Connect with us

9# Βιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές

Xerox: Η τεχνολογία και οι νέες συνθήκες εργασίας

Όταν τα πρώτα lockdowns επιβλήθηκαν παγκοσμίως, η τηλεργασία μπήκε στη ζωή μας εν μια νυκτί και εκτός από τις προφανείς τεχνολογικές προσαρμογές, ήταν οι υποστηρικτικές λειτουργίες των επιχειρήσεων αυτές που αντιμετώπισαν τις μεγαλύτερες προκλήσεις.

Η διαχείριση των εγγράφων και της πληροφορίας αποτέλεσε έναν τέτοιο τομέα.

Σύμφωνα με έρευνα της Xerox που διενεργήθηκε κατά τη διάρκεια του lockdown, το 40% των επιχειρήσεων σχεδιάζουν επενδύσεις σε τομείς που εστιάζουν στην τηλεργασία, ώστε να μετριάσουν τον κίνδυνο κατά τη διάρκεια ενός δεύτερου κύματος της πανδημίας ή μίας άλλης μελλοντικής κρίσης, καθώς και να αυξήσουν τη συνολική τους αποτελεσματικότητα.

Προστασία κατά των προκλήσεων που σχετίζονται με την ασφάλεια

Οι νέες συνθήκες ανέδειξαν μία ακόμη πρόκληση: την αύξηση της ηλεκτρονικής απάτης (phishing) όπου οι επιτιθέμενοι χρησιμοποιούν περιεχόμενο σχετικό με τον COVID-19 ως δέλεαρ. Οι επιθέσεις μέσω κακόβουλου λογισμικού αυξήθηκαν κατά τη διάρκεια του lockdown, αφού οι δράστες εκμεταλλεύονταν το άγχος των ανθρώπων και, στη συνέχεια, εντόπιζαν και χτύπαγαν τα αδύναμα σημεία του δικτύου για να αποκτήσουν τον έλεγχό του. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η Google συγκέντρωσε τον Απρίλιο του 2020 περισσότερα από 18 εκατομμύρια κακόβουλα προγράμματα και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σχετίζονταν με τον COVID-19. Με το προσωπικό να εργάζεται εξ αποστάσεως, απαιτείται μεγαλύτερη επαγρύπνηση και περισσότερα μέτρα ασφαλείας. Έτσι, η αύξηση των απομακρυσμένων ενημερώσεων ασφαλείας και λογισμικού, είναι απόλυτα αναγκαία για τη διατήρηση της ακεραιότητας των δεδομένων και των υποδομών της εταιρείας.

Η επιστροφή στο γραφείο

Καθώς η σταδιακή επιστροφή στα γραφεία έχει ξεκινήσει, συσκευές όπως φορητοί υπολογιστές και tablets ενέχουν κινδύνους κατά την επανασύνδεση τους στο δίκτυο των εταιρειών. Σύμφωνα με τους ειδικούς, από τη στιγμή που οι συσκευές έχουν χρησιμοποιηθεί στο σπίτι, όταν επιστρέψουν στο περιβάλλον του γραφείου, υπάρχει κίνδυνος να εισαγάγουν κακόβουλο λογισμικό στο σύστημα της εταιρείας. Σύμφωνα με το ITProPortal, η καλύτερη πρακτική είναι η δημιουργία μιας τμηματικής περιοχής στο δίκτυο, η οποία θα εκτελεί μια σάρωση συσκευών καθώς αυτές επιστρέφουν πίσω στο γραφείο. Αυτό θα γίνεται για να διασφαλιστεί ότι οι συσκευές πληρούν όλα τα καθιερωμένα πρότυπα συμμόρφωσης σχετικά με την ασφάλεια, όπως κρίσιμες ενημερώσεις ασφαλείας και σάρωση προστασίας από ιούς.

Ενώ στο παρελθόν το 86% των CEOs της Βρετανίας ανέφεραν ότι η μετάβαση στην τηλεργασία ήρθε για να μείνει, το 68% πιστεύει πλέον πως θα επικρατήσει ένα μεταβατικό, υβριδικό μοντέλο με λιγότερους εργαζόμενους στους χώρους εργασίας . Έχοντας υπόψη τα ανωτέρω, φαίνεται ότι ο χώρος εργασίας θα υποστεί σίγουρα αλλαγές και θα αντιμετωπίσει αρκετές νέες προκλήσεις.

Με το 47% των εργαζομένων σε τηλεργασία να μην έχουν πρόσβαση σε οικιακό εκτυπωτή , οι εταιρείες έρχονται αντιμέτωπες με την προοπτική να προμηθεύσουν εξοπλισμό στους εργαζόμενους αναλαμβάνοντας και το βάρος των σχετικών δαπανών λειτουργίας (υποστήριξη, αναλώσιμα κλπ). 

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Συνεργασία της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ με τα My market

Από τις 18 Νοεμβρίου μέχρι και την 1η Δεκεμβρίου, η ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ  σε συνεργασία με την 100% ελληνική αλυσίδα My market πραγματοποιούν την πρώτη κοινή ενέργεια της Πρωτοβουλίας στο Λιανεμπόριο, με σκοπό την προβολή και προώθηση του σήματός της σε όλη τη χώρα. 

