Connect with us

Ανά Κλάδο

Vodafone και βιώσιμη ανάπτυξη

Βιώσιμη ανάπτυξη της κοινωνίας

Το μέλλον της εταιρείας είναι αναμφίβολα συνδεδεμένο με τις προκλήσεις για βιώσιμη ανάπτυξη. Στη Vodafone στοχεύουν σε τομείς όπου οι λύσεις τους σχετικά με την κινητή τεχνολογία μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση των σύγχρονων προκλήσεων, σε οικονομικό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό επίπεδο, ενώ ταυτόχρονα δημιουργούν νέες ευκαιρίες ανάπτυξης της εταιρείας. Παράλληλα, στηρίζουν την ελληνική κοινωνία, μέσα από πολυετή προγράμματα που δίνουν έμφαση στο παιδί και το περιβάλλον και καλύπτουν πραγματικές ανάγκες. Τα προγράμματα αυτά υλοποιούνται σε συνεργασία με έγκριτους φορείς και ιδρύματα.

Πρόγραμμα World of Difference

 Το Vodafone World of Difference δίνει την ευκαιρία σε 10 άτομα να εργαστούν για έξι μήνες στον κοινωφελή μη κερδοσκοπικό οργανισμό της επιλογής τους, καλύπτοντας ουσιαστικές ανάγκες της κοινωνίας.

«Πρόγραμμα Τηλεβοήθειας»

 Σε συνεργασία με τον Εθελοντικό Οργανισμό για την Τρίτη Ηλικία Γραμμή Ζωής υλοποιούν το πρωτοποριακό «Πρόγραμμα Τηλεβοήθειας». Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα τρίτης ηλικίας και έχει στόχο να συμβάλει στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής τους αξιοποιώντας τις απεριόριστες δυνατότητες του δικτύου της Vodafone καθώς και την κορυφαία τεχνολογία υπηρεσιών επικοινωνίας μεταξύ συσκευών. Συγκεκριμένα, οι ηλικιωμένοι που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα μπορούν σε περίπτωση ανάγκης, μόνο με το πάτημα ενός κουμπιού μιας συσκευής Τηλεβοήθειας που τους έχει παρασχεθεί, να πραγματοποιούν, μέσω του δικτύου της Vodafone, φωνητική κλήση στο Κέντρο Λήψης Σημάτων του Συντονιστικού Κέντρου Διαχείρισης Κλήσεων της Γραμμής Ζωής. Παράλληλα, το Κέντρο Λήψης Σημάτων της Γραμμής Ζωής, το οποίο λειτουργεί σε 24ωρη βάση, λαμβάνει πληροφορίες και για την τοποθεσία του χρήστη μέσω ειδικά σχεδιασμένης για το πρόγραμμα πλατφόρμας. Οι εξειδικευμένοι χειριστές της Γραμμής Ζωής ενεργούν άμεσα, ώστε να παρασχεθεί στον χρήστη η κατάλληλη βοήθεια ανά περίσταση.

Το «Πρόγραμμα Τηλεβοήθειας» βελτιώνει την ποιότητα ζωής των ατόμων τρίτης ηλικίας, συμβάλει στην ανεξάρτητη διαβίωσή και μετακίνησή τους, ενώ παράλληλα, ενισχύει το αίσθημα της ασφάλειας στην καθημερινότητά τους τόσο για τους ίδιους, όσο και για τους οικείους τους. Το Πρόγραμμα αρχικά υλοποιείται με τη συμμετοχή 30 ατόμων τρίτης ηλικίας, ενώ άμεσα θα επεκταθεί σε 100 επιπλέον.

