Connect with us

Τεχνολογία

Vodafone: Διεθνές εκπαιδευτικό πρόγραμμα για 10 εκατ. νέους

Μεγάλο διεθνές πρόγραμμα σύνδεσης των νέων με τις θέσεις εργασίας του μέλλοντος εγκαινιάζει η Vodafone, με σκοπό να βοηθήσει 10 εκατομμύρια από αυτούς να βρουν εργασία.

Πρόκειται για το πρόγραμμα απασχόλησης με τίτλο «What will you be που στοχεύει στην παροχή συμβουλών σταδιοδρομίας και πρόσβασης σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο κατάλληλο για την ψηφιακή οικονομία. Η πρωτοβουλία αυτή της Vodafone για τις ψηφιακές δεξιότητες και τις θέσεις εργασίας είναι η μεγαλύτερη του είδους της στον κόσμο. Παράλληλα, η Vodafone ανακοίνωσε την πρόθεσή της να αυξήσει σημαντικά τον αριθμό των νέων που εντάσσονται σε αυτήν για να αποκτήσουν άμεση εργασιακή εμπειρία σε ψηφιακά αντικείμενα/ ψηφιακά επαγγέλματα. Συγκεκριμένα, η Vodafone πρόκειται να επεκτείνει τα υπάρχοντα προγράμματα εργασιακής εμπειρίας για αποφοίτους, τα προγράμματα μαθητείας και πρακτικής άσκησης που προσφέρει σε διεθνές επίπεδο με στόχο να επωφεληθούν συνολικά έως και 100.000 νέοι, σε ένα διάστημα πέντε ετών.

Οι δύο αυτές πρωτοβουλίες ανακοινώθηκαν, έπειτα από τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων μιας σημαντικής διεθνούς έρευνας κοινής γνώμης, η οποία αναδεικνύει τον βαθμό στον οποίο οι νέοι ηλικίας 18-24 ετών θεωρούν ότι είναι ελλιπώς εξοπλισμένοι για να συμμετάσχουν στην ψηφιακή οικονομία, παρά το γεγονός ότι αποτελούν την πρώτη γενιά που «εκ γενετής» χαρακτηρίζεται ως ψηφιακή γενιά».

Η Διεθνής Οργάνωση Εργασίας (ΔΟΕ) εκτιμά ότι πάνω από 200 εκατομμύρια νέοι σήμερα είναι είτε άνεργοι, είτε έχουν μεν δουλειά αλλά ζουν σε συνθήκες φτώχειας3. Σε πολλές από τις χώρες όπου δραστηριοποιείται η Vodafone, η ανεργία των νέων καταγράφει επίπεδα ρεκόρ, από 38% στην Ιταλία και 39% στην Ισπανία έως 47% στην Ελλάδα και 53% στη Νότια Αφρική4. Σύμφωνα μάλιστα με προηγούμενες μελέτες, η παρατεταμένη περίοδος ανεργίας που καταγράφεται σε ένα νεαρό άτομο το οποίο αναζητά εργασία, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της  εκπαίδευσής του, του μπορεί να έχει  αρνητικό αντίκτυπο στην αυτοπεποίθηση, αυτοεκτίμηση και ευημερία του.

Παραδόξως, η ανεργία των νέων αυξάνεται ακριβώς τη στιγμή που οι επιχειρήσεις κάθε τύπου και μεγέθους αγωνίζονται να καλύψουν ένα ευρύ φάσμα θέσεων εργασίας ψηφιακής τεχνολογίας που είναι κρίσιμες για τη μελλοντική ανάπτυξη. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εκτιμά ότι περίπου 500.000 ψηφιακές θέσεις εργασίας σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση θα παραμείνουν κενές έως το 2020.

Εντάσσοντας τους νέους στην εργασία

Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, η Vodafone συνεργάστηκε με ειδικούς ψυχολόγους, συμβούλους σταδιοδρομίας και υπευθύνους κατάρτισης για την ανάπτυξη μιας online υπηρεσίας που ονομάζεται Future Jobs Finder (https://futurejobsfinder.vodafone.com/) και η οποία προσφέρει στους νέους μία απλή, αλλά ολοκληρωμένη πύλη για νέες δεξιότητες και ευκαιρίες απασχόλησης στην ψηφιακή οικονομία.