Με κεντρικό μήνυμα της ενέργειας το «Το ‘ψαξες;», το καταναλωτικό κοινό έχει τη δυνατότητα να αναζητήσει κατά τη διάρκεια των αγορών του το σήμα «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» στις συσκευασίες των προϊόντων που ανήκουν στα Μέλη της Πρωτοβουλίας, αλλά και να ενημερωθεί για την Κοινότητα. 

Στην ενέργεια συμμετέχουν οι εταιρίες Agrino, ΕΨΑ, Λουξ, ΧΗΤΟΣ – ΖΑΓΟΡΙ, Καλαμάτα Παπαδημητρίου, ΗΛΙΟΣ, ΝΗΣΟΣ, Brava, Ευβοϊκή Ζύμη, SKAG, Κύκνος, Βιολάντα, Αυγά Βλαχάκη, Χρυσά Αυγά, Draculi Coffee, ΧΙΩΝ, Κτήμα Σκούρα, Γεωδή, ΜΕΒΓΑΛ. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο αυτής της δράσης, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, 19 εταιρίες-Μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ θα έχουν κοινή 15ήμερη προβολή σε 185 επιλεγμένα καταστήματα My market πανελλαδικά, διαθέτοντας κωδικούς των προϊόντων τους σε ειδική προσφορά, αλλά κυρίως, επικοινωνώντας τις αξίες της συνέργειας μεταξύ τους.

Παράλληλα, οι πελάτες των My market θα μπορούν να ενημερώνονται για την ενέργεια από το φυλλάδιο προσφορών που διανέμεται στα καταστήματα της αλυσίδας, από το e-shop, το newsletter, καθώς και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον, σε 185 καταστήματα My market θα υπάρχει διαθέσιμο το ενημερωτικό έντυπο της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ. Η ενέργεια πλαισιώνεται και από 57 οθόνες σε επιλεγμένα καταστήματα, όπου θα υπάρχει προβολή βίντεο με τα μηνύματα της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ. Ακόμα, το διήμερο 20-21 Νοεμβρίου, η προβολή θα ενισχυθεί και από συνεργάτες-προωθήτριες σε επιλεγμένα καταστήματα ανά την Ελλάδα, οι οποίες θα έχουν ως ρόλο να επικοινωνούν με τους πελάτες των My market και να απαντούν σε ερωτήσεις που αφορούν στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.  

Περισσότερα

9# Βιομηχανία, Καινοτομία & Υποδομές

Uni Systems: Εκπροσωπείται σε δύο ΤΕΣ για το ΕΣΕΤΕΚ

Η Uni Systems ανακοινώνει τη συμμετοχή της σε δύο από τα εννέα Τομεακά Επιστημονικά Συμβούλια (Τ.Ε.Σ.), τα οποία θα υποστηρίζουν τη λειτουργία του Εθνικού Συμβουλίου Έρευνας, Τεχνολογίας και Καινοτομίας (ΕΣΕΤΕΚ) σε εξειδικευμένα γνωστικά αντικείμενα, σύμφωνα με πρόσφατη απόφαση του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Χρίστου Δήμα. 

Η Uni Systems εκπροσωπείται στα Τ.Ε.Σ. Επιστημών Πληροφορικής και Τ.Ε.Σ. Τουρισμού, Πολιτισμού και Δημιουργικών Βιομηχανιών, με το Σπύρο Μαζαράκη, Business Designer Executive και τη Θάλεια Τσαλκιτζή, Διευθύντρια Τμήματος Λύσεων Πολιτισμού αντίστοιχα, συνδράμοντας με την υποβολή προτάσεων και πρωτοβουλιών στο όραμα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων για την επικαιροποίηση της Εθνικής Στρατηγικής ‘Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας, καθώς και για τη διασύνδεση της επιστημονικής έρευνας με την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα. Αξίζει να σημειωθεί, ότι η συμμετοχή στα Τ.Ε.Σ. είναι αμισθί.

Εκφράζοντας την ικανοποίησή του, ο Αντώνης Κασσάνο, Business Development Director της Uni Systems, δήλωσε: «Είναι σαφές ότι οι πρωτοβουλίες που αφορούν στην καινοτομία έχουν βρει πρόσφορο έδαφος και πλέον θα καλλιεργούνται με μεγαλύτερη ευελιξία σε όλα τα επίπεδα. Χαιρετίζουμε τη συγκρότηση των Τ.Ε.Σ. όπως και κάθε άλλη πρωτοβουλία που σκοπό έχει τη διασύνδεση της ακαδημαϊκής με την επιχειρηματική κοινότητα, με στόχο την πρόσβαση στην καινοτομία που δρα καταλυτικά στην εξέλιξη της τεχνολογίας μέσα από τη συνεργασία όλων των ενδιαφερόμενων μερών. Ως Uni Systems, θα συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε σε όλη την Ευρώπη τις στρατηγικές και δράσεις που ενισχύουν τη μετάβαση σε πρωτοποριακά μοντέλα ανάπτυξης, προσβλέποντας σε ένα πιο τεχνολογικό και άκρως δημιουργικό μέλλον». 

