Connect with us

Ανά Κλάδο

Vodafone και βιώσιμη ανάπτυξη

Βιώσιμη ανάπτυξη της κοινωνίας

Το μέλλον της εταιρείας είναι αναμφίβολα συνδεδεμένο με τις προκλήσεις για βιώσιμη ανάπτυξη. Στη Vodafone στοχεύουν σε τομείς όπου οι λύσεις τους σχετικά με την κινητή τεχνολογία μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση των σύγχρονων προκλήσεων, σε οικονομικό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό επίπεδο, ενώ ταυτόχρονα δημιουργούν νέες ευκαιρίες ανάπτυξης της εταιρείας. Παράλληλα, στηρίζουν την ελληνική κοινωνία, μέσα από πολυετή προγράμματα που δίνουν έμφαση στο παιδί και το περιβάλλον και καλύπτουν πραγματικές ανάγκες. Τα προγράμματα αυτά υλοποιούνται σε συνεργασία με έγκριτους φορείς και ιδρύματα.

Πρόγραμμα World of Difference

 Το Vodafone World of Difference δίνει την ευκαιρία σε 10 άτομα να εργαστούν για έξι μήνες στον κοινωφελή μη κερδοσκοπικό οργανισμό της επιλογής τους, καλύπτοντας ουσιαστικές ανάγκες της κοινωνίας.

«Πρόγραμμα Τηλεβοήθειας»

 Σε συνεργασία με τον Εθελοντικό Οργανισμό για την Τρίτη Ηλικία Γραμμή Ζωής υλοποιούν το πρωτοποριακό «Πρόγραμμα Τηλεβοήθειας». Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα τρίτης ηλικίας και έχει στόχο να συμβάλει στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής τους αξιοποιώντας τις απεριόριστες δυνατότητες του δικτύου της Vodafone καθώς και την κορυφαία τεχνολογία υπηρεσιών επικοινωνίας μεταξύ συσκευών. Συγκεκριμένα, οι ηλικιωμένοι που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα μπορούν σε περίπτωση ανάγκης, μόνο με το πάτημα ενός κουμπιού μιας συσκευής Τηλεβοήθειας που τους έχει παρασχεθεί, να πραγματοποιούν, μέσω του δικτύου της Vodafone, φωνητική κλήση στο Κέντρο Λήψης Σημάτων του Συντονιστικού Κέντρου Διαχείρισης Κλήσεων της Γραμμής Ζωής. Παράλληλα, το Κέντρο Λήψης Σημάτων της Γραμμής Ζωής, το οποίο λειτουργεί σε 24ωρη βάση, λαμβάνει πληροφορίες και για την τοποθεσία του χρήστη μέσω ειδικά σχεδιασμένης για το πρόγραμμα πλατφόρμας. Οι εξειδικευμένοι χειριστές της Γραμμής Ζωής ενεργούν άμεσα, ώστε να παρασχεθεί στον χρήστη η κατάλληλη βοήθεια ανά περίσταση.

Το «Πρόγραμμα Τηλεβοήθειας» βελτιώνει την ποιότητα ζωής των ατόμων τρίτης ηλικίας, συμβάλει στην ανεξάρτητη διαβίωσή και μετακίνησή τους, ενώ παράλληλα, ενισχύει το αίσθημα της ασφάλειας στην καθημερινότητά τους τόσο για τους ίδιους, όσο και για τους οικείους τους. Το Πρόγραμμα αρχικά υλοποιείται με τη συμμετοχή 30 ατόμων τρίτης ηλικίας, ενώ άμεσα θα επεκταθεί σε 100 επιπλέον.

Πρόγραμμα Τηλεϊατρικής

To Πρόγραμμα Τηλεϊατρικής Vodafone εφαρμόζεται σε 100 περιοχές σε όλη την Ελλάδα και υλοποιείται για 10η συνεχή χρονιά, εφαρμόζεται σε 100 απομακρυσμένες και ακριτικές περιοχές σε όλη τη χώρα. Αξιοποιεί τις απεριόριστες δυνατότητες που παρέχει το δίκτυο της Vodafone και η τεχνολογία της κινητής επικοινωνίας και έχει στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας των ανθρώπων που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας. Παρέχει τη δυνατότητα σε περισσότερους από 500.000 κατοίκους των περιοχών αυτών να αποκτήσουν πρόσβαση σε υψηλού επιπέδου ειδικευμένες υπηρεσίες υγείας, χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθούν από τον τόπο κατοικίας τους.

