Connect with us

Εκπαίδευση

Βόλτα στο Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ

Ξεκινούν τα δωρεάν εκπαιδευτικά προγράμματα 2018-2019 του Μουσείου Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ για σχολικές ομάδες, οικογένειες, αλλά και για μεμονωμένους επισκέπτες. Στις νέες δράσεις του μουσείου έχουν αξιοποιηθεί digital εργαλεία και σύγχρονα τεχνολογικά μέσα, ώστε οι επισκέπτες να απολαμβάνουν μία ολοκληρωμένη και διαδραστική εμπειρία. Στον νέο εκθεσιακό χώρο του μουσείου, που φέτος έχει επιλεγεί από το Ελληνικό Τμήμα του Διεθνούς Συμβουλίου Μουσείων (ICOM) ως το τιμώμενο μουσείο για την Ελλάδα, οι επισκέπτες μπορούν να γνωρίσουν την εξέλιξη της επικοινωνίας και της τεχνολογίας, μέσα από προηγμένες ψηφιακές εφαρμογές, όπως το Augmented Reality και το Virtual Reality.

Οι συλλογές του μουσείου, με πάνω από 3.200 αντικείμενα και 25.000 τηλεγραφήματα, φωτογραφίες και οπτικοακουστικό υλικό, είναι το σημείο αναφοράς για τα φετινά εκπαιδευτικά προγράμματα. Οι φετινές μουσειοπαιδαγωγικές δράσεις περιλαμβάνουν, εικαστικά και τεχνολογικά εργαστήρια, θεατρικά παιχνίδια, θεατρικές παραστάσεις, ενημερώσεις για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο, εργαστήρια ρομποτικής, παιχνίδια μυστηρίου και διαδραστικές ξεναγήσεις.

Όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα σχεδιάζονται με την υποστήριξη μουσειοπαιδαγωγού και εξειδικευμένου προσωπικού και παρέχονται δωρεάν για το κοινό, ενώ οι κρατήσεις πραγματοποιούνται αποκλειστικά online στην ιστοσελίδα του Μουσείου Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ.

9-13 years old kids visit OTE Museum

Με την ολοκλήρωση κάθε εκπαιδευτικού προγράμματος, ανοίγουν την επομένη οι online κρατήσεις για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του επόμενου μήνα. Κάθε χρόνο, πάνω από 13.000 επισκέπτες συμμετέχουν στις δράσεις του μουσείου. Στόχος του Μουσείου Τηλεπικοινωνιών είναι η διαφύλαξη και η διάδοση της ιστορίας των τηλεπικοινωνιών, ως μέρος της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Το πρώτο Flea Market του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου

Μια υπαίθρια αγορά (Flea Market), φτιαγμένη με μεράκι από τις φοιτήτριες και τους φοιτητές του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, πρόκειται να στηθεί στο campus του ΑΠΘ, δίνοντας ζωή σε αντικείμενα που δημιουργούν οι φοιτητικές ομάδες του Πανεπιστημίου.

Οι Πρυτανικές αρχές του ΑΠΘ και ιδιαίτερα ο Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας του ΑΠΘ στηρίζουν οικονομικά και ηθικά μία πολύ ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία του Γραφείου Συντονισμού Εθελοντών και Φοιτητικών Δράσεων του ΑΠΘ.

Στις 19 και 20 Φεβρουαρίου 2020, από τις 11:00 έως τις 15:00, διοργανώνεται στο προαύλιο της Κεντρικής Βιβλιοθήκης του ΑΠΘ το πρώτο Flea Market, ένας θεσμός που έχει αγαπηθεί τόσο από τον κόσμο της Θεσσαλονίκης, με σκοπό τη γνωριμία με τις φοιτητικές ομάδες του Πανεπιστημίου και την ενίσχυση των δράσεών τους. 

Τριάντα μία (31) φοιτητικές ομάδες του Αριστοτελείου καθώς και εθελοντικές ομάδες της πόλης, στις οποίες μέλη είναι φοιτητές και φοιτήτριες του ΑΠΘ, συμμετέχουν στην υπαίθρια αγορά, διαθέτοντας στο κοινό αντικείμενα που κατασκευάζουν, προϊόντα με τον λογότυπό τους, διακοσμητικά είδη, second hand αντικείμενα κ.ά. αλλά και ενημερωτικό υλικό με τις δραστηριότητές τους. 

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Παιδικά Χωριά SOS: Συνεργασία με Πανεπιστήμιο Κρήτης

Τα Παιδικά Χωριά SOS και το Πανεπιστήμιο Κρήτης υπέγραψαν διετές μνημόνιο συνεργασίας σε τελετή που πραγματοποιήθηκε στις 12 Φεβρουαρίου, στο Σπίτι του Πολιτισμού στο Ρέθυμνο. Στόχοι του μνημονίου είναι η αμοιβαία συνεργασία και ανταλλαγή τεχνογνωσίας για τη σύνταξη και προώθηση ερευνητικών και επιμορφωτικών προτάσεων, καθώς και την υλοποίηση προγραμμάτων, αναφορικά με την προαγωγή της ψυχικής υγείας του παιδιού και της οικογένειας. 

