Connect with us

Λιανεμπόριο

Η Yoleni’s στηρίζει τη μη κερδοσκοπική οργάνωση «Μπορούμε»

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού, η Yoleni’s, πολυχώρος εξερεύνησης ελληνικών γεύσεων, συνέβαλε με τον τρόπο της στο αξιέπαινο έργο του μη κερδοσκοπικού οργανισμού «Μπορούμε».

Καθημερινά η ομάδα εθελοντών του «Μπορούμε» σώζει και προσφέρει χιλιάδες μερίδες φαγητού σε όλη την Ελλάδα, στηρίζοντας επισιτιστικά με αυτόν τον τρόπο πολλές δεκάδες φορείς και ακόμα περισσότερους ωφελούμενούς τους.

Στις 4 Δεκεμβρίου, ο δημιουργός γεύσεων της Yoleni’s, Γιώργος Παναγιώτης, μαγείρεψε μαζί με την πολύτιμη σύμπραξη των εθελοντών, πάνω από 350 μερίδες φαγητού στο χώρο μαθημάτων μαγειρικής που ευγενικά παραχώρησε η γνωστή σεφ Ντίνα Νικολάου. Σκοπός της δράσης με τον τίτλο «Καμία μερίδα φαγητού χαμένη» ήταν η προσφορά του φαγητού στο Καταφύγιο Αγάπης και τον Ι.Ν. Αγίου Νικολάου Φιλοπάππου.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Λιανεμπόριο

Όμιλος Fais: 3×3 FIBA Basketball Tournament με UNDER ARMOUR & WILSON

Το Σαββατοκύριακο 14 & 15 Ιουλίου στην πλατεία Συντάγματος έλαβε χώρα για 4η χρονιά το 3×3 FIBA Basketball Tournament που διοργάνωσε ο Οργανισμός Πολιτισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων και που υποστήριξε ο Όμιλος Fais, μέσω των κορυφαίων athletic brands Under Armour και Wilson. Όπως αναφέρει ο όμιλος Fais σε ανακοίνωσή του, για 2 ημέρες η καρδιά της Αθήνας χτυπούσε σε… μπασκετικούς ρυθμούς, καθώς τα καλάθια έπεφταν βροχή σε μια γιορτή άμιλλας, συνεργασίας και αθλητισμού.

Το πρωί του Σαββάτου η πλατεία είχε ήδη αλλάξει μορφή. Δύο basketball courts με τις αντίστοιχες κερκίδες είχαν στηθεί και περίμεναν τους επίδοξους αθλητές να αγωνιστούν επιδεικνύοντας τις ικανότητες τους. Από το πρωί έως και τις 20:30, περίπου 420 αθλητές όλων των ηλικιών, ντυμένοι από την κορυφαία στο μπασκετικό apparel και footwear εταιρεία, την Under Armour, είχαν σχηματίσει 106 ομάδες των τριών και αγωνίστηκαν για τη διάκριση σε οκτάλεπτους αγώνες όλο ένταση και ρυθμό, ξεσηκώνοντας τα πλήθη.

Η επίσημη 3Χ3 FIBA μπάλα της Wilson, άλλαζε συνεχώς χέρια, προσπαθώντας να φτάσει στο καλάθι. Οι δηλώσεις συμμετοχής ξεπέρασαν τις προσδοκίες, αφήνοντας δυστυχώς έξω από τα αγωνιστικά courts περίπου 40 ομάδες.

Πίσω από το center court, μια εντυπωσιακή τεράστια Wilson 3×3 ball ξεπρόβαλε, κάνοντας έντονη την παρουσία της και έξω από τα γήπεδα.

Την επόμενη μέρα, ακόμη και όσοι δεν είχαν λάβει μέρος σε αγώνες είχαν την ευκαιρία να μπουν στα «παρκέ». Η Under Armour είχε διοργανώσει διαγωνισμό, δίνοντας στον καθένα τη δυνατότητα να διεκδικήσει UA σακίδια και τα Stephen Curry καπέλα. Παράλληλα και η Wilson έκανε διαγωνισμό βολών και τριπόντων όπου οι καλύτεροι κέρδισαν μια FIFA Ball.

Τo απόγευμα της Κυριακής, οι νικητές της διοργάνωσης παρέλαβαν πλούσια δώρα από την Under Armour.

Περισσότερα

Λιανεμπόριο

ΑΒ Βασιλόπουλος: Κινητό Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

To «Κινητό Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης» της ΑΒ Βασιλόπουλος, συνεχίζει το καλοκαιρινό του ταξίδι από την Πέμπτη 12 Ιουλίου μέχρι την Κυριακή 15 Ιουλίου, στο Κούρος Club, στην παραλία της Αναβύσσου.