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

30 χρόνια Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ

To Μουσείο Τηλεπικοινωνιών του Ομίλου ΟΤΕ γιορτάζει φέτος 30 χρόνια λειτουργίας και με το μήνυμα «το Μουσείο είναι παντού» δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να συμμετάσχει στα δημοφιλέστερα εκπαιδευτικά προγράμματα και δράσεις του από τη δεκαετία 2010-2020, από όπου και αν βρίσκεται. Σχολικές ομάδες και οικογένειες μπορούν να παρακολουθήσουν ανασχεδιασμένα επιλεγμένα προγράμματα του Μουσείου ψηφιακά, μέσα από το otegroupmuseum.gr. Τα προγράμματα διεξάγονται από τον Οκτώβριο του 2020 έως και το Μάιο του 2021 και η συμμετοχή του κοινού είναι δωρεάν. 

Από τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Μουσείου ανασχεδιάστηκαν και προσαρμόστηκαν στα σύγχρονα ψηφιακά δεδομένα τα πιο δημοφιλή, όπως τα ξεχώρισαν μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί. Τα προγράμματα αναβιώνουν σε on line ψηφιακές πλατφόρμες, καθώς και σε μαγνητοσκοπημένα videos on demand, και απευθύνονται σε μαθητές από όλες τις τάξεις του δημοτικού. Ενδεικτικά: 

  • Εργαστήρια Stem (Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄, Δημοτικού), όπως το «Φτιάξε κώδικες και στείλε τηλεγράφημα με σήματα Μορς!» (Νοέμβριος- Μάϊος), όπου, μέσω του προγράμματος Scratch 3.0, τα παιδιά φτιάχνουν τους δικούς τους κώδικες για τη σχεδίαση μορσικού τηλέγραφου, προκειμένου να στείλουν τηλεγράφημα με σήματα Μορς.
  • Εικαστικά και μουσικά εργαστήρια (Δ’, Ε’, ΣΤ’ Δημοτικού), όπως το «Ζωγραφίζω το πορτραίτο του Bell, Μισό-Μισό» (Οκτώβριος-Νοέμβριος), όπου τα παιδιά παίρνουν στα χέρια τους φωτογραφίες με τα πρόσωπα των εφευρετών Bell, Morse & Marconi και δημιουργούν το δικό τους μοναδικό έργο. Τα εργαστήρια διεξάγονται μέσω της πλατφόρμας ZOOM.
  • Ψηφιακά Παιχνίδια (Δια ηλικιακό), όπως το «Museum in the dark», όπου τα παιδιά καλούνται να απαντήσουν σε μια σειρά ερωτήσεων καθοδηγούμενα από ήχους.
  • Videos on Demand (Δια ηλικιακό), με μαγνητοσκοπημένες δράσεις και ψηφιακά παιχνίδια, που οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κατεβάσουν από το site του Μουσείου, όποτε το επιθυμούν. 

Mobile Excellence Awards 2020: διακρίσεις για τις ξεναγήσεις του Μουσείου με AR εφαρμογές

Η ψηφιακή ξενάγηση με τη χρήση Augmented Reality (AR) εφαρμογών του Μουσείου Τηλεπικοινωνιών απέσπασε διπλή διάκριση στα φετινά βραβεία Mobile Excellence Awards ’20 της Boussias Communications, κερδίζοντας βραβείο Gold (κατηγορία «Mobile Εφαρμογές στις υπηρεσίες και τη Διακυβέρνηση») και Platinum (κατηγορία «Κλαδικές Mobile Εφαρμογές»). Από το 2018, πάνω από 18.000 επισκέπτες έχουν γνωρίσει τις συλλογές και τα εκθέματα του Μουσείου, μέσα από τις ψηφιακές διαδρομές του, με τη βοήθεια της τεχνολογίας Augmented & Virtual Reality.

Όλα τα προγράμματα, -σχολικά και οικογενειακά- του Μουσείου Τηλεπικοινωνιών του Ομίλου ΟΤΕ έχουν σχεδιαστεί με την υποστήριξη μουσειοπαιδαγωγού και εξειδικευμένου προσωπικού και είναι δωρεάν για το κοινό. 

Στόχος του Μουσείου Τηλεπικοινωνιών είναι η διαφύλαξη και η διάδοση της ιστορίας των τηλεπικοινωνιών, ως μέρους της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς. Σήμερα, οι συλλογές του Μουσείου περιλαμβάνουν πάνω από 4.000 αντικείμενα και 33.000 έγγραφα, όπως χάρτες, τηλεγραφήματα, φωτογραφίες και σπάνιο οπτικοακουστικό υλικό. 

Περισσότερα
κουφώματα pvc τεχνοπαν

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