Πρόγραμμα Τηλεϊατρικής

To Πρόγραμμα Τηλεϊατρικής Vodafone εφαρμόζεται σε 100 περιοχές σε όλη την Ελλάδα και υλοποιείται για 10η συνεχή χρονιά, εφαρμόζεται σε 100 απομακρυσμένες και ακριτικές περιοχές σε όλη τη χώρα. Αξιοποιεί τις απεριόριστες δυνατότητες που παρέχει το δίκτυο της Vodafone και η τεχνολογία της κινητής επικοινωνίας και έχει στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας των ανθρώπων που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας. Παρέχει τη δυνατότητα σε περισσότερους από 500.000 κατοίκους των περιοχών αυτών να αποκτήσουν πρόσβαση σε υψηλού επιπέδου ειδικευμένες υπηρεσίες υγείας, χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθούν από τον τόπο κατοικίας τους.

Τι αφορά:

Με το Πρόγραμμα Τηλεϊατρικής της Vodafone οι κάτοικοι των απομακρυσμένων περιοχών μπορούν να επισκέπτονται το περιφερειακό ιατρείο και να πραγματοποιούν δωρεάν 5 βασικές εξετάσεις προληπτικής ιατρικής, όπως για παράδειγμα ένα καρδιογράφημα ή μια σπιρομέτρηση, οι οποίες με τη σειρά τους αποστέλλονται (εφόσον ο γενικός/αγροτικός ιατρός κρίνει ότι χρειάζεται μία συμβουλευτική γνωμάτευση), μέσω του δικτύου της Vodafone σε καρδιολόγους/πνευμονολόγους στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών. Οι καρδιολόγοι/πνευμονολόγοι παρέχουν τη συμβουλευτική τους γνωμάτευση άμεσα και γρήγορα, με τον ίδιο τρόπο.

Οφέλη:

Το Πρόγραμμα Τηλεϊατρικής στηρίζει τους γενικούς και αγροτικούς ιατρούς, ενώ προάγει την προληπτική ιατρική. Συμβάλλει στην πρόληψη ασθενειών μέσα από την έγκαιρη διάγνωσή τους και παράλληλα καλύπτει τους ασθενείς με χρόνιες παθήσεις, καθώς παρέχει τη δυνατότητα συστηματικού ελέγχου της κατάστασης της υγείας τους, στον τόπο κατοικίας τους, καταργώντας γεωγραφικούς ή άλλους περιορισμούς. Το Πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υγείας και του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου. Στο Πρόγραμμα συμμετέχουν το Εθνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων-Προαγωγής της Υγείας και η εταιρεία Vidavo.

Εφαρμογή D-Partner

Μία εφαρμογή σύμμαχος στην καθημερινότητα των ατόμων με διαβήτη. H Vodafone σε συνεργασία με τη Novo Nordisk πρωτοπορούν και προσφέρουν την εφαρμογή D-Partner, μια πλήρη και έξυπνη εφαρμογή, που στόχο έχει να βελτιώσει την καθημερινότητα των ανθρώπων που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη. Η εφαρμογή απευθύνεται σε άτομα που πάσχουν από όλους τους τύπους διαβήτη και διατίθεται δωρεάν σε όλους τους χρήστες κινητής επικοινωνίας, που χρησιμοποιούν συσκευές smartphones και tablets με λειτουργικό Android ή iOS. Με στόχο τη διευκόλυνση της καθημερινότητας των ατόμων με διαβήτη, η πρωτοποριακή αυτή εφαρμογή προσφέρει σειρά χρήσιμων λειτουργιών όπως:

  • Δημιουργία προφίλ ασθενούς για την καταγραφή των εξατομικευμένων παραμέτρων που σχετίζονται με το διαβήτη, την καταγραφή της αντιδιαβητικής φαρμακευτικής αγωγής, καθώς και του λοιπού Ιατρικού ατομικού αναμνηστικού του ασθενούς.
  • Καταγραφή των τιμών της μετρούμενης γλυκόζης και προτάσεις (για τα άτομα που θεραπεύονται με ινσουλίνη) τόσο για την τιτλοποίηση της βασικής ινσουλίνης όσο και για τις απαιτούμενες μονάδες γευματικής ινσουλίνης. Ο υπολογισμός της γευματικής ινσουλίνης βασίζεται σε βάση δεδομένων τροφών και γευμάτων από τον Οδηγό Διατροφής της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας, ενώ υπάρχει επιπλέον η δυνατότητα εισαγωγής από το χρήστη και άλλων τροφών και γευμάτων που δεν περιέχονται στη βάση αυτή.
  • Καταγραφή εργαστηριακών αποτελεσμάτων που σχετίζονται με τον διαβήτη και εμφάνιση προτεινόμενων συμβουλών σε περιπτώσεις μη φυσιολογικών τιμών.
  • Εμφάνιση πλήθους μηνυμάτων με συστάσεις αλλά και προειδοποιήσεις σχετιζόμενες με το διαβήτη, ανάλογα με τα εισαγόμενα στην εφαρμογή δεδομένα. Γραφικές απεικονίσεις των μετρήσεων γλυκόζης, γλυκοζυλιωμένης αιμοσφαιρίνης, αρτηριακής πίεσης, σφίξεων, βάρους και βηματομέτρου στη μονάδα του χρόνου.
  • Ημερολόγιο καταγραφής μετρήσεων γλυκόζης, εργαστηριακών αποτελεσμάτων, μετρήσεων αρτηριακής πίεσης, βάρους και σωματικής άσκησης.

Υπηρεσία Energy Control

Με την πρωτοποριακή υπηρεσία Energy Control μπορεί κανείς να γνωρίζει άμεσα την πραγματική κατανάλωση φυσικού αερίου όπου και αν βρίσκεσαι. Η υπηρεσία είναι συνδρομητική και περιλαμβάνει μια ειδική συσκευή τηλεμέτρησης, η οποία εγκαθίσταται στον μετρητή φυσικού αερίου, καταγράφει τα δεδομένα κατανάλωσης και τα μεταφέρει στο τέλος της ημέρας, μέσω του Super δικτύου της Vodafone, στην κεντρική εφαρμογή της υπηρεσίας.

Οφέλη:

Όλοι οι χρήστες της υπηρεσίας απολαμβάνουν:

• Άμεση παρακολούθηση της κατανάλωσης φυσικού αερίου από παντού, μέσω Internet
• Εκτίμηση κόστους κατανάλωσης
• Προβολή στοιχείων κατανάλωσης ανά ημέρα, ώρα, μήνα ή οποιασδήποτε χρονικής περιόδου
• Προβολή μέγιστων τιμών και μέσων όρων κατανάλωσης ανά χρονική περίοδο
• Προβολή συγκρίσεων με προηγούμενες περιόδους κατανάλωσης (που υπήρχε η τηλεμέτρηση)
• Ενημέρωση για την τιμή του φυσικού αερίου ανά μήνα
• Εξαγωγή διαθέσιμων στατιστικών στοιχείων σε μορφή excel, pdf ή csv

Πρόσβαση στην επικοινωνία

Φωνητική πλοήγηση

Η υπηρεσία «Φωνητικής Πλοήγησης» προσφέρει:

Εκφώνηση του περιεχομένου συγκεκριμένων σελίδων του ιστοτόπου vodafone.gr
και πλοήγηση (browsing) στον ιστότοπο, με τη βοήθεια κατάλληλων πλήκτρων. Μέσω αυτών, ο χρήσης μπορεί, χωρίς να απαιτείται η χρήση του ποντικιού, να ακούσει, να πλοηγηθεί και να ακολουθήσει κάποιο σύνδεσμο (link), στα διαμορφωμένα μενού. Η υπηρεσία απευθύνεται στους επισκέπτες του ιστότοπου της Vodafone, με έμφαση στα άτομα που αντιμετωπίζουν δυσκολία ανάγνωσης κειμένων, όπως, για παράδειγμα στα άτομα με προβλήματα όρασης, σε ηλικιωμένους, σε άτομα με δυσλεξία, αλλά και σε άτομα που δυσκολεύονται να χειριστούν ηλεκτρονικά μέσα λόγω κάποιας αναπηρίας.