Τι αφορά:

Με το Πρόγραμμα Τηλεϊατρικής της Vodafone οι κάτοικοι των απομακρυσμένων περιοχών μπορούν να επισκέπτονται το περιφερειακό ιατρείο και να πραγματοποιούν δωρεάν 5 βασικές εξετάσεις προληπτικής ιατρικής, όπως για παράδειγμα ένα καρδιογράφημα ή μια σπιρομέτρηση, οι οποίες με τη σειρά τους αποστέλλονται (εφόσον ο γενικός/αγροτικός ιατρός κρίνει ότι χρειάζεται μία συμβουλευτική γνωμάτευση), μέσω του δικτύου της Vodafone σε καρδιολόγους/πνευμονολόγους στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών. Οι καρδιολόγοι/πνευμονολόγοι παρέχουν τη συμβουλευτική τους γνωμάτευση άμεσα και γρήγορα, με τον ίδιο τρόπο.

Οφέλη:

Το Πρόγραμμα Τηλεϊατρικής στηρίζει τους γενικούς και αγροτικούς ιατρούς, ενώ προάγει την προληπτική ιατρική. Συμβάλλει στην πρόληψη ασθενειών μέσα από την έγκαιρη διάγνωσή τους και παράλληλα καλύπτει τους ασθενείς με χρόνιες παθήσεις, καθώς παρέχει τη δυνατότητα συστηματικού ελέγχου της κατάστασης της υγείας τους, στον τόπο κατοικίας τους, καταργώντας γεωγραφικούς ή άλλους περιορισμούς. Το Πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υγείας και του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου. Στο Πρόγραμμα συμμετέχουν το Εθνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων-Προαγωγής της Υγείας και η εταιρεία Vidavo.

Εφαρμογή D-Partner

Μία εφαρμογή σύμμαχος στην καθημερινότητα των ατόμων με διαβήτη. H Vodafone σε συνεργασία με τη Novo Nordisk πρωτοπορούν και προσφέρουν την εφαρμογή D-Partner, μια πλήρη και έξυπνη εφαρμογή, που στόχο έχει να βελτιώσει την καθημερινότητα των ανθρώπων που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη. Η εφαρμογή απευθύνεται σε άτομα που πάσχουν από όλους τους τύπους διαβήτη και διατίθεται δωρεάν σε όλους τους χρήστες κινητής επικοινωνίας, που χρησιμοποιούν συσκευές smartphones και tablets με λειτουργικό Android ή iOS. Με στόχο τη διευκόλυνση της καθημερινότητας των ατόμων με διαβήτη, η πρωτοποριακή αυτή εφαρμογή προσφέρει σειρά χρήσιμων λειτουργιών όπως:

  • Δημιουργία προφίλ ασθενούς για την καταγραφή των εξατομικευμένων παραμέτρων που σχετίζονται με το διαβήτη, την καταγραφή της αντιδιαβητικής φαρμακευτικής αγωγής, καθώς και του λοιπού Ιατρικού ατομικού αναμνηστικού του ασθενούς.
  • Καταγραφή των τιμών της μετρούμενης γλυκόζης και προτάσεις (για τα άτομα που θεραπεύονται με ινσουλίνη) τόσο για την τιτλοποίηση της βασικής ινσουλίνης όσο και για τις απαιτούμενες μονάδες γευματικής ινσουλίνης. Ο υπολογισμός της γευματικής ινσουλίνης βασίζεται σε βάση δεδομένων τροφών και γευμάτων από τον Οδηγό Διατροφής της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας, ενώ υπάρχει επιπλέον η δυνατότητα εισαγωγής από το χρήστη και άλλων τροφών και γευμάτων που δεν περιέχονται στη βάση αυτή.
  • Καταγραφή εργαστηριακών αποτελεσμάτων που σχετίζονται με τον διαβήτη και εμφάνιση προτεινόμενων συμβουλών σε περιπτώσεις μη φυσιολογικών τιμών.
  • Εμφάνιση πλήθους μηνυμάτων με συστάσεις αλλά και προειδοποιήσεις σχετιζόμενες με το διαβήτη, ανάλογα με τα εισαγόμενα στην εφαρμογή δεδομένα. Γραφικές απεικονίσεις των μετρήσεων γλυκόζης, γλυκοζυλιωμένης αιμοσφαιρίνης, αρτηριακής πίεσης, σφίξεων, βάρους και βηματομέτρου στη μονάδα του χρόνου.
  • Ημερολόγιο καταγραφής μετρήσεων γλυκόζης, εργαστηριακών αποτελεσμάτων, μετρήσεων αρτηριακής πίεσης, βάρους και σωματικής άσκησης.

