Connect with us

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Vodafone: Δρόμο για την ψηφιακή κοινωνία του μέλλοντος

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών η Vodafone επικαιροποιεί το στόχο της να ανοίγει το δρόμο για την ψηφιακή κοινωνία του μέλλοντος.

Οι εργαζόμενοι της Vodafone Ελλάδας και των συνεργατών της – σε καταστήματα, τηλεφωνικά κέντρα, ομάδες τεχνολογίας, κεντρικές υπηρεσίες και γραφεία – εργάστηκαν «ψηφιακά» και έμειναν στην πρώτη γραμμή κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών ώστε οι καταναλωτές να συνεχίσουν να είναι συνδεδεμένοι και να παραμένουν ασφαλείς, χάρη στα αξιόπιστα δίκτυα και τις τεχνολογίες της εταιρείας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της λειτουργίας της εταιρίας το κέντρο επίβλεψης του δικτύου (NMC) δούλεψε απρόσκοπτα και αποτελεσματικά από το σπίτι επί επτά εβδομάδες. Επίσης η ενίσχυση του δικτύου απομακρυσμένης πρόσβασης της εταιρείας μέσω VPN επέτρεψε και τη μεταφορά του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών σε εργασία από το σπίτι και την αποτελεσματική υποστήριξη των πελατών σε μια κρίσιμη περίοδο. 

Έτσι, όχι μόνο υποστηρίχθηκαν οι συνθήκες απομακρυσμένης λειτουργίας της εταιρείας αλλά και εκατομμύρια πολίτες έμειναν συνδεδεμένοι με όλα όσα είναι σημαντικά για εκείνους, συνεχίζοντας την εργασία και εκπαίδευσή τους από το σπίτι και απολαμβάνοντας περισσότερη επικοινωνία, ποιοτικές επιλογές ψυχαγωγίας για όλη την οικογένεια, νέες ψηφιακές εφαρμογές και δυνατότητες. 

Κάποια βασικά χαρακτηριστικά των υπηρεσιών που υποστηρίχθηκαν και των τάσεων που καταγράφηκαν την περίοδο αυτή χάρη στις ομάδες της Vodafone είναι:

  • 35.032.083 SMS στάλθηκαν μέσω του δικτύου της Vodafone στο 13033 
  • 1.440.000 μαθητές και εκπαιδευτικοί δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου δημόσιας εκπαίδευσης υποστηρίχθηκαν μέσω του προγράμματος ένταξης στην ψηφιακή εκπαίδευση
  • Χιλιάδες επιχειρήσεις εργάστηκαν από απόσταση χάρη στα δίκτυα κινητής και σταθερής της Vodafone και τις λύσεις Vodafone Smart Working, Mobile Broadband, VDSL, ενώ πραγματοποιήθηκαν εκατοντάδες αναβαθμίσεις σε εταιρικά κυκλώματα οπτικών ινών  
  • 100.000 μοναδικοί χρήστες παρακολούθησαν τα video της Ομάδας Ready με ψηφιακά tips και οδηγίες για ηλεκτρονικές συναλλαγές και εφαρμογές εξυπηρέτησης πολιτών, όπως η λειτουργία του 13033, του 112, η χρήση του Vodafone Smart Working και η ολοκλήρωση βασικών συναλλαγών, μέσω των ψηφιακών καναλιών εξυπηρέτησης της Vodafone 
  • 100.000 νέοι χρήστες κατέβασαν τις εφαρμογές My Vodafone και My CU και εξυπηρετήθηκαν μέσω αυτών
  • 27.134 δωρεάν κλήσεις στις γραμμές ενημέρωσης ΕΟΔΥ 10306, ψυχοκοινωνικής στήριξης 1135 και βοήθειας 1110 
  • 2100 εργαζόμενοι στα νοσοκομεία ΣΩΤΗΡΙΑ και ΑΧΕΠΑ υποστηρίχτηκαν με δωρεάν εξοπλισμό και επικοινωνία
  • Έως και 65% αύξηση χωρητικότητας δικτύου για την εξυπηρέτηση των αυξημένων αναγκών
  • 300% αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού στο virtual shop για κάλυψη αυξημένων αναγκών επικοινωνίας και παροχή εξειδικευμένων συμβουλών από την Ομάδα Ready
  • 28% αύξηση στις εισερχόμενες κλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου
  • 30% έως 70% αύξηση στις ψηφιακές συναλλαγές που υποστηρίχθηκαν στα κανάλια εξυπηρέτησης της Vodafone 
  • 100% των καταστημάτων Vodafone σε λειτουργία με ειδικό ωράριο κατά τη διάρκεια της καραντίνας
  • 1100 μεταφορές ηλεκτρονικού εξοπλισμού και εξοπλισμού γραφείου πραγματοποιήθηκαν στα σπίτια των εργαζομένων για υποστήριξη της τηλεργασίας