Το πρώτο βήμα στο Future Jobs Finder είναι μια σειρά σύντομων ψυχομετρικών tests που αποσκοπούν στον εντοπισμό των δεξιοτήτων και των ενδιαφερόντων κάθε ενδιαφερόμενου νέου και στη συνέχεια στην αντιστοίχισή τους με την πλέον κατάλληλη κατηγορία εργασίας στην ψηφιακή οικονομία. Στο δεύτερο βήμα, ο/η ενδιαφερόμενος/η κατευθύνεται σε συγκεκριμένες ευκαιρίες απασχόλησης στην τοποθεσία που έχει επιλέξει, συμπεριλαμβανομένων και ευκαιριών απασχόλησης στη Vodafone. Οι χρήστες μπορούν επίσης να έχουν πρόσβαση σε σχετικές πλατφόρμες εκπαίδευσης σε ψηφιακές δεξιότητες , ενώ πολλά από τα προσφερόμενα μαθήματα είναι διαθέσιμα δωρεάν. Κατά την ολοκλήρωση των tests, οι χρήστες λαμβάνουν επίσης μια περίληψη των δεξιοτήτων και των ενδιαφερόντων τους που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στο βιογραφικό τους σημείωμα ή σε μια αίτηση ευρέσεως εργασίας.

Προσελκύοντας νέους ανθρώπους στην Vodafone

Ως κορυφαία εταιρία τεχνολογίας, η Vodafone διαθέτει ισχυρό employer brand που αναγνωρίζεται από τους νέους ανθρώπους. Σε καθεμία από τις 26 χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται η Vodafone, έχουν καθιερωθεί προγράμματα απασχόλησης που απευθύνονται σε αποφοίτους, προγράμματα μαθητείας και πρακτικής άσκησης, καθώς και ένα ευρύ φάσμα ευκαιριών για την απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας, συμπεριλαμβανομένων και μαθημάτων προγραμματισμού που απευθύνονται σε κορίτσια γυμνασίου και λυκείου. Στα επόμενα πέντε χρόνια, η Vodafone φιλοδοξεί να διπλασιάσει τον αριθμό των ευκαιριών που προσφέρονται σε άτομα ηλικίας κάτω των 25 ετών ώστε να γνωρίσουν τον κόσμο της εργασίας, ωφελώντας συνολικά 100.000 νέους. Αυτό συνιστά τη μεγαλύτερη δέσμευση της εταιρίας με στόχο την κατάρτιση και την ανάπτυξη νέων ανθρώπων από την ίδρυσή της, πριν από 33 χρόνια.

Χωρίς επαρκή υποστήριξη και με αβεβαιότητα: νέοι άνθρωποι και ψηφιακή οικονομία

Η Vodafone ανέθεσε στην YouGov μία έρευνα γνώμης 6.000 ατόμων ηλικίας 18-24 ετών σε 15 χώρες αναφορικά με τις φιλοδοξίες και τις ανησυχίες που εκφράζουν  για την μελλοντική τους επαγγελματική σταδιοδρομία. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, με τίτλο The State of iGen.

Περισσότεροι από τα δύο τρίτα (67%) των νέων που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι έλαβαν ανεπαρκείς ή ότι δεν έλαβαν καθόλου συμβουλές σταδιοδρομίας σε οποιοδήποτε στάδιο της εκπαίδευσής τους ή μετά την αποφοίτησή τους από το σχολείο ή το πανεπιστήμιο. Στην Ελλάδα, το 69% των νέων απάντησαν ότι έλαβαν ανεπαρκείς ή και καθόλου συμβουλές σταδιοδρομίας είτε κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής τους είτε μετά την αποφοίτησή τους από το σχολείο ή το πανεπιστήμιο.