Υπηρεσία Energy Control

Με την πρωτοποριακή υπηρεσία Energy Control μπορεί κανείς να γνωρίζει άμεσα την πραγματική κατανάλωση φυσικού αερίου όπου και αν βρίσκεσαι. Η υπηρεσία είναι συνδρομητική και περιλαμβάνει μια ειδική συσκευή τηλεμέτρησης, η οποία εγκαθίσταται στον μετρητή φυσικού αερίου, καταγράφει τα δεδομένα κατανάλωσης και τα μεταφέρει στο τέλος της ημέρας, μέσω του Super δικτύου της Vodafone, στην κεντρική εφαρμογή της υπηρεσίας.

Οφέλη:

Όλοι οι χρήστες της υπηρεσίας απολαμβάνουν:

• Άμεση παρακολούθηση της κατανάλωσης φυσικού αερίου από παντού, μέσω Internet
• Εκτίμηση κόστους κατανάλωσης
• Προβολή στοιχείων κατανάλωσης ανά ημέρα, ώρα, μήνα ή οποιασδήποτε χρονικής περιόδου
• Προβολή μέγιστων τιμών και μέσων όρων κατανάλωσης ανά χρονική περίοδο
• Προβολή συγκρίσεων με προηγούμενες περιόδους κατανάλωσης (που υπήρχε η τηλεμέτρηση)
• Ενημέρωση για την τιμή του φυσικού αερίου ανά μήνα
• Εξαγωγή διαθέσιμων στατιστικών στοιχείων σε μορφή excel, pdf ή csv

Πρόσβαση στην επικοινωνία

Φωνητική πλοήγηση

Η υπηρεσία «Φωνητικής Πλοήγησης» προσφέρει:

Εκφώνηση του περιεχομένου συγκεκριμένων σελίδων του ιστοτόπου vodafone.gr
και πλοήγηση (browsing) στον ιστότοπο, με τη βοήθεια κατάλληλων πλήκτρων. Μέσω αυτών, ο χρήσης μπορεί, χωρίς να απαιτείται η χρήση του ποντικιού, να ακούσει, να πλοηγηθεί και να ακολουθήσει κάποιο σύνδεσμο (link), στα διαμορφωμένα μενού. Η υπηρεσία απευθύνεται στους επισκέπτες του ιστότοπου της Vodafone, με έμφαση στα άτομα που αντιμετωπίζουν δυσκολία ανάγνωσης κειμένων, όπως, για παράδειγμα στα άτομα με προβλήματα όρασης, σε ηλικιωμένους, σε άτομα με δυσλεξία, αλλά και σε άτομα που δυσκολεύονται να χειριστούν ηλεκτρονικά μέσα λόγω κάποιας αναπηρίας.

Εφαρμογή «Vodafone Speaking App»

Η εφαρμογή «Vodafone Speaking App» είναι η πρώτη και μοναδική μηχανή μετατροπής κειμένου σε ομιλία (text-to-speech) για Android που προσφέρει σωστή ανάγνωση των Ελληνικών σε γραπτά μηνύματα (SMS), ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email), διαδίκτυο (internet), αλλά και στους τηλεφωνικούς αριθμούς από τον κατάλογο επαφών, τις κλήσεις και το ιστορικό τους, στις ημερομηνίες στο ημερολόγιο κ.λπ., καθώς και πλήρη ανάγνωση των συντμήσεων των εικονιδίων και των επιλογών του Android. Παράλληλα, προσφέρει ορθή ανάγνωση των Ελληνικών σε χρήσιμες εφαρμογές, όπως ενημέρωσης, ψυχαγωγίας, πρόγνωσης καιρού κ.λπ. Συνεργάζεται άψογα και αρμονικά με τον ενσωματωμένο αναγνώστη οθόνης του λειτουργικού Android «TalkBack» και βελτιώνει τη λειτουργία του για τα Ελληνικά, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και με οποιαδήποτε εφαρμογή κάνει χρήση της δυνατότητας μετατροπής κειμένου σε ομιλία. To Φεβρουάριο του 2015 η εφαρμογή αναβαθμίστηκε και περιλαμβάνει πλέον και τη λειτουργία «Που βρίσκομαι». Η ειδικά διαμορφωμένη λειτουργία «Που βρίσκομαι» με ένα πάτημα αναγγέλει με ορθά Ελληνικά τη διεύθυνση που βρίσκεται εκείνη τη στιγμή ο χρήστης και την απόκλιση του στίγματος GPS. Σε συσκευές με Android 4.2 και νεότερο, η αναγγελία είναι διαρκής, ενώ σε παλαιότερες εκδόσεις η αναγγελία γίνεται κάθε φορά που ο χρήστης πατάει το κουμπί της λειτουργίας.

