Connect with us

Τηλεπικοινωνίες

Vodafone: Ενθάρρυνση γυναικών σε επαγγέλματα STEM με το #CodeLikeAGirl

Ο Όμιλος Vodafone ανακοίνωσε την επέκταση του εκπαιδευτικού προγράμματος #CodeLikeAGirl, για την ανάπτυξη κώδικα σε 1.000 κορίτσια εφηβικής ηλικίας από 26 χώρες, που αποτελεί το μεγαλύτερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του είδους του στον κόσμο.

Σε συνεργασία με τον οργανισμό Code First: Girls, το πρόγραμμα #CodeLikeAGirl του Ομίλου Vodafone παρέχει πενθήμερα εργαστήρια ανάπτυξης κώδικα για κορίτσια ηλικίας 14-18 ετών, σε αγορές όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος στην Ευρώπη, την Ινδία, τη Μέση Ανατολή, τη Νότια Αφρική και την Αυστραλασία.

Το 2017, 500 κορίτσια σε 26 χώρες εκπαιδεύτηκαν στην ανάπτυξη κώδικα στο πλαίσιο του προγράμματος. Στην Ελλάδα 20 έφηβες, ηλικίας 14-17 από όλη την Ελλάδα παρακολούθησαν για μία εβδομάδα μαθήματα κώδικα στα γραφεία της Vodafone στην Αθήνα. Φέτος, το πρόγραμμα θα δώσει την δυνατότητα σε ακόμα περισσότερα κορίτσια να εκπαιδευτούν.

Η Φραγκίσκη Μελίσσα, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Vodafone Ελλάδας δήλωσε σχετικά: «H ενδυνάμωση και η ενίσχυση των γυναικών και των νέων με τεχνολογικές δεξιότητες αποτελούν δύο στρατηγικούς πυλώνες υπευθυνότητας για τη Vodafone Ελλάδας. Το πρόγραμμα ανάπτυξης κώδικα που υλοποιεί η Vodafone έχει σχεδιαστεί με στόχο να καταστήσει ελκυστικό για τα κορίτσια έναν τομέα που σήμερα είναι πιο δημοφιλής στα αγόρια. Έτσι, δημιουργούμε νέες ευκαιρίες και αυξάνουμε τις επιλογές που έχουν τα κορίτσια και στη χώρα μας για τη μελλοντική τους σταδιοδρομία».

Εδώ και χρόνια, οι γυναίκες και τα κορίτσια διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στους τομείς των επιστημών και της τεχνολογίας. Χωρίς το έργο πρωτοπόρων γυναικών στην τεχνολογία, όπως η Hedy Lamarr και η Barbara Liskov, δεν θα υπήρχε σήμερα ούτε Wi-Fi ούτε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στη μορφή που μας είναι οικεία. Ωστόσο, οι γυναίκες και τα κορίτσια εξακολουθούν να έχουν ιδιαίτερα χαμηλή εκπροσώπηση στην εκπαίδευση και σε επαγγέλματα που σχετίζονται με την επιστήμη, την τεχνολογία, τη μηχανική και τα μαθηματικά (STEM). Μόνο το 35% των κοριτσιών προχωρά σε ανώτερες σπουδές σε θέματα STEM και πολλά από αυτά δεν ενθαρρύνονται καν για να αποκτήσουν τις δεξιότητες που απαιτούνται ώστε να επιτύχουν στους σχετικούς κλάδους.

Η ανάπτυξη κώδικα αποτελεί μια από τις πλέον ζητούμενες δεξιότητες σε επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους. Οι μισές περίπου από τις νέες θέσεις προγραμματισμού προέρχονται από κλάδους εκτός της τεχνολογίας, όπως είναι ο κλάδος των χρηματοοικονομικών, της υγειονομικής περίθαλψης και της βιομηχανικής παραγωγής. Στην πρόσφατη έκθεσή του με τίτλο «Σπάζοντας τον κώδικα: Η εκπαίδευση των κοριτσιών και των γυναικών σε STEM», ο Εκπαιδευτικός, Επιστημονικός και ο Πολιτιστικός Οργανισμός των Ηνωμένων Εθνών (UNESCO ), εξέφρασε ανησυχίες ότι «η συμμετοχή των γυναικών μειώνεται σε έναν τομέα που διαρκώς επεκτείνεται σε παγκόσμιο επίπεδο.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τηλεπικοινωνίες