Από όσους είχαν λάβει συμβουλές σταδιοδρομίας κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής τους, μόνο το 15% δήλωσε ότι οι συμβουλές σταδιοδρομίας που έλαβε είχαν δώσει περισσότερο έμφαση στις ψηφιακές θέσεις εργασίας του μέλλοντος, ενώ το 38% θεώρησε ότι οι συμβουλές που έλαβε επικεντρώθηκαν  αποκλειστικά σε παραδοσιακά και όχι σε ψηφιακά επαγγέλματα. Επίσης, το 22% δήλωσε ότι οι συμβουλές σταδιοδρομίας που έλαβε ήταν «παρωχημένες». Τα ίδια ποσοστά παρατηρούνται και στην Ελλάδα.

Περισσότεροι από τους μισούς νέους που συμμετείχαν στην έρευνα (56%) πιστεύουν ότι η μεγαλύτερη πρόκληση της γενιάς τους είναι να βρουν οποιαδήποτε καλοπληρωμένη, μόνιμη εργασία (ποσοστό που αυξάνεται σε 64% στις νέες γυναίκες). Στην Ελλάδα, το αντίστοιχο ποσοστό είναι μεγαλύτερο καθώς ξεπερνά το 66% στο σύνολο των ερωτηθέντων, ενώ στις γυναίκες είναι ακόμη πιο υψηλό, φτάνοντας το 75%.

Περισσότεροι από το ένα πέμπτο (23%) των νέων φαίνεται ότι έχουν χάσει την αυτοπεποίθησή τους και ανησυχούν ότι δεν διαθέτουν τις ικανότητες να αναλάβουν οποιοδήποτε ρόλο, ακόμη και τον πιο βασικό.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

13# Δράση για το κλίμα

Lamda Hellix: Εξασφαλίζει 100% ανανεώσιμη ενέργεια

Η Lamda Hellix ανακοίνωσε συνεργασία με την Enel Green Power, εκκινώντας μια νέα εποχή στην μετάβαση προς την «πράσινη» ενέργεια στην Ελλάδα και τη βιομηχανία των data centers.

Με βάση αυτή τη συμφωνία τα  Data Centers της Lamda Hellix εξασφαλίζουν ότι το σύνολο της καταναλισκόμενης ηλεκτρικής ενέργειας θα προέρχεται από 100% ανανεώσιμη ενέργεια, που παράγεται από την Enel Green Power, μέσω του μεγάλου χαρτοφυλακίου έργων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας που διαθέτει στην Ελλάδα. Η συμφωνία αυτή είναι απόδειξη της αφοσίωσης και των δύο επιχειρήσεων σε ένα πράσινο και πιο βιώσιμο μέλλον.

Η Lamda Hellix έχει βραβευθεί πολλαπλώς από την αρχή της λειτουργίας της, για την περιβαλλοντική πολιτική και τις πρακτικές της. Η εταιρεία έχει δεσμευτεί πλήρως ως προς τη βιωσιμότητα και την ενεργειακή απόδοση των υποδομών της ενσωματώνοντας φιλικές προς το περιβάλλον πολιτικές με στόχο τη μείωση του ενεργειακού της αποτυπώματος, ενώ αποτελεί ενεργό μέλος του EU Code of Conduct για την ενεργειακή αποδοτικότητα των data centers . Η Lamda Hellix έχει επίσης αναπτύξει μια εκτεταμένη αρχιτεκτονική για την παρακολούθηση της ενεργειακής κατανάλωσης, ήταν το πρώτο data center παγκοσμίως που πιστοποιήθηκε για την «πράσινη» λειτουργία του με LEED O+M v4 Gold και έχει επίσης πιστοποιηθεί κατά ISO 14001 & 50001 για την περιβαλλοντική και ενεργειακή της πολιτική.

Η Enel Green Power στην Ελλάδα κατέχει ήδη ηγετική θέση στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, έχοντας σε λειτουργία 57 έργα σε 24 νομούς, με συνολική εγκατεστημένη ισχύ 464MW, εκ των οποίων 354 MW προέρχονται από αιολική ενέργεια, 90MW από ηλιακή ενέργεια και 20MW από μικρά υδροηλεκτρικά έργα.