Εφαρμογή «Vodafone Speaking App»

Η εφαρμογή «Vodafone Speaking App» είναι η πρώτη και μοναδική μηχανή μετατροπής κειμένου σε ομιλία (text-to-speech) για Android που προσφέρει σωστή ανάγνωση των Ελληνικών σε γραπτά μηνύματα (SMS), ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email), διαδίκτυο (internet), αλλά και στους τηλεφωνικούς αριθμούς από τον κατάλογο επαφών, τις κλήσεις και το ιστορικό τους, στις ημερομηνίες στο ημερολόγιο κ.λπ., καθώς και πλήρη ανάγνωση των συντμήσεων των εικονιδίων και των επιλογών του Android. Παράλληλα, προσφέρει ορθή ανάγνωση των Ελληνικών σε χρήσιμες εφαρμογές, όπως ενημέρωσης, ψυχαγωγίας, πρόγνωσης καιρού κ.λπ. Συνεργάζεται άψογα και αρμονικά με τον ενσωματωμένο αναγνώστη οθόνης του λειτουργικού Android «TalkBack» και βελτιώνει τη λειτουργία του για τα Ελληνικά, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και με οποιαδήποτε εφαρμογή κάνει χρήση της δυνατότητας μετατροπής κειμένου σε ομιλία. To Φεβρουάριο του 2015 η εφαρμογή αναβαθμίστηκε και περιλαμβάνει πλέον και τη λειτουργία «Που βρίσκομαι». Η ειδικά διαμορφωμένη λειτουργία «Που βρίσκομαι» με ένα πάτημα αναγγέλει με ορθά Ελληνικά τη διεύθυνση που βρίσκεται εκείνη τη στιγμή ο χρήστης και την απόκλιση του στίγματος GPS. Σε συσκευές με Android 4.2 και νεότερο, η αναγγελία είναι διαρκής, ενώ σε παλαιότερες εκδόσεις η αναγγελία γίνεται κάθε φορά που ο χρήστης πατάει το κουμπί της λειτουργίας.

Υπηρεσία «Vodafone Speaking Phone»

Στο πλαίσιο της προσπάθειας της Vodafone για ισότιμη πρόσβαση στο αγαθό της επικοινωνίας σε όλους, έχουμε αναπτύξει και διαθέτουμε, από το 2005, την υπηρεσία «Vodafone Speaking Phone» για άτομα με προβλήματα όρασης. Η υπηρεσία ενεργοποιείται σε συμβατά κινητά τηλέφωνα και εκφωνεί στο χρήστη τις λειτουργίες-πληροφορίες που εμφανίζονται στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου του με τη χρήση τεχνολογίας «αληθινής φωνής» (Real Speak). Μεταξύ των λειτουργιών που εκφωνούνται είναι: γραπτά μηνύματα (SMS), κλήσεις (εισερχόμενες κ.ά.), αριθμοί ανά ψηφίο, ανά ζεύγος ή όλοι μαζί, ώρα και ημερομηνία, τηλεφωνικός κατάλογος, κατάσταση μπαταρίας και σήματος δικτύου.

blind.gr

Στη Vodafone στηρίζουμε για 9 συναπτά έτη τον πρωτοποριακό για τα ελληνικά δεδομένα πολυμορφικό κόμβο πληροφόρησης και επικοινωνίας για άτομα με αναπηρία, www.blind.gr, ο οποίος αποτελεί δράση του Συλλόγου Τεχνολογικής Ανάπτυξης Τυφλών (ΣΤΑΤ). Ο κόμβος προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες σε θέματα πολιτικής, τεχνολογίας, πολιτισμού, αθλητισμού, αλλά και σχετικές ανακοινώσεις συλλόγων. Οι πληροφορίες είναι διαθέσιμες σε πραγματικό χρόνο και ταυτόχρονα στο διαδίκτυο, στο κινητό τηλέφωνο, αλλά και στο σταθερό (210 5226600).
Επιπλέον, μέσα από τον κόμβο παρέχονται και οι ακόλουθες υπηρεσίες: Τηλεαναγνώστης Πληροφοριών Ιστοσελίδων, Τεχνολογία αναγνώρισης φωνής, Blind o.c.r. (optical character recognition).