Υπηρεσία «Vodafone Speaking Phone»

Στο πλαίσιο της προσπάθειας της Vodafone για ισότιμη πρόσβαση στο αγαθό της επικοινωνίας σε όλους, έχουμε αναπτύξει και διαθέτουμε, από το 2005, την υπηρεσία «Vodafone Speaking Phone» για άτομα με προβλήματα όρασης. Η υπηρεσία ενεργοποιείται σε συμβατά κινητά τηλέφωνα και εκφωνεί στο χρήστη τις λειτουργίες-πληροφορίες που εμφανίζονται στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου του με τη χρήση τεχνολογίας «αληθινής φωνής» (Real Speak). Μεταξύ των λειτουργιών που εκφωνούνται είναι: γραπτά μηνύματα (SMS), κλήσεις (εισερχόμενες κ.ά.), αριθμοί ανά ψηφίο, ανά ζεύγος ή όλοι μαζί, ώρα και ημερομηνία, τηλεφωνικός κατάλογος, κατάσταση μπαταρίας και σήματος δικτύου.

blind.gr

Στη Vodafone στηρίζουμε για 9 συναπτά έτη τον πρωτοποριακό για τα ελληνικά δεδομένα πολυμορφικό κόμβο πληροφόρησης και επικοινωνίας για άτομα με αναπηρία, www.blind.gr, ο οποίος αποτελεί δράση του Συλλόγου Τεχνολογικής Ανάπτυξης Τυφλών (ΣΤΑΤ). Ο κόμβος προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες σε θέματα πολιτικής, τεχνολογίας, πολιτισμού, αθλητισμού, αλλά και σχετικές ανακοινώσεις συλλόγων. Οι πληροφορίες είναι διαθέσιμες σε πραγματικό χρόνο και ταυτόχρονα στο διαδίκτυο, στο κινητό τηλέφωνο, αλλά και στο σταθερό (210 5226600).
Επιπλέον, μέσα από τον κόμβο παρέχονται και οι ακόλουθες υπηρεσίες: Τηλεαναγνώστης Πληροφοριών Ιστοσελίδων, Τεχνολογία αναγνώρισης φωνής, Blind o.c.r. (optical character recognition).

Εργαστήρια έκφρασης και δημιουργικής απασχόλησης

Το 2005, δημιούργησαν σε συνεργασία με τα Παιδικά Χωριά SOS, Εργαστήρια Έκφρασης και Δημιουργικής Απασχόλησης στον χώρο τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Στα εργαστήρια, συμμετέχουν τόσο τα παιδιά των Χωριών SOS, όσο και παιδιά που ζουν στην ευρύτερη περιοχή της Βάρης και του Πλαγιαρίου, όπου εκπαιδεύονται και εκφράζονται δημιουργικά με πρωτότυπα μέσα καλλιτεχνικής και δημιουργικής έκφρασης, υπό την καθοδήγηση ειδικών εκπαιδευτικών.

Για την περαιτέρω ενίσχυση των Παιδικών Χωριών SOS, σχεδίασαν και διαθέτουν αποκλειστικά μέσω των καταστημάτων μας μια υφασμάτινη τσάντα με μοναδικές ζωγραφιές που φιλοτέχνησαν τα παιδιά των Χωριών SOS στα Εργαστήρια Έκφρασης και Δημιουργικής Απασχόλησης. Η τσάντα πωλείται στα καταστήματα Vodafone και ηλεκτρονικά στο Vodafone e-shop στην τιμή των 2,90€ και το 100% των εσόδων από την πώλησή της διατίθεται για την ενίσχυση του έργου των Παιδικών Χωριών SOS.

Κινητή Παιδιατρική & Οδοντιατρική Μονάδα

Από το 2003, στηρίζουν το έργο των Γιατρών του Κόσμου για τη λειτουργία της Κινητής Παιδιατρικής και Οδοντιατρικής Μονάδας. Σε διάρκεια 13 χρόνων λειτουργίας της, η μονάδα έχει προσφέρει ιατρική περίθαλψη σε περισσότερα από 58.000 παιδιά πανελλαδικώς και συνεχίζει.

Εθελοντισμός εργαζομένων

Οι εργαζόμενοι της Vodafone συμμετέχουν σε σειρά εθελοντικών δράσεων προσφέροντας κυρίως το χρόνο, τις ικανότητες και τις δεξιότητές τους, με σκοπό την υποστήριξη και την κάλυψη αναγκών των Παιδικών Χωριών SOS. Στο πλαίσιο αυτό, εργαζόμενοι της εταιρείας έχουν συμμετάσχει στις ακόλουθες ενέργειες:

Συγκέντρωση και διανομή τροφίμων στις οικογένειες που στηρίζουν τα 6 Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας των Παιδικών Χωριών SOS
Κατασκευή και πώληση λαμπάδων και Πασχαλινών διακοσμητικών ειδών σε Bazaar
Συγκέντρωση σχολικών ειδών για τα παιδιά των οικογενειών που στηρίζουν τα Παιδικά Χωριά SOS στα 6 Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας
Πρόγραμμα επαγγελματικού προσανατολισμού των παιδιών Me & My Shadow
Ανακαίνιση χώρων για την φιλοξενία των Εργαστηρίων Έκφρασης & Δημιουργικής Απασχόλησης στη Βάρη
Ανακαίνιση χώρων στη Στέγη Νέων των Παιδικών Χωριών SOS στο Φάληρο
Καλλωπισμός περιβάλλοντος Χώρου Βάρης
Αναδιοργάνωση βιβλιοθήκης του Χωριού στη Βάρη σύμφωνα με τα πρότυπα της βιβλιοθηκονομίας.
Παράλληλα, για έβδομη συνεχή χρονιά, εργαζόμενοι της Vodafone Ελλάδας συμμετείχαν στην κοινωφελή διοργάνωση Global Biking Initiative, ποδηλατώντας φέτος από την Βουδαπέστη ως το Μόναχο με στόχο τη συγκέντρωση χρημάτων για την ενίσχυση των Παιδικών Χωριών SOS.

Υπηρεσία «ΠΡΟΣΦΕΡΩ»

Η Vodafone, σε συνεργασία με την Cosmote και τη Wind, διαθέτει από το Φεβρουάριο του 2006 την υπηρεσία «Προσφέρω», για την ενίσχυση του έργου κοινωφελών μη κερδοσκοπικών οργανώσεων. Η υπηρεσία αφορά στην ενεργοποίηση από τις εταιρείες κοινού πενταψήφιου αριθμού για λογαριασμό κοινωφελών μη κερδοσκοπικών οργανώσεων, για ορισμένο χρονικό διάστημα. Στο συγκεκριμένο αριθμό και για το συγκεκριμένο διάστημα, οι πελάτες και των τριών εταιρειών μπορούν να αποστείλουν όσα γραπτά μηνύματα (SMS) επιθυμούν, ενισχύοντας το έργο των οργανώσεων.
Το κάθε γραπτό μήνυμα (SMS) κοστίζει 1,23 ευρώ συμπεριλαμβανόμενου ΦΠΑ. Το σύνολο των καθαρά εισπραχθέντων εσόδων (εκτός ΦΠΑ), που προκύπτουν από τη χρήση της υπηρεσίας, αποδίδεται από τις τρεις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας στο εκάστοτε Ίδρυμα/Οργανισμό που έκανε χρήση της υπηρεσίας.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τραπεζικός

Η Τράπεζα Πειραιώς παρουσίασε τις Αρχές Υπεύθυνης Τραπεζικής

Οι Αρχές Υπεύθυνης Τραπεζικής (Principles for Responsible Banking) παρουσιάστηκαν σήμερα, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε εκδήλωση που διοργάνωσε η Τράπεζα Πειραιώς, με κεντρικό ομιλητή τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος κ. Γιάννη Στουρνάρα.

Οι αρχές, που έχουν τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, διαμορφώθηκαν μέσα στο 2018 από 28 τράπεζες από όλο τον κόσμο, οι οποίες αντιπροσωπεύουν πάνω από 17 τρισ. δολάρια σε στοιχεία ενεργητικού και είναι μέλη του Προγράμματος των Ηνωμένων Εθνών για το Περιβάλλον (United Nations Environment Programme Finance Initiative – UNEP FI). Η Τράπεζα Πειραιώς, η μόνη ελληνική τράπεζα, είναι μια εκ των 28 τραπεζών και συμμετείχε από την πρώτη στιγμή, ενεργά στην παγκόσμια αυτή προσπάθεια.

Οι Αρχές Υπεύθυνης Τραπεζικής θα διέπουν στο μέλλον τις δραστηριότητες και τη λειτουργία των τραπεζών σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι Αρχές καθορίζουν το ρόλο των τραπεζών στη σύγχρονη κοινωνία, ευθυγραμμίζοντας τη στρατηγική τους με τους παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης και τη Συμφωνία του Παρισιού για την Κλιματική Αλλαγή, όπως εκφράζονται από τα Ηνωμένα Έθνη.