Ο Απόστολος Κάκκος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Lamda Hellix, σχολίασε: «Η Ελλάδα εισέρχεται σε μια νέα εποχή καινοτομίας, ψηφιακού μετασχηματισμού και βιωσιμότητας και είμαστε υπερήφανοι που είμαστε μέρος αυτής της μετάβασης. Τα τελευταία 17 χρόνια, έχουμε καθιερώσει τη Lamda Hellix ως το μεγαλύτερο neutral world-class data center πάροχο της ΝΑ Ευρώπης και πιο πρόσφατα δημιουργήσαμε το SEECIX.net, το πρώτο cloud & Interconnection hub της περιοχής. Η συνεργασία μας με την Enel Green Power αποτελεί μέρος της στρατηγικής μας να αναδείξουμε την Ελλάδα ως information hub μειώνοντας ταυτόχρονα το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα (όπως και των πελατών μας) χρησιμοποιώντας ενέργεια από 100%  ανανεώσιμες πηγές. Τα τελευταία χρόνια έχουμε επενδύσει και σε δική μας παραγωγή ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και προγραμματίζουμε νέες επενδύσεις σε ΑΠΕ για τα επόμενα χρόνια». 

Περισσότερα

Τεχνολογία

Η καινοτομία κάνει την εκτύπωση φιλική προς το περιβάλλον

Ο Guerino Sacripante, ειδικός επιστήμονας πολυμερών υλικών στο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της Xerox στον Καναδά, θεωρεί ως προσωπική του ευθύνη τη συμβολή στη μείωση της χρήσης των ορυκτών καυσίμων.

Έχοντας 30 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της Έρευνας και Καινοτομίας, ο Sacripante μας μεταφέρει σε ένα μέλλον όπου τα μελάνια των εκτυπωτών προέρχονται ολοένα και περισσότερο από ανακυκλώσιμες πηγές ενέργειας, έχοντας ένα χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Ένα από τα πράγματα που μας χαρακτηρίζουν ως ανθρώπινα όντα είναι η δυνατότητα που έχουμε να επικοινωνούμε γραπτά. Η γραφή μάς συνοδεύει από τότε που για πρώτη φορά οι αρχαίοι Σουμέριοι έγραψαν με ακονισμένα καλάμια επάνω σε πηλό. Έκτοτε, καμία τεχνολογική εξέλιξη δεν κατάφερε να αλλάξει δραστικά τον εθισμό μας στη χρήση τυπωμένων συμβόλων.

Είτε αυτά τα σύμβολα βρίσκονται στις ετικέτες τροφίμων, σε εγχειρίδια με οδηγίες χρήσης, σε καταστάσεις τραπεζικών λογαριασμών ή σε συσκευασίες καλλυντικών, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα συνεχίζουν να αποτελούν ένα κομμάτι της ζωής μας για πολύ καιρό ακόμα. Και για τον ερευνητή της Xerox, Guerino Sacripante, το γεγονός αυτό αποδεικνύει πως υπάρχει σημαντική ανάγκη να αναθεωρήσουμε τον τρόπο αλλά και τα υλικά με τα οποία εκτυπώνουμε. 

30 Χρόνια Καινοτομίας

Ως επιστήμονας πολυμερών υλικών στο Κέντρο Έρευνας της Xerox στον Καναδά, ο Sacripante έχει αφιερώσει την 30χρονη καριέρα του στην ανεύρεση των πιο αποτελεσματικών τρόπων εκτύπωσης. Έχει αναδειχθεί σε έναν από τους πιο παραγωγικούς και καινοτόμους  εφευρέτες της Xerox, κατέχοντας περισσότερα από 240 διπλώματα ευρεσιτεχνίας για το έργο του πάνω στη χημική σύσταση του toner και σε διαδικασίες εκτύπωσης. 

Μια Προσωπική Πρόκληση

Όταν ο Sacripante ξεκίνησε να εργάζεται πάνω στην πρόκληση ενός πιο βιώσιμου τρόπου εκτύπωσης, εκμεταλλεύτηκε μια πολιτική της Xerox, η οποία επιτρέπει στο προσωπικό των ερευνητικών κέντρων της, να αφιερώνει  χρόνο στην εξέλιξη προσωπικών έργων. “Υπάρχουν τα βασικά projects για τα οποία πρέπει να εργαστούμε” εξηγεί ο Sacripante. “Ωστόσο, η Xerox μας ενθαρρύνει να χρησιμοποιούμε από το 10 έως το 20 τοις εκατό του χρόνου μας για να διερευνήσουμε δικές μας ιδέες. Αν κάποιος αποδείξει ότι μια ιδέα του έχει προοπτική, τότε αυτή η ιδέα μπορεί να μετατραπεί στο κύριο αντικείμενό του, αφιερώνοντας το 80 ως 90 τοις εκατό του χρόνου του πάνω σε αυτό. Έτσι ακριβώς ξεκίνησα και εγώ την ενασχόλησή μου με τη βιωσιμότητα”. 