 «Οι άνθρωποι της Vodafone εργάστηκαν αδιάκοπα ώστε όλοι #μαζί να μπορούμε να εκπαιδευόμαστε, να εργαζόμαστε, να επικοινωνούμε, μένοντας παράλληλα ασφαλείς. Φρόντισαν όχι μόνο για την απομακρυσμένη εργασία σε μεγάλη κλίμακα στην ίδια την εταιρία μας, την τήρηση εκτεταμένων μέτρων υποστήριξης, υγείας και ασφάλειας, αλλά και για την απρόσκοπτη λειτουργία των δικτύων, τη διάθεση ψηφιακών λύσεων και την υποστήριξη των πελατών μας. Εξασφάλισαν την απρόσκοπτη σύνδεσή τους με υπηρεσίες, φορείς, προϊόντα και κάλυψαν τις σύγχρονες ανάγκες τους για ψηφιακή εργασία, εκπαίδευση και σύνδεση με υπηρεσίες προς τον πολίτη. Στη Vodafone παραμένουμε σε ετοιμότητα και συνεχίζουμε με τα δίκτυα και τις υπηρεσίες μας να στεκόμαστε ως αξιόπιστος σύμμαχος για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, την επανεκκίνηση της οικονομίας και τη στήριξη των πιο ευάλωτων πολιτών», δήλωσε ο Λάμπρος Ίσκος, Διευθυντής Τεχνολογίας της Vodafone Ελλάδας.  

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

17# Συνεργασία για τους Στόχους

EE: Στήριξη της Γαλλίας στο πλαίσιο του μηχανισμού πολιτικής προστασίας

Η Ελλάδα, αντιμέτωπη με μαζικές αφίξεις μεταναστών στην επικράτειά της, απηύθυνε αίτημα στήριξης μέσω του Μηχανισμού Πολιτικής Προστασίας της ΕΕ, με στόχο τη βελτίωση της πρόσβασης των ευάλωτων πληθυσμών στην πρωτοβάθμια υγειονομική περίθαλψη και τον περιορισμό των υγειονομικών κινδύνων που σχετίζονται με την επιδημία του Covid-19.

Ανταποκρινόμενη στο αίτημα αυτό, η Γαλλία αποστέλλει δια θαλάσσης τέσσερις οικίσκους ιατρικής φροντίδας. Το υλικό αυτό, το ταξίδι του οποίου ξεκίνησε από το λιμένα της Χάβρης, θα καταστήσει δυνατή την εγκατάσταση στη Χίο ενός κινητού ιατρείου υπό τη διαχείριση των ελληνικών αρχών. Η επιχείρηση αυτή, που διευκολύνθηκε από τις υπηρεσίες της Πρεσβείας της Γαλλίας στην Ελλάδα, αποτελεί έκφραση της αλληλεγγύης της Γαλλίας προς την Ελλάδα, η οποία αντιμετωπίζει συρροή μεταναστών και αιτούντων άσυλο.

