Connect with us

Λιανεμπόριο

Η Yoleni’s στηρίζει τη μη κερδοσκοπική οργάνωση «Μπορούμε»

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού, η Yoleni’s, πολυχώρος εξερεύνησης ελληνικών γεύσεων, συνέβαλε με τον τρόπο της στο αξιέπαινο έργο του μη κερδοσκοπικού οργανισμού «Μπορούμε».

Καθημερινά η ομάδα εθελοντών του «Μπορούμε» σώζει και προσφέρει χιλιάδες μερίδες φαγητού σε όλη την Ελλάδα, στηρίζοντας επισιτιστικά με αυτόν τον τρόπο πολλές δεκάδες φορείς και ακόμα περισσότερους ωφελούμενούς τους.

Στις 4 Δεκεμβρίου, ο δημιουργός γεύσεων της Yoleni’s, Γιώργος Παναγιώτης, μαγείρεψε μαζί με την πολύτιμη σύμπραξη των εθελοντών, πάνω από 350 μερίδες φαγητού στο χώρο μαθημάτων μαγειρικής που ευγενικά παραχώρησε η γνωστή σεφ Ντίνα Νικολάου. Σκοπός της δράσης με τον τίτλο «Καμία μερίδα φαγητού χαμένη» ήταν η προσφορά του φαγητού στο Καταφύγιο Αγάπης και τον Ι.Ν. Αγίου Νικολάου Φιλοπάππου.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

SDG's

H IWC Δημοσιεύει έκθεση βιωσιμότητας με τα πρότυπα GRI

Η ΙWC Schaffhausen είναι ο πρώτος Οίκος Υψηλής Ωρολογοποιίας που δημοσιεύει έκθεση βιωσιμότητας χρησιμοποιώντας το πρότυπο Global Reporting Initiative (GRI).

Για την περαιτέρω ενδυνάμωση της δέσμευσής της προς τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, η IWC θέτει ξεκάθαρους στόχους στον τομέα της βιωσιμότητας για το 2020.

Η οικονομική ανάπτυξη με χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και η διατήρηση της δέσμευσης στην κοινωνική υπευθυνότητα αποτελούν τη βάση της αποστολής της IWC, ενώ οι βιώσιμες εταιρικές πρακτικές είναι βαθιά ριζωμένες στη φιλοσοφία της εταιρείας. Τα πρότυπα που καθορίζονται από το GRI αποτελούν τα πρώτα και πιο ευρέως υιοθετημένα standards παγκοσμίως για τις εκθέσεις βιωσιμότητας, καθώς παρέχουν μια αξιόπιστη αναφορά για τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής και τις κανονιστικές αρχές σε ολόκληρο τον κόσμο. Παρέχουν λεπτομερείς οδηγίες και μέτρα σε διεθνές επίπεδο, υποστηρίζοντας τους οργανισμούς στη δημοσίευση εκθέσεων βιωσιμότητας και γνωστοποιήσεων που μπορούν να αξιοποιηθούν από τους μετόχους τους.

«Αγωνιζόμαστε για τη δημιουργία μακροχρόνιας αξίας τόσο για την εταιρεία μας, όσο και για την κοινωνία, διατηρώντας παράλληλα τη μακρά μας παράδοση στην ποιότητα, τη δεξιοτεχνία και την καινοτομία. Με την έκδοση της πρώτης μας έκθεσης βιωσιμότητας, βασισμένης στα πρότυπα του GRI, κάνουμε ένα βήμα πρωτοπορίας στην ελβετική βιομηχανία ρολογιών πολυτελείας παρακολουθώντας προσεκτικά και συντονίζοντας ενεργά την πρόοδό μας. Δεσμευόμαστε στη διαφάνεια και την υπευθυνότητα σχετικά με την επίδραση των δραστηριοτήτων μας στην οικονομία, το περιβάλλον και την κοινωνία. Σε συνεργασία με τους μετόχους μας, εργαζόμαστε σταθερά για την επίτευξη των στόχων μας και για την υποστήριξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών», ανέφερε ο Christoph Grainger-Herr, CEO της IWC Schaffhausen.

Περισσότερα

SDG's

Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στο δρόμο για την επίτευξη των SDGs

Σε καταλύτη για την επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης αναδεικνύονται οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, με τουλάχιστον 7 από τους 17 Στόχους να αναφέρονται ρητά στην σημαντική συμβολή τους.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@csrindex.gr)

Ο βασικός ρόλος που διαδραματίζουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αναγνωρίζεται όλο και περισσότερο από τους φορείς χάραξης πολιτικής – τόσο σε εθνικό όσο και σε υπερεθνικό επίπεδο. Το 2017, η Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών, αναγνωρίζοντας τη σημασία αυτών των επιχειρήσεων, αποφάσισε να κηρύξει την 27η Ιουνίου ως “Ημέρα για τις Μικρομεσαίες, Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις”, με σκοπό να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με τη συμβολή τους στην αειφόρο ανάπτυξη.