Ο Sacripante ξεκίνησε εξετάζοντας μερικά από τα προβλήματα που σχετίζονται με την ανακύκλωση χαρτιού. Ένα από τα στάδια της ανακύκλωσης περιλαμβάνει την απομάκρυνση της μελάνης από το τυπωμένο χαρτί, έτσι ώστε το καθαρό πλέον χαρτί να μπορεί να μετατραπεί σε πολτοποιημένη μορφή υψηλής ποιότητας. Η χημική σύνθεση του τόνερ επηρεάζει σημαντικά το πόσο καλά μπορεί να αφαιρεθεί η μελάνη. Η συνεχής έρευνα τον οδήγησε στον εντοπισμό και στην κατοχύρωση ενός νέου τύπου ρητίνης που επιτρέπει την εύκολη απομάκρυνση του τόνερ ακόμα και μέσα από μικρούς μύλους πολτοποίησης. Η προσήλωση που έδειξε ο Sacripante στον τομέα της αειφορίας, σύντομα μεταφέρθηκε από το χαρτί στο μελάνι. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων που προκαλεί το μελάνι εκτύπωσης, από τον εντοπισμό των πιο βιώσιμων πηγών πολυμερών, μέχρι την ανάπτυξη χημικών ενώσεων με χαμηλότερη σημείο τήξης. 

Αναζήτηση βιώσιμων πολυμερών υλικών

Η έρευνα του Sacripante τον οδήγησε στην αναζήτηση βιώσιμων λύσεων που θα είναι και εμπορικά εφαρμόσιμες. “Η πρόκληση είναι να πάρουμε το νέο υλικό, να το επεξεργαστούμε και να το καταστήσουμε διαθέσιμο σε ανάλογο κόστος με πριν” ανέφερε. “Υπάρχουν πολλές πιθανές και οικονομικά βιώσιμες εναλλακτικές προτάσεις για τα πολυμερή υλικά, που βασίζονται σε πετροχημικά, όμως σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να εξετάσουμε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του υλικού”. Είναι γεγονός ότι μερικές επιλογές που αρχικά έδειχναν ελκυστικές, απέτυχαν κατά τη δοκιμή βιωσιμότητας. Ο Sacripante δήλωσε: “Είναι πιθανό να παράγουμε αιθανόλη από το καλαμπόκι και να αντλούμε πολυμερή υλικά από αυτό, αλλά η διαδικασία είναι μη βιώσιμη λόγω της ενέργειας που απαιτείται για την εξαγωγή και την επεξεργασία του υλικού”. 

Φυσικά πολυμερή από ξύλο και φυτά

Μια άκρως υποσχόμενη λύση βασίζεται στη βιομάζα. Μερικά από τα πιο σημαντικά διπλώματα ευρεσιτεχνίας του Sacripante σχετίζονται με τη χρήση ρητίνης και λιγνίνης, τα οποία χρησιμοποιούνται ως εναλλακτική λύση για τα πετροχημικά (πλαστικά) πολυμερή. Και τα δύο βρίσκονται σε αφθονία στη φύση, καθώς περιέχονται στο ξύλο και στα φυτά. Είναι κατάλληλα για μελάνια εκτυπωτών, έχουν θετικό περιβαλλοντικό κύκλο ζωής, είναι αρκετά αποτελεσματικά κατά την εξαγωγή και την επεξεργασία τους και είναι βιοδιασπώμενα μετά τη χρήση τους. Χάρη στην έρευνα του Sacripante και των συνεργατών του, η Xerox υιοθέτησε γρήγορα και επιτυχημένα βιώσιμα μελάνια στα προϊόντα της. Για παράδειγμα, το τόνερ στερεάς μελάνης της Xerox, εμπεριέχει κατά 30% ανανεώσιμο περιεχόμενο και διαθέτει τη μικρότερη δυνατή συσκευασία, ενώ το τόνερ EA-Eco έχει εξαιρετικά χαμηλό σημείο τήξης για μειωμένη κατανάλωση ενέργειας. Επίσης, το μικρό μέγεθος των σωματιδίων σημαίνει 40% λιγότερο τόνερ ανά εκτυπωμένη σελίδα. 