Ο εξοπλισμός αυτός, που αναμένεται να φτάσει στον Πειραιά στα τέλη Ιουνίου, μεταφέρεται χάρη στη συνδρομή του Ιδρύματος CMA-CGM, που έχει συνάψει σύμβαση εταιρικής σχέσης με το κέντρο στήριξης και αντιμετώπισης κρίσεων του Υπουργείου Ευρώπης και εξωτερικών υποθέσεων της Γαλλίας. Πρόκειται για την πρώτη επιχείρηση που λαμβάνει χώρα στο πλαίσιο της σύμβασης αυτής. Το Ίδρυμα CMA-CGM δέχθηκε επίσης να μεταφέρει 700 κιλά φαρμακευτικού υλικού, προσφορά του Ιδρύματος Tulipe, προς χρήση από το υγειονομικό προσωπικό επικεφαλής της κινητής ιατρικής μονάδας.

Εξάλλου, το Υπουργείο Ευρώπης και εξωτερικών υποθέσεων συνεχίζει να υποστηρίζει τις ΜΚΟ που αναπτύσσουν ανθρωπιστικά προγράμματα προς όφελος των μεταναστών και των αιτούντων άσυλο στα ελληνικά νησιά

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» στην πλατφόρμα GMCNgine

Ο Oργανισμός «Το Χαμόγελο του Παιδιού» εξασφάλισε μία παγκόσμια πρωτιά για την Ελλάδα, θέτοντας πρώτος σε εφαρμογή την GMCNgine, την πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα που καθιστά εφικτό τον ταχύτατο εντοπισμό εξαφανισμένων παιδιών σε όλο τον κόσμο.

Χάρη στην εμπειρία, τον τεχνολογικό εξοπλισμό και την τεχνογνωσία που διαθέτουν, η Ελλάδα και «Το Χαμόγελο του Παιδιού» υιοθέτησαν πρώτοι διεθνώς το νέο αυτό καινοτόμο εργαλείο στην αναζήτηση και την εύρεση των παιδιών σε όλο τον κόσμο.

Στο πλαίσιο αυτό, η Amazon Web Services, εταιρεία υποστήριξης της GMCNgine, επέλεξε την Ελλάδα και το Επιχειρησιακό Κέντρο για τα Εξαφανισμένα και υπό Εκμετάλλευση Παιδιά του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» για τη δημιουργία ενός video με στόχο να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο ενημερώνοντάς τον για τη λειτουργία της συγκεκριμένης πλατφόρμας, προβάλλοντας παράλληλα τη χώρα μας ως πρότυπο διεθνώς, στην αντιμετώπιση και διαχείριση περιστατικών εξαφάνισης ανηλίκων.

Η δημιουργία της πλατφόρμας GMCNgine, αποτελεί πρωτοβουλία του Διεθνούς Κέντρου για τα Εξαφανισμένα και υπό Εκμετάλλευση Παιδιά (International Centre for Missing and Exploited Children – ICMEC), μέλος του Δ.Σ του οποίου είναι «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