Όμιλος ΟΤΕ: Αποκαθίστανται τα δίκτυα στις πυρόπληκτες περιοχές

Προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς οι εργασίες αποκατάστασης των τηλεπικοινωνιακών υποδομών του Ομίλου ΟΤΕ στις περιοχές που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές σε Ανατολική και Δυτική Αττική.

Η πλήρης λειτουργία του δικτύου κινητής COSMOTE έχει επιτευχθεί ήδη από την Τρίτη 24/7, λίγες μόλις ώρες μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές, ενώ και τα δίκτυα σταθερής αποκαθίστανται σταδιακά. Ενδεικτικά, στην περιοχή Ραφήνας-Πικερμίου έχει ήδη αποκατασταθεί/αντικατασταθεί το 56% των καμένων στύλων και καλωδίων δικτύου πρόσβασης. Το αντίστοιχο ποσοστό στην περιοχή του N. Βουτζά ξεπερνά το 30%. Επιπλέον, έχει αποκατασταθεί το ακραίο εναέριο δίκτυο στην περιοχή Νταού Πεντέλης. Επίσης, έχει επιδιορθωθεί το 65% των δηλωμένων από τους πελάτες ΟΤΕ βλαβών στο N. Βουτζά και το 44% σε Ραφήνα-Πικέρμι.

Από την πρώτη στιγμή μεγάλος αριθμός συνεργείων και τεχνικών του Ομίλου ΟΤΕ εργάζονται εντατικά για την όσο το δυνατόν συντομότερη αποκατάσταση των ζημιών στα δίκτυα σταθερής, ενώ ενισχύονται συνεχώς τα συνεργεία και από περιοχές εκτός Αττικής. Το έργο του ΟΤΕ δυσχεραίνεται από τη μεγάλη πολυπλοκότητα της αποκατάστασης (κολώνες, καλώδια, ΚΑΦΑΟ, boxes, συνδέσεις), αλλά και από το μεγάλο εύρος των ζημιών: εκτιμάται ότι έχουν καταστραφεί συνολικά πάνω από 1.700 κολώνες του ΟΤΕ και πάνω από 110.000 μέτρα καλωδίων. Τέλος, σημειώνεται ότι κάποιες από τις καμπίνες (ΚΑΦΑΟ) που δεν έχουν καεί, δεν είναι λειτουργικές, καθώς δεν ηλεκτροδοτούνται λόγω ζημιών στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ.

Κάλυψη των αναγκών επικοινωνίας

Για να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας των συνδρομητών κινητής τις δύσκολες αυτές στιγμές, η COSMOTE προσέφερε δωρεάν στους πληγέντες συνδρομητές κινητής – συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής:

1.500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για 7 ημέρες.

1GB για χρήση internet, για 5 ημέρες.

Για συνδρομητές στις περιοχές Ραφήνας, Νέας Μάκρης και Μαραθώνα, τα δωρεάν πακέτα ενεργοποιούνται εκ νέου διαδοχικά μέχρι 31/8 και οι δικαιούχοι ενημερώνονται μέσω SMS.

Σε ό,τι αφορά τους πελάτες σταθερής, από την πρώτη στιγμή και μέχρι την πλήρη αποκατάσταση του δικτύου, ο Όμιλος ΟΤΕ έχει μεριμνήσει για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και κάλυψη των αναγκών επικοινωνίας των πελατών αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η κινητή τηλεφωνία, με τις ακόλουθες ενέργειες:

Προτεραιότητα στην Εξυπηρέτηση: Οι πελάτες σταθερής από πυρόπληκτες περιοχές που καλούν το 13888 εξυπηρετούνται με προτεραιότητα.

