Connect with us

10# Λιγότερες Ανισότητες

WATT+VOLT: 2η χρονιά στο EKO ALL STAR GAME 2020

Η WATT+VOLT  για ακόμα μία φορά στηρίζει το ελληνικό μπάσκετ συμμετέχοντας ως Επίσημος Χορηγός στο EKO ALL STAR GAME 2020, τη μεγαλύτερη γιορτή του αθλήματος, η οποία  πραγματοποιήθηκε από τον ΕΣΑKΕ στις  8-9 Φεβρουαρίου στο Ηράκλειο Κρήτης. 

Η εταιρεία βρισκόταν εκεί με το διαδραστικό παιχνίδι «Η μπασκετική τρίλιζα της WATT+VOLT», διασκεδάζοντας τους μικρούς και μεγάλους φίλους του μπάσκετ και δίνοντας την ευκαιρία στους επισκέπτες να εξασκηθούν στις μπασκετικές βολές και να απολαύσουν τους αγώνες γεμάτοι ενθουσιασμό. Την τρίλιζα της WATT+VOLT επισκέφθηκε και ο δημοφιλής παίκτης μπάσκετ Λευτέρης Μποχωρίδης, ο οποίος έπαιξε με τους επισκέπτες και φωτογραφήθηκε μαζί τους. Επίσης, για τη συγκεκριμένη αθλητική διοργάνωση η εταιρεία σε συνεργασία με τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό της Κρήτης, υλοποίησε διαγωνισμό μέσω του οποίου δυο τυχεροί φίλαθλοι κέρδισαν διπλές προσκλήσεις και είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά τον μεγάλο αγώνα που πραγματοποιήθηκε τη Κυριακή 09/02. 

Στο πλαίσιο των δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της διοργάνωσης, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στο Κέντρο Ειδικών Παιδιών Ζωοδόχος Πηγή στο Ηράκλειο Κρήτης και στο Παράρτημα Προστασίας Παιδιού Ηρακλείου του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Κρήτης. Τα παιδιά υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά την «οικογένεια» του ελληνικού μπάσκετ, μοιράζοντας απλόχερα χαμόγελα στους αθλητές και τους χορηγούς για τα δώρα που δέχθηκαν, «σκορπίζοντας» παράλληλα συγκίνηση και αποδεικνύοντας ότι το μπάσκετ έχει κοινωνικό πρόσωπο. Η WATT+VOLT, με τη σειρά της, πρόσφερε υποδήματα  σε όλα τα παιδιά που φιλοξενούνται στα ιδρύματα, τονίζοντας τη σημασία της κοινωνικής προσφοράς.  

Η εταιρεία, στο πλαίσιο της ευρύτερης χορηγίας της με τον ΕΣΑΚΕ, βρίσκεται πάντα δίπλα σε σημαντικά αθλητικά δρώμενα, αποδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο την αγάπη και το πάθος της για το μπάσκετ. Στόχος της WATT+VOLT, μέσα από την προώθηση τέτοιων ενεργειών, είναι να προάγει το αθλητικό πνεύμα και να προτρέψει μικρούς και μεγάλους να ακολουθήσουν έναν υγιή τρόπο ζωής, και παράλληλα να τους εμπνεύσει να υιοθετήσουν σημαντικές αξίες του αθλητισμού: το ήθος, την επιμονή και την ευγενή άμιλλα.  Αξίες, που ενστερνίζεται ήδη η εταιρεία και υπάρχουν στη φιλοσοφία της.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

10# Λιγότερες Ανισότητες

Δίρφυς: Βοήθεια στους πληγέντες της πλημμύρας στην Εύβοια

Με σεβασμό και αλληλεγγύη προς τους πληγέντες της πλημμύρας στην Εύβοια στις 9 Αυγούστου, η εταιρία εμφιάλωσης νερού Δίρφυς προσέφερε ποσότητες νερού στους κατοίκους της περιοχής. 

Ειδικότερα, καταγράφηκαν αυξημένες ανάγκες των Δήμων Διρφύων Μεσσαπίων και Χαλκιδέων, σύμφωνα με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας,  τις οποίες έσπευσε να καλύψει η Δίρφυς προσφέροντας 160.000 φιάλες νερό 0.5lt και 100.000 φιάλες νερό 1.5lt σε όσους υπέστησαν ζημιές λόγω της πλημμύρας. Ορισμένες από τις ποσότητες νερού διατέθηκαν επίσης στη ΔΕΥΑΧ και σε αθλητικούς ομίλους, οι οποίοι δεν βγήκαν αλώβητοι από την άνευ προηγουμένου φυσική καταστροφή. Παράλληλα, η εταιρία έχει παραδώσει επιπλέον σχεδόν σε τιμή κόστους στους παραπάνω δήμους 350.000 φιάλες νερό 1.5lt για την κάλυψη των αναγκών πολλών οικογενειών από την καταστροφή του δικτύου ύδρευσης.

Για τη Δίρφυς αποτελεί οικειοθελή δέσμευση η στήριξη της τοπικής κοινωνίας της Εύβοιας, η οποία δοκιμάζεται έντονα λόγω της φονικής πλημμύρας. 