«Από μόλις 9 χώρες γνωρίζουμε, ότι πάνω από ένα εκατομμύριο παιδιά εξαφανίζονται ετησίως. Φανταστείτε πώς θα είναι τα στοιχεία για τις 196 χώρες…Η τεχνολογία είναι ζωτικής σημασίας. Για μένα αυτό πρέπει να αποτελεί δεδομένο όσον αφορά την έρευνα. Δεν υπάρχει περίπτωση ένας άνθρωπος να μπορεί να καλύψει τόσο μεγάλο αριθμό περιπτώσεων» αναφέρει στο video η Caroline Humer, Aντιπρόεδρος Προγραμμάτων του Διεθνούς Κέντρου για τα Εξαφανισμένα και υπό Εκμετάλλευση Παιδιά (ICMEC), καταδεικνύοντας το μέγεθος και το εύρος του φαινόμενου της εξαφάνισης των παιδιών που πλήττει τις κοινωνίες σε παγκόσμιο επίπεδο.«Πρέπει να πολεμήσουμε το σκοτεινό διαδικτυακό σύμπαν και τους εγκληματίες που ενεργούν εκεί ανενόχλητοι, κρυμμένοι πίσω από την ανώνυμη πλοήγηση. Και ο μόνος τρόπος για να το πολεμήσουμε είναι με τη χρήση τεχνολογίας, που να μπορεί να μπει στον κόσμο τους», αναφέρει στο video ο Πρόεδρος του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» Κώστας Γιαννόπουλος, υπογραμμίζοντας τον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζει η τεχνολογία και η συγκεκριμένη πλατφόρμα στην αντιμετώπιση επικίνδυνων φαινομένων που απειλούν τη ζωή των παιδιών. «Κάποτε χειριστήκαμε ένα περιστατικό παιδιού 2,5 ετών, που εξαφανίστηκε νύχτα. Χάρη σε αυτή την τεχνολογία, το βρήκαμε μέσα στην ίδια νύχτα» συμπληρώνει ο κ. Γιαννόπουλος.

Στην πλατφόρμα GMCNgine αναρτώνται όλες οι πληροφορίες και φωτογραφίες εξαφανισμένων παιδιών, στην οποία έχουν πρόσβαση οι συνεργαζόμενοι φορείς και οι διωκτικές αρχές, και όπου, στο πλαίσιο συνεργασίας με την εταιρεία Amazon Web Services, γίνεται αναζήτηση και αναγνώριση σε βάσεις δεδομένων και στο deep & dark web.

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

ESG Rating Tool: Τα μηνύματα από τη συνεργασία ΤΑΙΠΕΔ, EBRD και Global Sustain

company

Ένα ψηφιακό εργαλείο για την αξιολόγηση της αειφορικής επίδοσης του χαρτοφυλακίου του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) δίνει την ευκαιρία να αναβαθμιστεί ο διάλογος για την προώθηση βιώσιμων επενδύσεων σε μια περίοδο που η χώρα αναζητά πόρους για να ξεπεράσει την οικονομική κρίση που φέρνει η πανδημία.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Το ESG Rating Tool, είναι ένα εργαλείο που αναπτύχθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD) και την Global Sustain, με σκοπό την αξιολόγηση της αειφορικής επίδοσης των περιουσιακών στοιχείων του χαρτοφυλακίου του ΤΑΙΠΕΔ με χρήση δεικτών επίδοσης (KPIs). 

Η υιοθέτηση κριτηρίων ESG (Environmental – Περιβαλλοντικά, Social – Κοινωνικά και Governance – Εταιρικής Διακυβέρνησης) κατά την υλοποίηση του προγράμματος αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας (ADP) από το ΤΑΙΠΕΔ, μπορεί να ενισχύσει τη διαφάνεια και να προσελκύσει υπεύθυνες επενδύσεις προς όφελος της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας. Πρόκειται για μια από τις ελάχιστες περιπτώσεις παγκοσμίως που ένα Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων ενσωματώνει την αειφορία στις διαδικασίες του και είναι η πρώτη φορά που ένας δημόσιος οργανισμός στην Ελλάδα αναπτύσσει το δικό του ψηφιακό ESG Rating Tool.