Με αυτό το μνημόνιο συνεργασίας, οι δύο πλευρές δεσμεύτηκαν να συνεργαστούν για τα παρακάτω:

  • Τον από κοινού σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης σε ευάλωτες οικογένειες οι οποίες βρίσκονται σε κίνδυνο, με επίκεντρο τους βιολογικούς γονείς και τα παιδιά. 
  • Την αξιοποίηση της εμπειρίας του Πανεπιστημίου Κρήτης σε θέματα θεωρητικού υποβάθρου και ερευνητικής μεθοδολογίας, προκειμένου να σχεδιασθούν από κοινού και να υλοποιηθούν εκπαιδευτικά προγράμματα κατάρτισης του προσωπικού του Παιδικού Χωριού SOS Κρήτης.
  • Τον από κοινού σχεδιασμό προγραμμάτων ευαισθητοποίησης και υποστήριξης των εκπαιδευτικών, των μαθητών και μαθητριών καθώς και των γονέων σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
  • Τον από κοινού σχεδιασμό παρεμβάσεων σε περιπτώσεις αποκλίνουσας συμπεριφοράς των βιολογικών γονιών των παιδιών που υποστηρίζονται στα προγράμματα των Παιδικών Χωριών SOS στην Κρήτη. 

Στην τελετή υπογραφής του μνημονίου έδωσαν το παρών απευθύνοντας χαιρετισμούς ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Κρήτης, Καθηγητής Παναγιώτης Τσακαλίδης, οι Πρόεδροι των Τμημάτων Ψυχολογίας, Κοινωνιολογίας, Παιδαγωγικού Δημοτικής Εκπαίδευσης και Παιδαγωγικού Προσχολικής Εκπαίδευσης, καθώς και ο Κοσμήτορας της Σχολής Επιστημών Αγωγής.

Ο Γενικός Γραμματέας των Παιδικών Χωριών SOS, Κωνσταντίνος Σουρίκας, ευχαριστώντας το Πανεπιστήμιο για τη δυνατότητα που δίνει στα Παιδικά Χωριά SOS να αναπτύξουν ακόμη περισσότερο τις σχέσεις τους με τα Τμήματα Ψυχολογίας, Κοινωνιολογίας, Παιδαγωγικού Δημοτικής Εκπαίδευσης και Παιδαγωγικού Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης, τόνισε χαρακτηριστικά: «Η εκπαίδευση και η ψυχολογική υποστήριξη σε ανήλικους και ενήλικες, οι παρεμβάσεις στην αποϊδρυματοποίηση και η εφαρμογή της αναδοχής και υιοθεσίας και γενικότερα οι επερχόμενες δομικές αλλαγές στην παιδική προστασία και στην ψυχοσυναισθηματική και κοινωνικογνωστική ανάπτυξη των παιδιών, είναι πεδία και τομείς που θα επιφέρουν σημαντικές θετικές αλλαγές στις ζωές μας και στο αύριο την κοινωνίας και της χώρας μας και αισθανόμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που αυτό θα μπορέσουμε να το πετύχουμε μέσα από εσάς και μαζί με εσάς».

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

Αναρτήθηκαν τα ονόματα των 1040 επιτυχόντων για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

Πρόκειται για μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) κλάδων Θεραπευτών Λόγου, Ψυχολόγων, Σχολικών Νοσηλευτών, Φυσιοθεραπευτών, Εργασιοθεραπευτών-Εργοθεραπευτών, Κοινωνικών Λειτουργών καθώς και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), που διορίζονται βάσει της σειράς κατάταξής τους στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες του ΑΣΕΠ καθώς και των δηλωθεισών προτιμήσεων τους στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Εκπαιδευτικού Προσωπικού.

Σε δηλώσεις της η Υπουργός Νίκη Κεραμέως τόνισε: «…Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που γίνονται μόνιμοι, μέσω ΑΣΕΠ, διορισμοί στην Ειδική Αγωγή, τομέα που η Κυβέρνηση θεωρεί μείζονος σημασίας. Στηρίζουμε έμπρακτα αυτό το κρίσιμο σκέλος της δημόσιας εκπαίδευσης, τα παιδιά, τις οικογένειες αλλά και το σχολείο και τους λειτουργούς του. Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε, με συνέπεια, ευθύνη και κοινωνική ευαισθησία, για ένα καλύτερο σχολείο για μια καλύτερη κοινωνία. Παράλληλα, δρομολογούμε για πρώτη επίσης φορά, την σύνταξη αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών για την ειδική αγωγή και εκπαίδευση, σταθμισμένων στις ανάγκες των παιδιών, ενώ ταυτόχρονα, ο σχεδιασμός μας περιλαμβάνει την ίδρυση προστατευμένων εργαστηρίων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης που θα δίνουν διέξοδο στους αποφοίτους των Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Στόχος μας, η εκπαίδευση για όλους χωρίς αποκλεισμούς, με ένα εκπαιδευτικό σύστημα που θα προσαρμοστεί σταδιακά στη λογική της ενταξιακής εκπαίδευσης για τους μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες».

Περισσότερα
Test

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