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

H Xerox Hellas στηρίζει “To Χαμόγελο του Παιδιού”

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η καμπάνια «Printing Smiles», μέσω της οποίας η Xerox Hellas στήριξε για μία ακόμη φορά τον μη-κερδοσκοπικό Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

Μέσω της συγκεκριμένης καμπάνιας η Xerox προσέφερε στον Οργανισμό μέρος των εσόδων από την πώληση επιλεγμένων Α4 εκτυπωτών, με αποτέλεσμα τη συγκέντρωση του ποσού των 10.000 ευρώ. Τα χρήματα αυτά διατέθηκαν για την αναβάθμιση της Εθνικής Γραμμής για τα Παιδιά SOS 1056, που λειτουργεί «Το Χαμόγελο του Παιδιού» όλο το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο και η οποία είναι διαθέσιμη για κάθε παιδί που βρίσκεται σε ανάγκη.

Ο Κώστας Γιαννόπουλος, Πρόεδρος του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ανέφερε σχετικά: «Εδώ και πολλά χρόνια, η Xerox είναι σύμμαχος στον καθημερινό μας αγώνα στηρίζοντας με πολλούς τρόπους το έργο μας. Γι’ αυτή την πολύτιμη υποστήριξή της, την ευχαριστούμε θερμά».

Η Xerox Hellas στηρίζει «Το Χαμόγελο του Παιδιού» επί σειρά ετών, μέσω της προσφοράς εξοπλισμού αξίας άνω των 150.000 ευρώ και μέσω της δημιουργίας προωθητικών υλικών, φιλοξενίας bazaar, διοργάνωσης εκδηλώσεων (όπως ο φιλανθρωπικός αγώνας με μέλη της εθνικής ομάδας μπάσκετ στο Αίγιο, το 2018) και πρωτότυπων δράσεων. Η καμπάνια «Printing Smiles» συγκέντρωσε σημαντική δημοσιότητα, με αρκετά άρθρα και αφιερώματα σε έντυπα και ηλεκτρονικά Μέσα και θετικά σχόλια στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. 

Για περισσότερα από 24 χρόνια, αποστολή του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» είναι η προάσπιση των δικαιωμάτων των παιδιών και η εξεύρεση λύσεων σε καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τόσο τα ίδια, όσο και οι οικογένειές τους. Με προσήλωση σε αυτή την αποστολή, ο Οργανισμός έχει στηρίξει μέχρι σήμερα περισσότερα από 1.600.000 παιδιά σε σημαντικά ζητήματα που σχετίζονται με θέματα βίας, υγείας, εξαφάνισης και φτώχειας.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Ε. Κουντουρά: Πιέσεις για εφαρμογή της Οδηγίας περί ισότητας

Την επίσπευση των διαδικασιών ώστε να εφαρμοστεί άμεσα η Οδηγία που αφορά στην εκπροσώπηση των γυναικών σε διοικητικές θέσεις σε όλη την ΕΕ και εκκρεμεί εδώ και επτά τουλάχιστον χρόνια, ζήτησε η Ευρωβουλευτής Έλενα Κουντουρά μιλώντας σε ημερίδα της Επιτροπής για τα Δικαιώματα των Γυναικών και την Ισότητα των Φύλων, FEMM, στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.  

Η οδηγία για τις γυναίκες σε διοικητικές θέσεις, Women on Boards, έχει «παγώσει» στο Συμβούλιο από το 2013, παρότι το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και η Κομισιόν έχουν πάρει ξεκάθαρη θέση υπέρ της άμεσης εφαρμογής της.

«Είναι επιτακτική ανάγκη να δράσουμε από κοινού, να βρούμε τρόπους και προτάσεις για να ξεπεραστεί το αδιέξοδο στο Συμβούλιο, να πειστούν τα Κράτη-Μέλη και να εγκριθεί η προτεινόμενη Οδηγία», τόνισε η κ. Κουντουρά. 

H Ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία χαρακτήρισε ανεπαρκή τα εθνικά εθελοντικά μέτρα που έχουν ληφθεί μέχρι σήμερα σε ορισμένα κράτη-μέλη της ΕΕ και δεν οδηγούν στην απαιτούμενη ταχεία αλλαγή που πρέπει να τολμήσει η Ευρώπη και η ευρωπαϊκή επιχειρηματική κοινότητα στην κατεύθυνση της ενίσχυσης της θέσης των γυναικών στα διοικητικά συμβούλια. 

Το ζήτημα της ισότητας των φύλων στη λήψη οικονομικών αποφάσεων είναι σήμερα πιο επίκαιρο από ποτέ, ανέφερε η κυρία Κουντουρά και υπογράμμισε:

«Είναι πράγματι λυπηρό, ότι ενώ μελέτες δείχνουν ότι οι ευρωπαϊκές εταιρείες αποδίδουν καλύτερα όταν υπάρχει υψηλή εκπροσώπηση και των δύο φύλων στα διοικητικά συμβούλια, οι γυναίκες εξακολουθούν να αποτελούν περίπου το ένα τέταρτο των μη εκτελεστικών διευθυντών και ο ρυθμός αύξησης τους έχει επιβραδυνθεί από το 2015».

Όπως εξήγησε, η  ανισορροπία της εξουσίας λήψης αποφάσεων σημαίνει ότι οι γυναίκες δεν αποτελούν μέρος της διαμόρφωσης των αποφάσεων που επηρεάζουν την κοινωνία και τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις, γεγονός που έχει αρνητικό αντίκτυπο στην ήδη δυσμενή κατάσταση που διαμορφώνεται με την πανδημία. 

Περισσότερα
κουφώματα pvc τεχνοπαν

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