Εξετάζοντας αυτή την εξέλιξη υπό το πρίσμα της τεχνογνωσίας που απαιτεί η μετάβαση στο νέο οικονομικό μοντέλο βιώσιμης ανάπτυξης και του θετικού αντίκτυπου της ευρύτερα στον δημόσιο τομέα ρωτήσαμε σχετικά τον Μιχάλη Σπανό, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Global Sustain Group. Όπως σημειώνει στο csrindex, “η συνεργασία με το ΤΑΙΠΕΔ και την EBRD αποτέλεσε ένα εξαιρετικό παράδειγμα σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Διαπιστώσαμε ότι το ΤΑΙΠΕΔ (όπως και άλλοι δημόσιοι οργανισμοί στη χώρα μας) έχει επενδύσει σημαντικά σε εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό το οποίο είναι πρόθυμο να κάνει το κάτι παραπάνω για να βγει ένα όμορφο και λειτουργικό αποτέλεσμα. Είναι σημαντικό ότι το ΤΑΙΠΕΔ έχει Sustainability Manager (in-house) και δέσμευση της Διοίκησης στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο για απρόσκοπτη διάθεση ανθρώπινων και τεχνικών πόρων για την υλοποίηση ενός τέτοιου εργαλείου. Η συνεισφορά της EBRD ήταν επίσης πολύτιμη τόσο σε επίπεδο χρηματοδότησης, τεχνογνωσίας όσο και διαδικασιών σε θέματα αξιολόγησης υποδομών (όπως το χαρτοφυλάκιο του ΤΑΙΠΕΔ)”.

Στο ερώτημα αν οι αρχές της αειφορίας μπορούν να προωθηθούν ευρύτερα στον δημόσιο τομέα ο κ. Σπανός εκφράζει τη βεβαιότητα ότι η κουλτούρα σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης αλλάζει και δεν είναι τυχαίο ότι η πρωτοβουλία παρουσιάστηκε επίσημα σε 30 στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ παρουσία εκπροσώπου του Γραφείου του Πρωθυπουργού, προκειμένου να εξεταστεί η εφαρμοστικότητά του και σε άλλους δημόσιους φορείς. “Άρα ναι, οι αρχές της αειφορίας μπορούν να προωθηθούν στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, καθώς η αειφορία είναι άμεσα συνυφασμένη με την ίδια την υπόσταση του κράτους, δηλαδή την παραγωγή αξίας στους πολίτες και στα λοιπά ενδιαφερόμενα μέρη, στους πυλώνες του Περιβάλλοντος (Ε-Environment), της Κοινωνίας (S-Social) και της Διακυβέρνησης (G-Governance). Είναι σημαντικό να βλέπουμε το κράτος να επενδύει σε στελέχη τα οποία μπορούν να αντιληφθούν τη χρησιμότητα και αξία αυτών των εργαλείων, αλλά και να τα μπορούν να τα υποστηρίξουν στην υλοποίηση και εφαρμογή τους”, προσθέτει.

Συστηματική δουλειά

Όπως εξηγεί στο csrindex ο κ. Σπανός, η ιδέα ξεκίνησε από το ΤΑΙΠΕΔ το οποίο προσέγγισε τόσο τη Global Sustain όσο και την EBRD για παροχή τεχνικής βοήθειας από το Σεπτέμβριο του 2019. Το έργο ολοκληρώθηκε περίπου 6 μήνες μετά, και μάλιστα χωρίς να υπάρχουν ιδιαίτερες καθυστερήσεις. Απαιτήθηκε αρκετή έρευνα στην αρχή, καθώς δεν υπήρχε προηγούμενη εμπειρία στον ιδιαίτερο κλάδο του Ταμείου ενώ σύμφωνα με τον κ. Σπανό είναι σημαντικό και το γεγονός ότι οι απαιτήσεις αλλά και προσδοκίες του έργου συνεχώς αυξάνονταν και διευρύνονταν. “Ως αποτέλεσμα, θέλαμε όλοι να βάλουμε περισσότερα μέσα στο παραδοτέο, έχοντας φυσικά ξεφύγει από το … budget. Χρειάστηκε επίσης χρόνο για την ευθυγράμμιση των προσδοκιών αλλά και την ψηφιοποίηση. Εδώ σημαντική ήταν η υποστήριξη του μέλους μας Think Plus για την κωδικοποίηση και προγραμματισμό του αλγόριθμου αξιολόγησης και την εμπειρία του χρήστη της εφαρμογής σε ένα ψηφιακό περιβάλλον το οποίο μάλιστα είναι και mobile friendly”, προσθέτει.