Στο πλαίσιο της ομιλίας του, ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος κ. Γιάννης Στουρνάρας, τόνισε πως η κεντρική τράπεζα στηρίζει ολόθερμα τις Αρχές της Υπεύθυνης Τραπεζικής και μέσα από το ρόλο της προτρέπει όλες τις τράπεζες να τις υιοθετήσουν και να θέσουν φιλόδοξους στόχους. Πρόσθεσε δε ότι η Τράπεζα της Ελλάδος είναι από τις πρώτες κεντρικές τράπεζες, που ασχολήθηκαν ενεργά με το θέμα της κλιματικής αλλαγής, συστήνοντας την ΕΜΕΚΑ το 2009. Στην ίδια κατεύθυνση, η ίδια η Τράπεζα της Ελλάδος, επιλέγει και επενδύει σε ένα σημαντικό στόχο της παγκόσμιας κοινότητας, τον Στόχο 13 για τη βιώσιμη ανάπτυξη των Ηνωμένων Εθνών, δηλαδή στη δράση για το κλίμα, τη στιγμή που η περιβαλλοντική πρόκληση είναι σημαντικότερη από ποτέ.

Όπως είπε ο Διοικητής: «Ο επαναπροσδιορισμός της έννοιας της οικονομικής ανάπτυξης σε ένα πλαίσιο βιωσιμότητας είναι κρίσιμος για την πορεία μας στο μέλλον. Είναι ενδεικτικό πως, και για τη φετινή χρονιά, τους πρώτους επτά μήνες εξαντλήσαμε όλους τους φυσικούς πόρους που μπορούν να ανανεώνουν τα οικοσυστήματα σε χρονικό διάστημα ενός έτους».

Σύμφωνα με τον κ. Στουρνάρα: «Ο ρόλος του χρηματοοικονομικού τομέα μπορεί να είναι καταλυτικός σε αυτά τα ζητήματα, ιδιαίτερα στην προαγωγή της οικονομικής ανάπτυξης σε ισορροπία με την προστασία του περιβάλλοντος και την κοινωνική ευημερία. Τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα μπορούν να συνεισφέρουν μέσα από τις δικές τους δραστηριότητες και επενδύσεις αλλά και μέσα από τη σχέση τους με άλλους οικονομικούς κλάδους και καταναλωτές. Ειδικότερα, ο τραπεζικός τομέας μπορεί και πρέπει να ηγηθεί της προσπάθειας για ένα βιώσιμο μέλλον μέσα από την κατεύθυνση κεφαλαίων σε δράσεις που αποφέρουν θετικά αποτελέσματα για την κοινωνία και την καθοδήγηση των πελατών του στην ορθή διαχείριση των κοινωνικών και περιβαλλοντικών προκλήσεων.

Σε αυτό το πλαίσιο, τέθηκαν σε εξάμηνη διαβούλευση από το UNEP FI οι Αρχές Υπεύθυνης Τραπεζικής, οι οποίες διαμορφώθηκαν από 28 τράπεζες διεθνώς, μεταξύ των οποίων και η Τράπεζα Πειραιώς. Σκοπός είναι οι Αρχές αυτές να καθορίσουν τον ρόλο και τις ευθύνες του τραπεζικού τομέα στη διαμόρφωση ενός βιώσιμου μέλλοντος». Ο πρόεδρος της Τράπεζας Πειραιώς κ. Γιώργος Χαντζηνικολάου δήλωσε: «Οι Αρχές αποτυπώνουν την ευθύνη που αναλαμβάνει ο χρηματοπιστωτικός τομέας να ηγηθεί της προσπάθειας για μια βιώσιμη οικονομία σε παγκόσμιο επίπεδο.

Στην Τράπεζα Πειραιώς αντιλαμβανόμαστε ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα την υιοθέτηση των Αρχών Υπεύθυνης Τραπεζικής και δηλώνουμε ότι μαζί με άλλες Τράπεζες από όλο τον κόσμο, με τους πελάτες μας, τους μετόχους μας, τους επενδυτές και τους κοινωνικούς εταίρους, θα εργαστούμε για μια βιώσιμη οικονομία, για ένα καλύτερο αύριο, για εμάς και τις μελλοντικές γενιές». Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς κ. Χρήστος Μεγάλου επισήμανε: «Η συμμετοχή της Τράπεζας Πειραιώς στη διαδικασία για τη διαμόρφωση των Αρχών Υπεύθυνης Τραπεζικής στο πλαίσιο του UNEP FI ήταν για μας μια αυτονόητη επιλογή γιατί οι μεγάλοι στόχοι της βιώσιμης ανάπτυξης, της κοινωνικής προσφοράς και της υπεύθυνης τραπεζικής συμπεριφοράς είναι θεμελιώδη στοιχεία της στρατηγικής μας, και συνάδουν τόσο με το επιχειρηματικό μοντέλο μας όσο και με τις νέες μας Αξίες της Υπευθυνότητας, της Αξιοκρατίας και της Διαφάνειας. Στην Τράπεζα Πειραιώς, υποστηρίζουμε έμπρακτα και ολοκληρωμένα επιχειρηματικούς τομείς όπως οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η Εξοικονόμηση Ενέργειας και η Ευφυής Γεωργία και ενθαρρύνουμε επιχειρηματικές δραστηριότητες με αντίστοιχο προσανατολισμό, διαδραματίζοντας ηγετικό ρόλο στη βιώσιμη ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας.