Έπειτα από την πρώτη του στάση στο Δήμο Σαρωνικού την Κυριακη 8 Ιουλίου, το λεωφορείο παραμένει στην παραλία με στόχο να ενημερώσει μικρούς και μεγάλους για τα οφέλη της ανακύκλωσης προσφέροντας σε όλους μοναδικά δώρα.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, μέσα από το «Κινητό Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης» εστιάζει στην ενημέρωση και ενεργοποίηση του κοινού σχετικά με την ανακύκλωση, παρακινώντας το να υιοθετήσει καθημερινές συνήθειες που μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Μέσα στο λεωφορείο το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ανακυκλώσει συσκευασίες στο «Αυτόματο Μηχάνημα Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης Μεταλλικών & Πλαστικών Συσκευασιών», που βρίσκεται στην είσοδο του καινοτόμου λεωφορείου, να δει τη διαδρομή που ακολουθεί το υλικό για να ανακυκλωθεί και να λάβει μέρος σε ένα διαγωνισμό διεκδικώντας ξεχωριστά δώρα.

Δίπλα στο λεωφορείο θα βρίσκεται ένα backdrop που θα προσκαλεί τους λουόμενους να φωτογραφηθούν και να μοιραστούν το μήνυμα #allazoumesinithies με όλους τους διαδικτυακούς τους φίλους. Σε όλους τους λουόμενους θα προσφερθεί συμβολικό δώρο για να υπενθυμίζει τη σημασία να διατηρούμε καθαρές τις ακτές.

Περισσότερα

Βιομηχανία

Η UMBRO στηρίζει την ελληνική ομάδα mini ποδοσφαίρου

Για 5η συνεχόμενη χρονιά η UMBRO, παραμένοντας πιστή στο πάθος με το οποίο αντιμετωπίζει τον αθλητισμό, συνεργάζεται και στηρίζει εταιρίες που έχουν κοινές αξίες και όραμα με εκείνη.

Στο πλαίσιο αυτό την Παρασκευή 6 Ιουλίου έλαβε χώρα στα κεντρικά γραφεία της UMBRO στον Άλιμο η καθιερωμένη ετήσια επίσκεψη της ελληνικής ομάδας mini ποδοσφαίρου.

Σημειώνεται ότι η UMBRO στηρίζει την Gillette Unileague και βρίσκεται στο πλευρό της ελληνικής ομάδας mini ποδοσφαίρου.

Κατά την επίσκεψή τους, οι παίκτες είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά όλο τον αθλητικό εξοπλισμό της UMBRO και να ξεναγηθούν στην εταιρεία. Το κλίμα ήταν με τους παίκτες να έχουν ευχάριστη διάθεση, να φωτογραφίζονται και να συζητούν με το προσωπικό για τη μοναδική αυτή εμπειρία.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσιάστηκε επισήμως η νέα φανέλα της ελληνικής ομάδας mini ποδοσφαίρου, ενόψει της συμμετοχής της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SOCCA World Cup’’, το οποίο θα διεξαχθεί στη Λισαβόνα της Πορτογαλίας από τις 23 έως τις 29 Σεπτεμβρίου. Η παρουσίαση της φανέλας συνδυάστηκε με επίσημη συνέντευξη τύπου των χορηγών αλλά και του προπονητή και των 2 αρχηγών.

Ο προπονητής της ομάδας, Ανδρέας Ντρένοβα, δήλωσε τυχερός για το επίπεδο της οργάνωσης αλλά και της προετοιμασίας, ενώ σχολίασε ότι ο όμιλος με αντιπάλους την Πορτογαλία, την Τουρκία και την Παραγουάη είναι ιδιαίτερα αμφίρροπος, αλλά και ιδανικός προκειμένου η ομάδα να αναδείξει την αγωνιστική της ποιότητα και να προσπαθήσει να επιτύχει την πρόκριση στην επόμενη φάση.

Οι δυο αρχηγοί της ομάδας, Χρύσανθος Λευκαρίτης και Δημήτρης Καραβίδας, τόνισαν αρχικά ότι οι χορηγικές παροχές έχουν βοηθήσει σημαντικά την προετοιμασία. Πρόσθεσαν επίσης ότι η ελληνική ομάδα θα προσπαθήσει να διακριθεί στο SOCCA World Cup, ενώ σχολίασαν τα παιχνίδια της τύχης, η οποία έφερε ως αντιπάλους στην πρεμιέρα τους οικοδεσπότες Πορτογάλους.

Η UMBRO φανέλα της ομάδας άφησε θετικές εντυπώσεις, με σχεδιασμό σε 2 αποχρώσεις του μπλε. Ανάλογη είναι η σχεδίαση της κλασσικής λευκής φανέλας καθώς και αυτής των τερματοφυλάκων. Οι φανέλες που ντύνουν την ελληνική ομάδα σχεδιάστηκαν με βάση τις αξίες του brand, τον σεβασμό στον αγώνα και τις ευχές για τα όνειρα της ομάδας.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