Το παράδειγμα

Ανάλογα εργαλεία χρησιμοποιούν σχετικά λίγα χρηματοοικονομικά ιδρύματα στο εξωτερικό. Από έρευνα που έγινε, δεν βρέθηκε κάτι αντίστοιχο ειδικά στον τομέα των αποκρατικοποιήσεων (ιδιωτικοποιήσεων). Ωστόσο, σύμφωνα με τον κ. Σπανό, μπορεί κανείς να βρει αντίστοιχα εργαλεία σε διεθνείς οίκους αξιολόγησης πιστοληπτικής ικανότητας και βιώσιμης ανάπτυξης, χρηματοδοτικούς οργανισμούς και ESG επενδυτικές εταιρείες, τα οποία λήφθηκαν υπόψη (π.χ. S&P, MSCI, Sustainalytics, Bloomberg, κλπ). “Για τους δείκτες αξιολόγησης, βασιστήκαμε σε διεθνώς αποδεκτά πρότυπα μέτρησης βιώσιμης ανάπτυξης όπως GRI, CDP, TCFD, ISO και Global Compact, στις Απαιτήσεις Αποδοτικότητας (Performance Requirements) της EBRD αλλά και ειδικά πλαίσια/δείκτες σχετικά με τις κατηγορίες χαρτοφυλακίου του ΤΑΙΠΕΔ, δηλαδή αεροδρόμια, λιμάνια, μαρίνες και δρόμους. Εδώ σημαντική ήταν και η συνεισφορά των στελεχών του ΤΑΙΠΕΔ, οι οποίοι γράψανε μια μικρή … διατριβή πάνω σε αυτό”, προσθέτει χαρακτηριστικά.

Τα νέα project

Αναφορικά με την εφαρμογή και την ανάπτυξη παρόμοιων εργαλείων ενόψει της προώθησης της βιώσιμης χρηματοδότησης, ο κ. Σπανός σημειώνει ότι αυτή την περίοδο η ομάδα του εργάζεται πάνω σε τρία μεγάλα πεδία:

  • Το πρώτο είναι αυτό των θεσμικών επενδυτών όπου πρέπει να εναρμονίσουν τις επενδυτικές τους πολιτικές με κριτήρια ESG εν όψει της εφαρμογής του κανονισμού για το EU Sustainable Finance Framework. 
  • Το δεύτερο είναι αυτό των τραπεζών, οι οποίες εκσυγχρονίζουν τις πιστοδοτικές τους διαδικασίες και προϊόντα για να μετρούν αποδοτικότερα τους ESG κινδύνους, και 
  • Το τρίτο, αυτό των επιχειρήσεων, οι οποίες πλέον οφείλουν να ενσωματώσουν αρχές βιώσιμης ανάπτυξης εν όψει των σχετικών νομοθετικών υποχρεώσεων. 

Σχετικά με τη μέθοδο ανάπτυξης του ESG Rating Tool ο κ. Σπανός προσθέτει: “για την ανάπτυξη του εργαλείου λάβαμε υπόψη και τα KPIs της Οδηγίας για τη Μη Χρηματοοικονομική Πληροφόρηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ωστόσο, μας προκάλεσε μεγάλη έκπληξη ότι το πρώτο αίτημα για ανάπτυξη παρόμοιου εργαλείου δεν ήρθε από άλλο κράτος-μέλος της ΕΕ αλλά από τρίτη χώρα, η οποία έχει ήδη πληροφορηθεί την ανάπτυξη του ESG Rating Tool στο ΤΑΙΠΕΔ. Ελπίζω να είμαι σε θέση να μοιραστώ μαζί σας περισσότερα νέα σύντομα…”.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