Διαθέτοντας την απαραίτητη τεχνογνωσία, η Τράπεζα Πειραιώς παρέχει ολοκληρωμένη υποστήριξη στις ελληνικές επιχειρήσεις για επενδύσεις σε καθαρές τεχνολογίες, μέσω εξειδικευμένων εργαλείων χρηματοδότησης με ευνοϊκούς όρους και σύγχρονων συμβουλευτικών υπηρεσιών. Στόχος μας είναι η προσαρμογή των επιχειρήσεων στο νέο μοντέλο βιώσιμης ανάπτυξης, η ενίσχυσή της ανταγωνιστικότητάς τους στη διεθνή αγορά και η συμμετοχή μας στην επίτευξη των Στόχων για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη που διαμόρφωσαν τα Ηνωμένα Έθνη». Για τις Αρχές Υπεύθυνης Τραπεζικής και τις προκλήσεις της προσαρμογής, που καλείται να αντιμετωπίσει ο τραπεζικός τομέας διεθνώς, μίλησε σε ζωντανή σύνδεση από τη Γενεύη και την έδρα του UNEP FI, η κα Simone Dettling, επικεφαλής της ομάδας Τραπεζών του UNEP FI και συντονίστρια των 28 τραπεζών που συνδιαμόρφωσαν τις Αρχές. Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν εκπρόσωποι της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών, της Ακαδημαϊκής κοινότητας, εκπρόσωποι τραπεζών, ερευνητικών οργανισμών, δικτύων βιώσιμης ανάπτυξης παραγωγικών φορέων, διεθνών ελεγκτικών οίκων.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

COSMOTE: Χρυσό βραβείο για την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στη νοηματική γλώσσα

Για την υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών στη νοηματική γλώσσα διακρίθηκε η COSMOTE στα φετινά e-volution awards αποσπώντας το χρυσό βραβείο, στην κατηγορία «Εξυπηρέτηση / Ικανοποίηση Πελατών». H υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα στα άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής να εξυπηρετηθούν στη νοηματική γλώσσα από εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών, μέσω video κλήσης.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στο www.cosmote.gr (Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-21:00), αλλά και σε περισσότερα από 125 καταστήματα COSMOTE, σε όλη την Ελλάδα, ενώ στόχος είναι να επεκταθεί και στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ μέσα στο 2019. Στα καταστήματα που φέρουν την ειδική σήμανση, ο επισκέπτης μπορεί, μέσω υπολογιστή και web κάμερας, να επικοινωνήσει απευθείας με τον εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών ο οποίος με τη σειρά του ενημερώνει τον πωλητή, ώστε ο επισκέπτης να εξυπηρετηθεί γρήγορα και εύκολα. Η υπηρεσία εξυπηρέτησης στη νοηματική καλύπτει όλα τα προϊόντα COSMOTE (σταθερή, κινητή τηλεφωνία, ευρυζωνικές υπηρεσίες, συνδρομητική τηλεόραση, λύσεις ICT).

Διακρίσεις για την COSMOTE στα e-volution awards

Εκτός από το χρυσό βραβείο, στα φετινά e-volution awards, η COSMOTE απέσπασε, επίσης, βραβείο Bronze, στην κατηγορία “Mobile Commerce”, για το SelfieCare, την πρωτοποριακή λύση που αυτοματοποιεί με απλό και ασφαλή τρόπο διαδικασίες ανταλλαγής εγγράφων μέσα από το smartphone ή το tablet του πελάτη.

Για το COSMOTE@ΥourService, το Mobileapp που παρέχει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υποστήριξης και επίλυσης εξειδικευμένων θεμάτων τεχνολογίας, τιμήθηκε η εταιρεία στην κατηγορία “Digital Transformation”, με ένα ακόμα Bronze βραβείο.

Αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής και με σεβασμό στις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες κάθε ατόμου, η COSMOTE συνεχίζει να εμπλουτίζει με νέες ψηφιακές υπηρεσίες και σύγχρονες λύσεις την εξυπηρέτηση των πελατών της.

Με προτεραιότητα στην εμπειρία του πελάτη, η εξυπηρέτηση γίνεται πιο άμεση, πιο ευέλικτη και προσαρμοσμένη στο προφίλ κάθε πελάτη ξεχωριστά. Τα e-volution awards επιβραβεύουν τις καλύτερες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν της χώρας.

