Vodafone: Σχέδιο με 6 άξονες για την κρίση

Date:

Share post:

Σχέδιο με έξι βασικούς άξονες έχει εκπονήσει η Vodafone για τις έκτακτες συνθήκες. Ειδικότερα, το σχέδιο της εταιρείας θέτει στο επίκεντρο:

  • Την διασφάλιση της απρόσκοπτης επικοινωνίας ιδιωτών και επιχειρήσεων
  • Την παροχή λύσεων για την εργασία και την εκπαίδευση από απόσταση
  • Την συμπαράσταση σε επιχειρήσεις που πλήττονται από τους περιορισμούς λειτουργίας
  • Την στήριξη της κοινωνίας αλλά και τη διευκόλυνση και βοήθεια για τη συνέχιση της καθημερινής ζωής, επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, τώρα που όλοι μένουμε σπίτι
  • Την προστασία και ασφάλεια των εργαζομένων της
  • Την συμβολή  στο έργο για την ελαχιστοποίηση της εξάπλωσης και αντιμετώπιση της πανδημίας με την χρήση καινοτόμου τεχνολογίας και τη συνεργασία όπου απαιτείται με την πολιτεία 

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Χάρης Μπρουμίδης σχολίασε σχετικά ότι: η εξάπλωση του COVID-19 σε ολόκληρη την Ευρώπη έχει ήδη τεράστιες επιπτώσεις στην οικονομία, την κοινωνική ζωή και στην καθημερινότητα όλων. Το πιο σημαντικό το επόμενο διάστημα θα είναι να αντεπεξέλθουμε στις προκλήσεις μαζί και να συνεχίσουμε τη ζωή μας, υγιείς, ασφαλείς και οραματιζόμενοι το μέλλον. Τα μέτρα για τα οποία μιλάμε σήμερα είναι οι πρώτες από τις δράσεις μας. Θα ακολουθήσουν και νέες πρωτοβουλίες. Ο στόχος μας είναι να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας και την κοινωνία όσο μένουμε σπίτι, μαζί να συνεχίσουμε και να είμαστε έτοιμοι για το μέλλον που έρχεται – και θα είναι καλύτερο για όλους.

Οι πρώτες δράσεις της Vodafone είναι:

  1. Η διασφάλιση ποιότητας δικτύων και η δυναμική αύξηση χωρητικότητας.
  2. H αλλαγή των όρων πληρωμής για τους μικρούς προμηθευτές με την πληρωμή τιμολογίων στις 15 μέρες από την έκδοση.
  3. Η δωρεάν τρίμηνη χρήση του πακέτου smart working για επιχειρήσεις
  4. Οι άμεσες αναβαθμίσεις συνδέσεων επιχειρήσεων για την υποστήριξη εργασίας από απόσταση.
  5. Ο δωρεάν χρόνος ομιλίας από σταθερά προς κινητά και διεθνείς προορισμούς και μειωμένες στο μισό τιμές πακέτων δεδομένων για οικιακούς και εταιρικούς πελάτες συμβολαίου.
  6. Η δωρεάν αναβάθμιση στο family πακέτο για συνδρομητές του βασικού πακέτου Vodafone TV.
  7. Η πρόσβαση σε εκπαιδευτικές πλατφόρμες τρίτων για νέους και παιδιά και περαιτέρω ανάπτυξη και εμπλουτισμός της ψηφιακής πλατφόρμας ελεύθερης πρόσβασης του Ιδρύματος Vodafone Generation Next.
  8. Η προτεραιότητα, για την κάλυψη θέσεων εργασίας σχετικών με τις υπηρεσίες μας, σε ανθρώπους που η εργασία τους επηρεάστηκε από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν για τον έλεγχο της πανδημίας.
  9. Η εργασία πλέον από το σπίτι για το 93% των εργαζόμενων της εταιρείας.
  10. Η διάθεση της Vodafone big data analytics τεχνολογίας για την προστασία της δημόσιας υγείας και τη παροχή βοήθειας στην αντιμετώπιση της πανδημίας.
Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Related articles

EEΣ: Δράση ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού στην Καλλιθέα

Η δράση υλοποιήθηκε από την Κινητή Ομάδα Υγείας και τον Εκπαιδευτικό Υγειονομικό Σταθμό Καλλιθέας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.

Dentist Pass: Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων έως 22 Δεκεμβρίου

Πάνω από 200.000 παιδιά ηλικίας 6 -12 ετών έχουν ενισχυθεί έως σήμερα από το Πρόγραμμα προληπτικής οδοντιατρικής φροντίδας του Υπουργείου Υγείας “Dentist pass”.

Ίδρυμα «Παύλος Γιαννακόπουλος»: Aνακαίνιση φαρμακείου στο Τζάνειο

Το Τζάνειο Νοσοκομείο σήμερα διαθέτει πλέον ένα πλήρες αναβαθμισμένο φαρμακείο, το οποίο εξασφαλίζει απόλυτο έλεγχο όλων των φαρμάκων που διατίθενται στους ασθενείς.

Praktiker Hellas: Αρχιτεκτονικός Διαγωνισμός «Σπίτι Ανοιχτό – The Challenge»

Ο διαγωνισμός, αφορά στην πλήρη αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση ενός αστικού διαμερίσματος AirBnB για να γίνει φιλικό σε ΑμεΑ.
Skip to content