Ξεπερνώντας την οικονομική πρόκληση

Τα παραπάνω αποτελούν σημαντικά βήματα, αλλά ο Sacripante αναφέρει ότι υπάρχει πολύς δρόμος ακόμη μπροστά. Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια στην εξέλιξη και την πρόοδο είναι το θέμα του κόστους. “Η οικονομική βιωσιμότητα του τόνερ κυμαίνεται ανάλογα με την τιμή του πετρελαίου. Όταν αυτό ανέρχεται στα 150$ το βαρέλι, η παραγωγή των βιολογικών μελανιών αρχίζει να φαίνεται αρκετά ελκυστική. Όταν όμως η τιμή του πέσει, τότε είναι πολύ πιο οικονομικό για κάποιον να παράγει τόνερ από πετροχημικά. Η μεγάλη πρόκληση είναι η παραγωγή ενός βιώσιμου προϊόντος που θα πωλείται στην ίδια τιμή με το κλασικό τόνερ”. 

H λύση είναι να πειστούν οι εταιρείες να πληρώνουν περισσότερα χρήματα για τόνερ που προέρχεται από ανακυκλώσιμες πηγές ενέργειας. Ο Sacripante επισημαίνει πως υπάρχουν ορισμένα πολυμερή τόνερ που προέρχονται από βιομάζα κι έχουν χαμηλότερο σημείο τήξης από τα πετροχημικά πολυμερή. Αυτό σημαίνει ότι οι εκτυπωτές χρησιμοποιούν λιγότερη ενέργεια για τη θέρμανση του μελανιού. “Αυτή η διαφορά μπορεί να αποτελεί μια πολύ σημαντική παράμετρο, ειδικά σε χώρες όπου η ηλεκτρική ενέργεια είναι ακριβή” λέει ο Sacripante. “Οι άνθρωποι αναζητούν συσκευές χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης, συνεπώς είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για το τόνερ εάν αυτό μειώνει τη χρήση ενέργειας”. 

Η νομοθεσία ως καταλύτης αλλαγής

Ένας ακόμα καταλύτης για την αλλαγή μπορεί να προέλθει από τις κυβερνήσεις. “Οι μελλοντικοί κανονισμοί ενδέχεται να ορίσουν πως μια συγκεκριμένη ποσότητα έντυπου υλικού θα πρέπει να προέρχεται από βιώσιμες πηγές – μια εξέλιξη που θα ωθήσει την ευρύτερη υιοθέτηση βιώσιμων τόνερ”. Ακόμη όμως και χωρίς κάποια νέα νομοθεσία, ο Sacripante προβλέπει ότι μερικοί κλάδοι θα μετακινηθούν μαζικά προς τη χρήση βιολογικών, ανανεώσιμων μελανιών. Κατά τον ίδιο “η βιομηχανία τροφίμων ενδιαφέρεται σίγουρα για εναλλακτικές λύσεις αναφορικά με την εκτύπωση ετικετών και συσκευασιών. Η πρόκληση είναι να βρούμε το σωστό συνδυασμό των βιώσιμων υλικών με μια θετική ανάλυση του κύκλου ζωής. Είμαστε πολύ κοντά σε κάτι τέτοιο”. 

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον

O Sacripante είναι αποφασισμένος να συνεχίσει την έρευνά του που σχετίζεται με μια καλύτερη περιβαλλοντική διαχείριση. “Για εμένα, αποτελεί μια προσωπική αποστολή. Όταν θα σκέφτομαι τί έχω κάνει σε αυτή τη ζωή, θέλω να είμαι σε θέση να πω ότι έχω κάνει κάτι θετικό για την ανθρωπότητα. Αν μπορώ να βοηθήσω ενεργά στην αποφυγή της χρήσης ορυκτών καυσίμων, τότε θα έχω συμβάλλει ώστε τα πράγματα να γίνουν καλύτερα για όλους μας”. 