Διοργανώθηκαν φέτος για όγδοη συνεχή χρονιά από την Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA).

Περισσότερα

SDG's

Σημαντικές παροχές της INTERAMERICAN στους εργαζομένους της

Στο πλαίσιο της εταιρικής στρατηγικής για την κατά προτεραιότητα προσέγγιση ζητημάτων σχετικών με τον κομβικό τομέα της εργασίας και το ανθρώπινο κεφάλαιο, που συνδέονται καθοριστικά με τον εκσυγχρονιστικό μετασχηματισμό της INTERAMERICAN και τη βιώσιμη ανάπτυξη, η εταιρεία προχώρησε από το νέο έτος σε σειρά βελτιωτικών αλλαγών στις παροχές της προς τους εργαζομένους.

Συγκεκριμένα, η INTERAMERICAN ενθαρρύνει περαιτέρω τη μέριμνα κεφαλαιοποιητικής αποταμίευσης, αυξάνοντας την εργοδοτική εισφορά της στο Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΤΕΑ) των εργαζομένων από 4,25% σε 5,25% και ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τη συνολικότερη υποστήριξη που παρέχει σε αυτόν τον πρωτοποριακό θεσμό υπέρ των υπαλλήλων της. Υπενθυμίζεται πως το ΤΕΑ των εργαζομένων της εταιρείας είναι το μοναδικό στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και ένα από τα 14 ομοειδή επαγγελματικά ταμεία προαιρετικής ασφάλισης που λειτουργούν έως σήμερα στη χώρα μας. Το ΤΕΑ των εργαζομένων διαθέτει αποθεματικό 17.291.603,70 εκατ. ευρώ, αριθμεί 1238 μέλη και έχει δώσει έως και το τέλος του 2018 συνολικά εφάπαξ παροχές σε μέλη του 2.683.916,07 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, μεριμνώντας ιδιαίτερα για τη φροντίδα υγείας, η εταιρεία βελτιώνει την παρεχόμενη έκπτωση στο προσωπικό της και τα εξαρτώμενα μέλη που έχουν κάλυψη στο Βασικό και το Συμπληρωματικό Πρόγραμμα Ομαδικής Ασφάλισης των Υπαλλήλων και επιθυμούν να ασφαλιστούν με ατομικό συμβόλαιο υγείας. Ειδικότερα, η παρεχόμενη έκπτωση ασφάλισης με τα προγράμματα Medisystem και Medihospital αυξάνεται σε 40%, ενώ προβλέπεται παροχή έκπτωσης 30% και στην ατομική ασφάλιση υγείας με το νέο σύστημα «bewell». Ακόμη, παρέχεται το δικαίωμα μεταφοράς της ασφαλισιμότητας από το ομαδικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο στο ατομικό σε όλους ανεξαιρέτως τους ασφαλισμένους με Ομαδικό Βασικό και Συμπληρωματικό Πρόγραμμα. Η μεταφορά ασφαλισιμότητας για τα προγράμματα του «bewell» θα εφαρμόζεται για καλύψεις νοσηλείας από ατύχημα ή ασθένεια, κλινικές εξετάσεις (ιατρούς) και νοσοκομειακό/χειρουργικό επίδομα. Όλες οι εκπτωτικές παροχές στους εργαζομένους ισχύουν για έκδοση ατομικού συμβολαίου απευθείας από την εταιρεία.

Επιπλέον, από τον Φεβρουάριο η INTERAMERICAN θα παρέχει στο προσωπικό της έκπτωση 10% στα ασφάλιστρα νέων συμβολαίων και ανανεωτηρίων για ασφάλιση αυτοκινήτου με το πρόγραμμα «Auto Total Personnel», με ετήσια επανεξέταση αυτής της παροχής.

Στρατηγικά, η εταιρεία επενδύει ιδιαίτερα στην εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού της, στο πλαίσιο της ανάπτυξης μιας νέας μορφής οργάνωσης και ενός νέου τρόπου εργασίας. Μοχλούς της μετάβασης στο νέο τρόπο εργασίας αποτελούν η εισαγωγή μεθοδολογιών (agile, lean), η δημιουργία νέων, συγχρόνων ρόλων, περιοχών ευθύνης και προοπτικών εξέλιξης για τους ταλαντούχους εργαζομένους και ακόμη, η ενθάρρυνση της συμμετοχής και συνεργασίας για την ανάπτυξη της καινοτομίας (πρόγραμμα accelerator) με την κατάθεση ιδεών και την προώθηση της εφαρμογής των προκρινομένων, μετά από στάδια δοκιμασίας, για λειτουργικές ανάγκες της INTERAMERICAN.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