Εργαστήρια έκφρασης και δημιουργικής απασχόλησης

Το 2005, δημιούργησαν σε συνεργασία με τα Παιδικά Χωριά SOS, Εργαστήρια Έκφρασης και Δημιουργικής Απασχόλησης στον χώρο τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Στα εργαστήρια, συμμετέχουν τόσο τα παιδιά των Χωριών SOS, όσο και παιδιά που ζουν στην ευρύτερη περιοχή της Βάρης και του Πλαγιαρίου, όπου εκπαιδεύονται και εκφράζονται δημιουργικά με πρωτότυπα μέσα καλλιτεχνικής και δημιουργικής έκφρασης, υπό την καθοδήγηση ειδικών εκπαιδευτικών.

Για την περαιτέρω ενίσχυση των Παιδικών Χωριών SOS, σχεδίασαν και διαθέτουν αποκλειστικά μέσω των καταστημάτων μας μια υφασμάτινη τσάντα με μοναδικές ζωγραφιές που φιλοτέχνησαν τα παιδιά των Χωριών SOS στα Εργαστήρια Έκφρασης και Δημιουργικής Απασχόλησης. Η τσάντα πωλείται στα καταστήματα Vodafone και ηλεκτρονικά στο Vodafone e-shop στην τιμή των 2,90€ και το 100% των εσόδων από την πώλησή της διατίθεται για την ενίσχυση του έργου των Παιδικών Χωριών SOS.

Κινητή Παιδιατρική & Οδοντιατρική Μονάδα

Από το 2003, στηρίζουν το έργο των Γιατρών του Κόσμου για τη λειτουργία της Κινητής Παιδιατρικής και Οδοντιατρικής Μονάδας. Σε διάρκεια 13 χρόνων λειτουργίας της, η μονάδα έχει προσφέρει ιατρική περίθαλψη σε περισσότερα από 58.000 παιδιά πανελλαδικώς και συνεχίζει.

Εθελοντισμός εργαζομένων

Οι εργαζόμενοι της Vodafone συμμετέχουν σε σειρά εθελοντικών δράσεων προσφέροντας κυρίως το χρόνο, τις ικανότητες και τις δεξιότητές τους, με σκοπό την υποστήριξη και την κάλυψη αναγκών των Παιδικών Χωριών SOS. Στο πλαίσιο αυτό, εργαζόμενοι της εταιρείας έχουν συμμετάσχει στις ακόλουθες ενέργειες:

Συγκέντρωση και διανομή τροφίμων στις οικογένειες που στηρίζουν τα 6 Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας των Παιδικών Χωριών SOS
Κατασκευή και πώληση λαμπάδων και Πασχαλινών διακοσμητικών ειδών σε Bazaar
Συγκέντρωση σχολικών ειδών για τα παιδιά των οικογενειών που στηρίζουν τα Παιδικά Χωριά SOS στα 6 Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας
Πρόγραμμα επαγγελματικού προσανατολισμού των παιδιών Me & My Shadow
Ανακαίνιση χώρων για την φιλοξενία των Εργαστηρίων Έκφρασης & Δημιουργικής Απασχόλησης στη Βάρη
Ανακαίνιση χώρων στη Στέγη Νέων των Παιδικών Χωριών SOS στο Φάληρο
Καλλωπισμός περιβάλλοντος Χώρου Βάρης
Αναδιοργάνωση βιβλιοθήκης του Χωριού στη Βάρη σύμφωνα με τα πρότυπα της βιβλιοθηκονομίας.
Παράλληλα, για έβδομη συνεχή χρονιά, εργαζόμενοι της Vodafone Ελλάδας συμμετείχαν στην κοινωφελή διοργάνωση Global Biking Initiative, ποδηλατώντας φέτος από την Βουδαπέστη ως το Μόναχο με στόχο τη συγκέντρωση χρημάτων για την ενίσχυση των Παιδικών Χωριών SOS.