Περισσότερα

16# Ειρήνη, Δικαιοσύνη & Ισχυροί Θεσμοί

Λήξη της αγωνιστικής σεζόν για τους LG Αθλητές του Αύριο

Τo τέλος της σεζόν στις εγκαταστάσεις του Eurohoops Dome, γιόρτασε η Ομάδα LG Αθλητές του Αύριο σε μια αποχαιρετιστήρια εκδήλωση, την Παρασκευή 26 Ιουνίου.

Στην τελετή λήξης, παρευρέθηκαν οι 20 αθλητές που έχουν λάβει υποτροφία από την LG Electronics Hellas (LG) για τη συμμετοχή τους στην Eurohoops Academy Eξέλιξις Α.Σ., εκπρόσωποι της LG και ο διευθυντής της Ακαδημίας Θοδωρής Παπαλουκάς, τηρώντας πάντα τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης. Oι αθλητές της ομάδας, έλαβαν αναμνηστικά διπλώματα, μετάλλια και δώρα από την LG, ενώ στη συνέχεια, ανακοινώθηκαν οι 5 νέες υποτροφίες για τη σεζόν 2020-2021. 

Η αγωνιστική σεζόν, πλαισιώθηκε και φέτος από δράσεις που διοργανώθηκαν από την Eurohoops Academy και την LG με στόχο να αναπτύξουν περεταίρω τις δεξιότητες και τις γνώσεις των νέων γύρω από το basket. Εκτός από το σύνολο των προπονήσεων αλλά και τη διαρκή αξιολόγηση της προόδου τους, οι αθλητές είχαν την ευκαιρία αναμετρηθούν σε φιλικό αγώνα με την Sports Academy of Larissa ενώ παρακολούθησαν σεμινάριο εκμάθησης τακτικών και λήψεων αποφάσεων στο μπάσκετ “Basketball school” από τον head coach της Eurohoops Academy Κ. Σταμάτη.

Η Τζώρτζια Σταυροπούλου, Corporate & Business Units Senior Marketing Manager της LG Electronics Eλλάς, δήλωσε σχετικά: «Είναι μεγάλη χαρά για εμάς να βλέπουμε την ομάδα «LG Αθλητές του Αύριο» να εξελίσσεται μέσα στον χρόνο. Η επιτυχημένη συνεργασία της LG με την Eurohoops Academy Εξέλιξις Α.Σ., στηρίζεται στον κοινό μας στόχο, να δώσουμε την ευκαιρία σε νέα παιδιά να αναπτύξουν τις ικανότητές τους στο αγαπημένο τους άθλημα και να προπονηθούν με την καθοδήγηση των έμπειρων προπονητών της Ακαδημίας. Παρά τη δύσκολη χρονιά που διανύουμε, η φετινή σεζόν ολοκληρώνεται με αισιοδοξία και ανυπομονησία για να συνεχίσουμε να προσφέρουμε τα κατάλληλα εφόδια στα παιδιά, ώστε να γίνουν καλύτεροι αθλητές και συναθλητές».

Ο Θοδωρής Παπαλουκάς, Διευθυντής της Eurohoops Academy, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ολοκληρώνεται με επιτυχία η δεύτερη χρονιά της συνεργασίας μας με την LG, ειδικά σε μια δύσκολη περίοδο που διανύσαμε, καθώς δίνεται η δυνατότητα στα παιδιά αυτά να γνωρίσουν τη φιλοσοφία της Ακαδημίας μας, καλλιεργώντας παράλληλα τις αξίες του αθλητισμού. Θέλουμε να παροτρύνουμε τα νέα παιδιά να συνεχίσουν να ασχολούνται με το μπάσκετ και με τις αγαπημένες τους δραστηριότητες, αλλά και να ενισχύσουν περαιτέρω τις δεξιότητές τους, ώστε να εξελίσσονται και ως προσωπικότητες».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