Connect with us

Λιανεμπόριο

Η Yoleni’s στηρίζει τη μη κερδοσκοπική οργάνωση «Μπορούμε»

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού, η Yoleni’s, πολυχώρος εξερεύνησης ελληνικών γεύσεων, συνέβαλε με τον τρόπο της στο αξιέπαινο έργο του μη κερδοσκοπικού οργανισμού «Μπορούμε».

Καθημερινά η ομάδα εθελοντών του «Μπορούμε» σώζει και προσφέρει χιλιάδες μερίδες φαγητού σε όλη την Ελλάδα, στηρίζοντας επισιτιστικά με αυτόν τον τρόπο πολλές δεκάδες φορείς και ακόμα περισσότερους ωφελούμενούς τους.

Στις 4 Δεκεμβρίου, ο δημιουργός γεύσεων της Yoleni’s, Γιώργος Παναγιώτης, μαγείρεψε μαζί με την πολύτιμη σύμπραξη των εθελοντών, πάνω από 350 μερίδες φαγητού στο χώρο μαθημάτων μαγειρικής που ευγενικά παραχώρησε η γνωστή σεφ Ντίνα Νικολάου. Σκοπός της δράσης με τον τίτλο «Καμία μερίδα φαγητού χαμένη» ήταν η προσφορά του φαγητού στο Καταφύγιο Αγάπης και τον Ι.Ν. Αγίου Νικολάου Φιλοπάππου.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Λιανεμπόριο

9ος ετήσιος Κοινωνικός Απολογισμός από την ΑΒ Βασιλόπουλος

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, ολοκλήρωσε και παρουσιάζει τον 9ο , Εταιρικό Κοινωνικό Απολογισμό της για τις δράσεις της το 2016.

Ο Απολογισμός παρουσιάζει με άμεσο και περιεκτικό τρόπο την κατάκτηση των στόχων αειφορίας της εταιρείας και αποκαλύπτει την ολιστική στρατηγική που εφαρμόζει με συνέπεια ο όμιλος. Με το «ΑΒηταρι της Αγάπης», η ΑΒ Βασιλόπουλος εκφράζει αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κοινωνία, ανταποδίδοντας την εμπιστοσύνη που εισπράττει εδώ και σχεδόν οκτώ δεκαετίες.

Το 2016, η ΑΒ Βασιλόπουλος εστίασε σε πρωτοβουλίες βιώσιμης ανάπτυξης και προγράμματα αλληλεγγύης, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας. Ο 9ος απολογισμός της ΑΒ Βασιλόπουλος, αποτυπώνει την εξέλιξη των δράσεων που αγκαλιάζουν τους συνανθρώπους μας σε ανάγκη και τα παιδιά που χρειάζονται φροντίδα, ενώ αποδεικνύει τη συνεχή προσπάθεια της εταιρείας για την προστασία του περιβάλλοντος και την ασφάλεια των προϊόντων, καθώς και τη μέριμνα για τα 14.216 μέλη της ΑΒητικης οικογένειας.

Στον απολογισμό, παρουσιάζονται οι άξονες και στόχοι της ΑΒ Βασιλόπουλος μέχρι το 2020, οι διακρίσεις της αλυσίδας για το τρέχον διάστημα καθώς και τα ολοκληρωμένα προγράμματα που σχεδιάζει και υλοποιεί με συνέπεια η εταιρεία. Ενδεικτικά αναφέρονται:

  • Οι πρωτοβουλίες ευθύνης που αναλαμβάνει η εταιρεία για τα μέλη της ΑΒητικής οικογένειας και κάθε ελληνική γειτονιά στην οποία δραστηριοποιείται (Τρόφιμα Αγάπης, προσφορά γευμάτων σε μαθητές 52 σχολείων σε όλη τη χώρα).
  • Τα προγράμματα για τη διαρκή βελτίωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος καθώς και την προστασία του φυσικού πλούτου, οι πρωτοβουλίες που εφαρμόζει για την ασφάλεια και την ποιότητα των τροφίμων που διατίθενται στα καταστήματα της.
  • Η συστηματική προσπάθεια για μια βιώσιμη εφοδιαστική αλυσίδα ( Η επέκταση της συνεργασίας με τη WWF, για τη βελτίωση της βιωσιμότητας τους αλιευτικού στόλου, που αποτελεί πρωτοποριακό πρόγραμμα για την Ελλάδα και τη Μεσόγειο)

Με αφορμή την έκδοση του απολογισμού ο Λεωνίδας Βρεττάκος, COO του Ομίλου ΑΒ Βασιλόπουλος δήλωσε: «Η ΑΒ Βασιλόπουλος ως αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνίας, δείχνει καθημερινά, 79 χρόνια τώρα, την υπευθυνότητα που πηγάζει από το όραμα της να προσφέρει προϊόντα άριστης ποιότητας, υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, με ασφάλεια και αξιοπιστία για όλους. Αναπτύσσοντας σχέσεις ευθύνης και ισχυρούς δεσμούς με όλους τους κοινωνικούς της εταίρους, ανταποδίδει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών που την έχουν φέρει στην πρώτη θέση του ελληνικού λιανεμπορίου».