Υπηρεσία «ΠΡΟΣΦΕΡΩ»

Η Vodafone, σε συνεργασία με την Cosmote και τη Wind, διαθέτει από το Φεβρουάριο του 2006 την υπηρεσία «Προσφέρω», για την ενίσχυση του έργου κοινωφελών μη κερδοσκοπικών οργανώσεων. Η υπηρεσία αφορά στην ενεργοποίηση από τις εταιρείες κοινού πενταψήφιου αριθμού για λογαριασμό κοινωφελών μη κερδοσκοπικών οργανώσεων, για ορισμένο χρονικό διάστημα. Στο συγκεκριμένο αριθμό και για το συγκεκριμένο διάστημα, οι πελάτες και των τριών εταιρειών μπορούν να αποστείλουν όσα γραπτά μηνύματα (SMS) επιθυμούν, ενισχύοντας το έργο των οργανώσεων.
Το κάθε γραπτό μήνυμα (SMS) κοστίζει 1,23 ευρώ συμπεριλαμβανόμενου ΦΠΑ. Το σύνολο των καθαρά εισπραχθέντων εσόδων (εκτός ΦΠΑ), που προκύπτουν από τη χρήση της υπηρεσίας, αποδίδεται από τις τρεις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας στο εκάστοτε Ίδρυμα/Οργανισμό που έκανε χρήση της υπηρεσίας.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

SDG's

11η Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας WIND με 20 δεσμεύσεις

Με νέα στρατηγική που περιλαμβάνει “20 δεσμεύσεις για το 2020’’ η WIND υλοποιεί με συνέπεια την 16ετή στρατηγική της για την εταιρική υπευθυνόητα με κύριο μέλημα τη διαρκή βελτίωση της επίδρασής της στην Κοινωνία, τους Ανθρώπους, το Περιβάλλον, τους Πελάτες και την Οικονομία.

H εταιρεία δημοσίευσε την έκθεσή της με μία ξεχωριστή βιωματική εμπειρία εθελοντισμού σε συνεργασία με την Ethelon ετοιμάζοντας 1.000 πακέτα φαγητού για το Κέντρο Ημερήσιάς Υποδοχής Αστέγων της οργάνωσης Praksis στην Αθήνα. Η ενεργή συμμετοχή στη δωρεά είχε στόχο να εμπνεύσει τον εθελοντισμό, αξία που διαπνέει το μεγαλύτερο μέρος των κοινωνικών δράσεων της WIND σε επίπεδο Εταιρικής Υπευθυνότητας και ενισχύει τη διάδοση του μηνύματος της κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης προς τον συνάνθρωπο… μία έμπρακτη εφαρμογή της συνδεσιμότητας.

Εξάλλου, σημείο αναφοράς της Έκθεσης, όπως αναφέρουν τα στελέχη της εταιρείας, είναι ο όρος “connectivity”. Σαν μια κλωστή, ένα λεπτό νήμα, καθένας από την ομάδα της WIND με τις πράξεις του συνδέει και συνδέεται με τους Ανθρώπους, το Περιβάλλον, την Κοινωνία, τους Πελάτες και την Οικονομία δημιουργώντας ένα μεγάλο δίκτυο που συνεχώς επεκτείνεται και εξελίσσεται για να προσφέρει το αγαθό της επικοινωνίας και της συνδεσιμότητας στον ψηφιακό κόσμο απ’ άκρη σε άκρη σε όλη την Ελλάδα.