Σε περίπτωση δήλωσης βλάβης/τεχνικού θέματος για σύνδεση σταθερής τηλεφωνίας & internet στο 13888, παρέχονται στον πελάτη:

Δωρεάν εκτροπή των εισερχόμενων κλήσεων στο κινητό ή άλλο σταθερό τηλέφωνο του πελάτη, για να μην χάνει κλήσεις

Δωρεάν 10GB για 1 μήνα στο COSMOTE κινητό του (εφόσον διαθέτει)

500 λεπτά ομιλίας προς όλους για 7 ημέρες στο COSMOTE κινητό του (εφόσον διαθέτει)

Εφόσον οι ανάγκες για internet δεν καλυφθούν μέσω κινητού COSMOTE, υπάρχει δυνατότητα παροχής δωρεάν USB stick με κάρτα SIM και ενσωματωμένα GB.

Τα παραπάνω θα παρέχονται δωρεάν μέχρι την πλήρη αποκατάσταση του δικτύου σταθερής.

Επίσης, στο ίδιο πλαίσιο:

Τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στις περιοχές που έχουν πληγεί, διαθέτουν δωρεάν συσκευές κινητής τηλεφωνίας, κάρτες SIM καρτοκινητής με ενσωματωμένο χρόνο ομιλίας αξίας €10 και δωρεάν αντικατάσταση καρτών SIM. Επίσης, συνεργάτες των καταστημάτων επισκέφθηκαν σημεία συγκέντρωσης και περισυλλογής τροφίμων και λοιπών ειδών πρώτης ανάγκης, και παρείχαν και εκεί μπαταρίες, powerbanks, φακούς και κινητά τηλέφωνα.

Για να διευκολύνει την επικοινωνία, ο Όμιλος ΟΤΕ έχει διαθέσει τα καρτοτηλέφωνα της περιοχής για δωρεάν κλήσεις προς αστικά, υπεραστικά και κινητά έως 31/8.

Αναστολή έκδοσης λογαριασμών / φραγών

Για να διασφαλίσει ότι οι πελάτες δε θα χρεωθούν για χρονικό διάστημα που δεν παρέχονται υπηρεσίες λόγω βλαβών του δικτύου σταθερής, ο Όμιλος ΟΤΕ ανέστειλε την έκδοση λογαριασμών που σχετίζονται με αυτές, μέχρι και τις 16/9/2018.

Για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στις πληγείσες περιοχές, εφαρμόζεται αναστολή κάθε διαδικασίας για -οριστική ή προσωρινή- φραγή μέχρι και τις 24/9/18. Παράλληλα, ο Όμιλος ΟΤΕ επανασυνδέει άμεσα και ατελώς κάθε πελάτη, ακόμα και αν δεν έχει πληρώσει.

Επιπλέον διευκολύνσεις

Δυνατότητα κατάργησης των υπηρεσιών σταθερής χωρίς πληρωμή προηγούμενης ή τρέχουσας οφειλής για όσους προσκομίζουν πιστοποιητικό ακαταλληλότητας του κτιρίου τους.

Δυνατότητα μεταφοράς τηλεφωνικής γραμμής σε άλλη διεύθυνση, χωρίς χρέωση τέλους μεταφοράς.

Σε περιπτώσεις βλάβης σε εξοπλισμό σταθερού Internet ή COSMOTE TV παρέχεται, μετά από σχετικό αίτημα πελάτη, δωρεάν αντικατάσταση εξοπλισμού ή/και δωρεάν επίσκεψη εξουσιοδοτημένου τεχνικού εγκαταστάσεων COSMOTE TV για αποκατάσταση του προβλήματος.

Περισσότερα

Τηλεπικοινωνίες

2.500 επιχειρήσεις στην ψηφιακή εποχή με το #GrowYourBusiness

2.500 επιχειρήσεις και ελεύθεροι επαγγελματίες, σε 10 πόλεις σε όλη την Ελλάδα, παρακολούθησαν τον τελευταίο χρόνο το #GrowYourBusiness – Digital Training, από την COSMOTE σε συνεργασία με την ΟΤΕAcademy, και έμαθαν να αξιοποιούν τα σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία και τις δυνατότητες των ψηφιακών τεχνολογιών.

