχι μόνο σ’ αυτόν».

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Η WATT+VOLT στηρίζει τον Στέλιο Μαλακόπουλο

Η WATT+VOLT συνεχίζει για 2η χρονιά την έμπρακτη στήριξή της στον Πρωταθλητή Στίβου Στέλιο Μαλακόπουλο και στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, δημιούργησε ένα video προκειμένου να αποτυπωθεί η προσπάθεια του αθλητή, αλλά και η διαρκής παρουσία της εταιρείας στο πλευρό του, για την επόμενη μεγάλη συμμετοχή του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου.

Μέσα από αυτό το γεμάτο ενέργεια video, προβάλλεται η αδιάκοπη προσπάθεια του Στέλιου και οι εντατικές προπονήσεις, ώστε να διατηρήσει την επιτυχημένη πορεία που έχει χαράξει στον στίβο, αλλά και να ξεπεράσει το προσωπικό του παγκόσμιο ρεκόρ στο άλμα εις μήκος στην κατηγορία T62. Με το βλέμμα στραμμένο στην επόμενη μεγάλη αθλητική διοργάνωση, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου, το οποίο θα διεξαχθεί από τις 7 έως τις 15 Νοεμβρίου στο Ντουμπάι, αθλητής και εταιρεία ενώνουν τις δυνάμεις τους με στόχο την κορυφή και την επικείμενη πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020 στο Τόκιο. Η WATT+VOLT πιστεύει στις απεριόριστες δυνατότητες του Στέλιου και τον στηρίζει για να κατακτήσει τους στόχους του και να εκπληρώσει τα όνειρά του, κάνοντας την Ελλάδα υπερήφανη.

Με τη συγκεκριμένη ενέργεια η εταιρεία επισφραγίζει τη δέσμευσή της για την ανάδειξη και προώθηση του ελληνικού αθλητισμού και ιδίως ενός αθλητή που αποτελεί πρότυπο για τους νέους, με το αδιάκοπο πάθος του και τη συνεχή προσπάθειά του για συνεχώς υψηλότερους στόχους. Η πολύτιμη βοήθεια της WATT+VOLT προς τον αθλητή εντάσσεται στις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας, η οποία έχει ως κύριο μέλημά της την υλοποίηση ενεργειών με σκοπό να δώσει ένα ηχηρό μήνυμα ανθρωπιάς και ελπίδας προς την κοινωνία και να δημιουργήσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τον Παραολυμπιακό αθλητισμό.

Ο Αναστάσιος Παπαναγιώτου, Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος της WATT+VOLT δήλωσε σχετικά: «Είναι μεγάλη χαρά για εμάς να βρισκόμαστε στο πλευρό του Στέλιου και να στηρίζουμε κάθε του προσπάθεια για να επιτύχει υψηλότερους στόχους και διακρίσεις. Είμαστε πολύ υπερήφανοι για την απόδοσή του και την ανοδική του πορεία και ευχόμαστε καλή επιτυχία σε κάθε του προσπάθεια. Ο Στέλιος με την υποδειγματική του αποφασιστικότητα, δύναμη και αφοσίωση, αποτελεί ένα παράδειγμα αθλητικού ήθους και αριστείας. Εμείς θα είμαστε συνεχώς δίπλα του για να συνεχίσει να πετάει ψηλά και να μας κάνει υπερήφανους».  

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