Νέα στρατηγική, ‘’20 Δεσμεύσεις για το 2020’’  

Η νέα στρατηγική που χαράζει η WIND –η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που υιοθετεί μία παγκόσμια προσέγγιση- αποτελείται από 20 δεσμεύσεις για το 2020 στο πλαίσιο της μακροχρόνιας δέσμευσής της για διαρκή συνεισφορά στην ελληνική κοινωνία και οικονομία με όρους βιώσιμης ανάπτυξης, εναρμονιζόμενη πλήρως με την Ατζέντα των Ηνωμένων Εθνών ως το 2030 (SDGs).

Mε την θέσπιση των 20 στόχων η WIND δεσμεύεται μέχρι το 2020 για:

τη διαρκή εκπαίδευση των ανθρώπων της, για την ισορροπημένη εργασιακή σχέση και για την ευκαιρία σε περισσότερες γυναίκες να αναλαμβάνουν θέσεις υψηλής διοικητικής ευθύνης.

τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της μέσω της μείωσης των εκπομπών και της κατανάλωσης ενέργειας, της μείωσης των αποβλήτων που καταλήγουν σε χώρους υγειονομικής ταφής και της δημιουργίας του πρώτου κλιματικά ουδέτερου καταστήματός

τη δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος πλοήγησης για τα παιδιά, μέσω του προγράμματος kids@safety και τον ψηφιακό μετασχηματισμό απομακρυσμένων νησιών μέσω του προγράμματος «Ερχόμαστε Κοντά»

την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και τη συνεργασία της με εγχώριους προμηθευτές, αξιοποιώντας το ανθρώπινο δυναμικό και τις πρώτες ύλες της χώρας και τις συνεχείς επενδύσεις στις πιο σύγχρονες τεχνολογίες με στόχο την προσφορά  μιας εξαιρετικής εμπειρίας επικοινωνίας στους συνδρομητές.

Όπως σημειώνει στον πρόλογο της 11ης ετήσιας Έκθεσης Εταιρικής Υπευθυνότητας ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής: “H στρατηγική μας για την Εταιρική Υπευθυνότητα ξεδιπλώνεται με μια σειρά από δράσεις που αγγίζουν άμεσα και θετικά την ελληνική κοινωνία, όπως οφείλει να κάνει η WIND ως μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της χώρας, με κρίσιμο οικονομικό και κοινωνικό αποτύπωμα’’.

Στη φωτογραφία: Κωσταπάνος Μηλιαρέσης – Co-Founder, CEO and BoD member Ethelon, Μαρί ΧάλακαΔιευθύντρια Ανεύρεσης Πόρων της PRAKSIS και ο Γιώργος Τσαπρούνης–  Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων WIND Ελλάς

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Visa: Στηρίζει “Το Χαμόγελο του Παιδιού” με Εθνική και Κωτσόβολο

Την στήριξη του πανελλαδικού έργου του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», ανακοίνωσε η Visa σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα και τον Κωτσόβολο.

Ειδικότερα, για πρώτη φορά σε σαράντα καταστήματα Κωτσόβολος πανελλαδικά, εγκαθίστανται τερματικά μηχανήματα POS, όπου με ένα απλό άγγιγμα της κάρτας όλοι θα μπορούν να στηρίξουν «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και τα παιδιά, που πραγματικά το έχουν ανάγκη.

Η δωρεά μέσω ανέπαφων συναλλαγών είναι πολύ απλή. Το ειδικό τερματικό POS θα βρίσκεται δίπλα από κάθε ταμείο των καταστημάτων, με μοναδική αποστολή την αποδοχή χρημάτων με αποκλειστικό αποδέκτη τον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Τα συγκεκριμένα τερματικά θα λειτουργούν ανεξάρτητα από τα υπόλοιπα ήδη υπάρχοντα μηχανήματα για ηλεκτρονικές πληρωμές. Ακουμπώντας τις ανέπαφες Visa κάρτες στο νέο τερματικό θα πραγματοποιείται απευθείας δωρεά 2 ευρώ στον Οργανισμό, με την παράλληλη έκδοση ανάλογης απόδειξης