Τα δωρεάν εκπαιδευτικά σεμινάρια πραγματοποιήθηκαν σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα, Λάρισα, Ηράκλειο, Λαμία, Ξάνθη, Ρόδο, Καλαμάτα, ενώ οι ενδιαφερόμενοι είχαν την ευκαιρία να τα παρακολουθήσουν και μέσω live streaming. Στα σεμινάρια συμμετείχαν επιχειρήσεις από τομείς, όπως το εμπόριο, την εστίαση, τον τουρισμό και την παροχή υπηρεσιών.

Η COSMOTE συνεχίζει να είναι δίπλα στους μικρομεσαίους επιχειρηματίες, προγραμματίζοντας νέες δράσεις και στο μέλλον με στόχο την ανάπτυξη των επιχειρήσεων με την αξιοποίηση της τεχνολογίας. Οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες εισέρχονται στον κόσμο των σύγχρονων λύσεων και στην χρήση νέων τεχνολογιών, που οδηγούν στην καλύτερη παροχή υπηρεσιών στους πελάτες με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.

«Η συμμετοχή στα εκπαιδευτικά προγράμματα του #GrowYourBusiness ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Σε όλες τις πόλεις που επισκεφτήκαμε, δεχτήκαμε ιδιαίτερα θερμή υποδοχή, το κοινό έδειξε μεγάλη ανταπόκριση στο κάλεσμά μας και είχε ενεργή συμμετοχή στα σεμινάρια. Αυτό όμως που είχε τη μεγαλύτερη αξία για εμάς, ήταν το αίσθημα αλλαγής πλεύσης που εισπράξαμε από τους επιχειρηματίες που συμμετείχαν, οι οποίοι έφυγαν με όρεξη, έμπνευση, αισιοδοξία και κυρίως διάθεση να αξιοποιήσουν τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία στις επιχειρήσεις τους. Μέσα από την εκπαίδευση στην χρήση νέων τεχνολογιών ενισχύεται η θέση τους στην εγχώρια και διεθνή αγορά. Με την τεχνολογία φτιάχνουμε ένα κόσμο, καλύτερο για όλους», δήλωσε σχετικά ο Διευθυντής Εnterprise & Business Marketing Ομίλου ΟΤΕ, Θάνος Φαλάγγας.

Περισσότερα

Τηλεπικοινωνίες

OTE: Διαθέτει κεντρικό κτίριο στη Ραφήνα

Την έμπρακτή βοήθειά του στους ανθρώπους που έχουν πληγεί από τις καταστροφικές πυρκαγιές προσφέρει ο Όμιλος ΟΤΕ, διαθέτοντας στον Δήμο Ραφήνας–Πικερμίου κτίριο 400m2.

Το κτίριο βρίσκεται στο κέντρο της Ραφήνας (Λεωφ. Αλ. Φλέμινγκ 1 & Βασ. Γεωργίου Β΄ 17) και θα χρησιμοποιηθεί από τον Δήμο ως Κέντρο Συλλογής και Διανομής τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης, για τη στήριξη και ανακούφιση των πληγέντων. Η υποδομή έχει εξοπλιστεί με τηλεφωνικό κέντρο και internet. Τηλέφωνο επικοινωνίας κοινού: 22940 22202.

Επιπλέον, για την κάλυψη των έκτακτων αναγκών για αίμα, ο Όμιλος ΟΤΕ, μέσω του Προγράμματος Εθελοντικής Αιμοδοσίας, έχει θέσει, από την πρώτη στιγμή, στη διάθεση των Γενικών Νοσοκομείων Αττικής – ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ, ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ «ΘΡΙΑΣΙΟ» και «Η ΕΛΠΙΣ» – φιάλες αίματος  από την Τράπεζα Αίματος των ανθρώπων του Ομίλου, μια από τις μεγαλύτερες και παλαιότερες εταιρικές τράπεζες αίματος στην Ελλάδα.

Ο Όμιλος ΟΤΕ και οι άνθρωποί του θα συνεχίσουν να προσφέρουν, με όποιο τρόπο μπορούν, τη στήριξή τους στους ανθρώπους που έχουν πληγεί από τις καταστροφικές πυρκαγιές.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