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον Ετήσιο Κοινωνικό Απολογισμό της ΑΒ και του Ομίλου Ahold Delhaize, μπορείτε να επισκεφθείτε το ακόλουθο link: https://www.ab.gr/responsible/reports

Περισσότερα

Λιανεμπόριο

ΑΒ Βασιλόπουλος: Δύο νέες διακρίσεις για την καινοτομία στην προστασία του περιβάλλοντος

Δύο ακόμα νέα βραβεία απέσπασε η ΑΒ Βασιλόπουλος, που διακρίθηκε στη διοργάνωση Waste and recycling Awards επιβεβαιώνοντας έμπρακτα για μία ακόμα φορά τόσο την υπεύθυνη στάση της και το σεβασμό της προς το περιβάλλον, όσο και την καινοτομία που διατρέχει κάθε επίπεδο των ενεργειών της.

Πιο συγκεκριμένα, στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου, η εταιρεία απέσπασε τιμητική διάκριση στην κατηγορία Recycling (Compost – Materials Recovery) για τα Κέντρα Ανακύκλωσης ΑΒ, ενώ αναδείχθηκε νικήτρια στην κατηγορία Food Recovery, για το πρόγραμμα Kοινωνικής Yπευθυνότητας «Τρόφιμα Αγάπης».

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, με τα Κέντρα Ανακύκλωσης αποτελεί την πρώτη αλυσίδα σουπερμάρκετ και τη μοναδική εταιρεία τόσο στην Ελλάδα όσο και σε ολόκληρη την Ευρώπη, που εφαρμόζει Ατομικό Σύστημα Ανακύκλωσης. Παράλληλα, με τα Τρόφιμα Αγάπης αποτελεί την πρώτη αλυσίδα στη χώρα που εφαρμόζει ολοκληρωμένο πρόγραμμα διαχείρισης κοντόληκτων προϊόντων.

Η διοργάνωση Waste & Recycling Awards, πραγματοποείται για δεύτερη χρονιά και επιβραβεύει εταιρείες και φορείς που δραστηριοποιούνται σε ένα ευρύ επιχειρηματικό φάσμα και ακολουθούν κορυφαίες πρακτικές διαχείρισης αποβλήτων και ανακύκλωσης.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, με πίστη στο όραμά της για ένα καλύτερο αύριο, αποδεικνύει στην πράξη την ευαισθησία της για την προστασία του περιβάλλοντος. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η ΑΒ, με τη δημιουργικότητα και την καινοτομία που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοσοφίας της, μεταφέρει το μήνυμα για την προστασία του φυσικού πλούτου σε ολοένα και περισσότερους ανθρώπους, ενώ παρέχει σε όλους τις υποδομές ώστε να συμβάλλουν σε έναν πιο πράσινο πλανήτη.

Περισσότερα

Λιανεμπόριο

FF Group: Ολοκληρώθηκε το φιλανθρωπικό Bazaar για την Ένωση «Μαζί για το Παιδί»

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Χριστουγεννιάτικο Φιλανθρωπικό Bazaar του Ομίλου FF Group, που στόχο είχε την ενίσχυση του έργου της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί».

Συγκεκριμένα, ο Όμιλος FF Group θα στηρίξει για έναν ολόκληρο χρόνο την τηλεφωνική γραμμή βοήθειας 115 25 και το Συμβουλευτικό Κέντρο της Ένωσης που έχει βοηθήσει τον τελευταίο χρόνο περισσότερα από 7.000 άτομα.

Συγκινητική υπήρξε η ανταπόκριση του κόσμου που επισκέφθηκε το bazaar και στήριξε τη σημαντική αυτή πρωτοβουλία. Καθοριστική για την επιτυχημένη διεξαγωγή του bazaar ήταν η συμβολή εργαζομένων και συνεργατών του Ομίλου FF Group. Πιο συγκεκριμένα οι εργαζόμενοι του ομίλου και της εταιρείας – μέλους του ομίλου QIVOS, καθώς και ο συνεργάτης XLARGE (εκτυπώσεις) πρόσφεραν εθελοντικά τις υπηρεσίες τους σε όλη τη διάρκεια της λειτουργίας του φιλανθρωπικού bazaar.

Οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν από μια μεγάλη γκάμα προϊόντων όπως Folli Follie, Nike, Juicy Couture, Calvin Klein, Converse, Ted Baker, UGG, Guess, G-Star Raw, Monnalisa, Samsonite, Shiseido κ.α. σε μοναδικά προσιτές τιμές και να στηρίξουν με τον τρόπο τους το έργο του «Μαζί για το Παιδί».

Περισσότερα

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