“Είμαστε χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με την Εθνική Τράπεζα και τον Κωτσόβολο για την υποστήριξη του πολύτιμου έργου του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Με την χρήση της τεχνολογίας ελπίζουμε να συγκεντρώσουμε δωρεές πιο εύκολα”, δήλωσε ο Νίκος Καμπανόπουλος, γενικός διευθυντής της Visa για Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο ενώ η Νέλλη Τζάκου – Λαμπροπούλου, γενική διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής, της Εθνικής επισήμανε ότι μία από τις θεμελιώδεις αξίες της Τράπεζας, σε όλη τη διάρκεια της πορείας της είναι η συνεισφορά της στην πρόοδο και ευημερία της ελληνικής κοινωνίας. “Ο καθένας από εμάς θα μπορεί να προσφέρει 2 ευρώ με τη χρήση της πιστωτικής ή χρεωστικής του κάρτα και να συμβάλει στην φροντίδα των παιδιών που μας έχουν ανάγκη”, πρόσθεσε ενώ από την πλευρά του ο Γιάννης Βασιλάκος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe, επισήμανε ότι η ισχύς εν τη ενώσει μπορεί να αλλάξει τον κόσμο μας προς το καλύτερο. “Αποτελεί χρέος των μεγάλων εταιρειών να προσφέρουν συστηματικά προς την κοινωνία και να δημιουργούν αυτήν την κουλτούρα, τόσο στους εργαζομένους τους, όσο και στους πελάτες τους…”, τόνισε.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

IΣΑ: Αποστολή του Ιατρείου Κοινωνικής Αποστολής στη Σκύρο

Κοντά στους κατοίκους της νησιωτικής Ελλάδας, βρέθηκαν οι εθελοντές του Ιατρείου Κοινωνικής Αποστολής, καθώς κλιμάκιο του Ιατρείου, μετέβη στις 23 Ιούνιου, σε αποστολή κοινωνικής αλληλεγγύης στη Σκύρο, με τη συμμετοχή γιατρών όλων των ειδικοτήτων.

Ειδικότερα, το κλιμάκιο αποτελείτο από τους κ.κ. Νίκο Καλλιακμάνη παθολόγο, Θωμά Ριζόπουλο Καρδιολόγο, Ιωάννη Κονιδάρη χειρουργό αγγειολόγο, Ελένη Μελιάδου παιδίατρο, Ιζόλδη Χατζηγιάννη ορθοπεδικό, Κάτωνα Νομικό Δερματολόγο, Μαρία Παλιατσέα ακτινολόγο, Δημήτρη Δημητρίου ουρολόγο, Μαρία Παιδονόμου βιοπαθολόγο και Άννα Παπαπροκοπίου φαρμακοποιό.

Επίσης σημαντική ήταν η συμβολή του Μηλτιάδη Χατζηγιαννάκη ΩΡΛ και πρώην Δημάρχου Σκύρου. Στο Πολυδύναμο Ιατρικό Κέντρο Σκύρου προσήλθαν και εξετάστηκαν 320 ασθενείς, ενώ έγιναν 51 απεικονιστικές εξετάσεις.

Σχολιάζονται το θέμα, ο πρόεδρος του ΙΣΑ Γ.Πατούλης ανέφερε μεταξύ άλλων: «Το Ιατρείο Κοινωνικής Αποστολής είναι δίπλα στο συνάνθρωπο που έχει ανάγκη. Παλεύουμε για να στηρίξουμε τις δομές του Δημόσιου Συστήματος Υγείας που καταρρέουν από την οικονομική κρίση και τις αποτυχημένες πολιτικές και δεν μπορούν πλέον να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πολιτών. Όλα αυτά τα χρόνια έχουμε φτάσει στο τελευταίο άκρο της Ελλάδας. Οι εθελοντές του Ιατρείου προσέφεραν τις υπηρεσίες τους σε αποστολές που προϋπόθεταν πολύ προσωπικό χρόνο και κόπο και και για τη σημαντική αυτή συμβολή τους, ο ΙΣΑ τους ευχαριστεί θερμά».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