Δεν πρέπει να παραβλέπεται επίσης ότι στις αναδυόμενες οικονομίες ο τομέας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων συμβάλλει σημαντικά τόσο στην απασχόληση όσο και στο ΑΕΠ. Στοιχεία της Παγκόσμιας Τράπεζας αναφέρουν ότι οι καταγεγραμμένες μικρομεσαίες επιχειρήσεις συμβάλλουν μέχρι και στο 60% της συνολικής απασχόλησης σ` αυτές τις οικονομίες και έως 40% στο ΑΕΠ δημιουργώντας ταυτόχρονα τέσσερις στις πέντε νέες θέσεις εργασίας.

Στο πλαίσιο της παραπάνω τάσης διαπιστώνεται ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας στον τομέα των μικροχρηματοδοτήσεων με δημιουργία νέων εταιρειών αλλά και μετατόπιση των υφιστάμενων τραπεζών από το δανεισμό
μεγάλων επιχειρήσεων στην εξυπηρέτηση των μεσαίων και μικρών. Εταιρείες leasing και καινοτόμες εταιρείες fintech εμπλέκονται όλο και περισσότερο σ` αυτή την αγορά παρέχοντας ισχυρά κίνητρα στους επιχειρηματίες προκειμένου να σχεδιάσουν και να υποστηρίξουν με κεφάλαια την ανάπτυξή τους με γνώμονα τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης.

Είναι ενδεικτικό επίσης ότι τουλάχιστον 7 από τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs – Sustainable Development Goals) αναδεικνύουν ρητά το ρόλο που καλούνται να διαδραματίσουν στη νέα εποχή οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Με το Στόχο 8: Αξιοπρεπής εργασία και οικονομική ανάπτυξη, τα Ηνωμένα Έθνη αναδεικνύουν το ρόλο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στη δημιουργία απασχόλησης. Ειδικότερα στον υποστόχο 8.3 αναφέρεται η “προώθηση πολιτικών προσανατολισμένων στην ανάπτυξη, οι οποίες να στηρίζουν τις παραγωγικές δραστηριότητες, τη δημιουργία αξιοπρεπών θέσεων εργασίας, την επιχειρηματικότητα, τη δημιουργικότητα και την καινοτομία και να ενθαρρύνουν την επισημοποίηση και την ανάπτυξη των  πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, μέσω της πρόσβασής τους σε χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες”.

Με τον Στόχο 9: Βιομηχανία, καινοτομία και υποδομές, δίνεται επίσης το στίγμα για στήριξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας. Ειδικότερα στον υποστόχο 9.3 αναφέρεται η αύξηση της πρόσβασης των μικρής-κλίμακας βιομηχανικών και άλλων  επιχειρήσεων, ιδίως των αναπτυσσόμενων χωρών, σε χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, παρέχοντας προσιτές πιστώσεις και ενσωμάτωσή τους στις αλυσίδες αξίας. Άρα τα Ηνωμένα Έθνη επαναλαμβάνουν τη σημασία της παροχής χρηματοδότησης στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε συνδυασμό με δυνατότητες δικτύωσης και διευκόλυνση της περαιτέρω ανάπτυξής τους. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι ο οργανισμός Idepro στη Βολιβία, που διαθέτει ειδικό δανειοδοτικό προϊόν, το “Procadenas”, που στοχεύει στη χρηματοδότηση σε όλη την αλυσίδα αξίας συγκεκριμένων τομέων και συνδέει διάφορες επιχειρήσεις σε αυτή την αλυσίδα. Ξεκινώντας από αγρο-δασοκομικές δραστηριότητες επεκτείνεται πλέον σε κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα, μεταφορές και κατασκευές. Τέτοια προϊόντα αναπτύσσουν σταδιακά και ελληνικές τράπεζες.

Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ανάλογα με τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιούνται μπορούν επίσης να έχουν σημαντική
συμβολή στην επίτευξη άλλων Στόχων που σχετίζονται με τη γεωργία, την προσιτή υγειονομική περίθαλψη, την εκπαίδευση, την καθαρή ενέργεια και την υγιεινή.

Με τον Στόχο 2: Μηδενική πείνα και ειδικότερα με τον υποστόχο 2.3 ρητά επισημαίνεται ότι έως το 2030 η επιδίωξη είναι “διπλασιασμός της αγροτικής παραγωγικότητας και των εισοδημάτων των μικροπαραγωγών τροφίμων, ιδίως των γυναικών, των αυτόχθονων λαών, των οικογενειακών εκμεταλλεύσεων, των βοσκών και των ψαράδων, μέσω της ασφαλούς και ισότιμης πρόσβασης στη γη, άλλων παραγωγικών πόρων και εισροών, της γνώσης, των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, καθώς και αγορών και ευκαιριών για προστιθέμενη αξία και μη αγροτική απασχόληση”. Επομένως επισημαίνεται ο σημαντικός ρόλος που διαδραματίζουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μικροκαλλιεργητών και γεωργοκτηνοτρόφων.

Με τον Στόχο 3: Καλή υγεία και ευημερία αναδεικνύεται επίσης ο ρόλος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων οι οποίες συμπληρώνουν το χάσμα που αφήνει συχνά ο δημόσιος τομέας συμβάλλοντας έτσι στην κάλυψη των αναγκών της υγειονομικής περίθαλψης του πληθυσμού.

Με τον Στόχο 4: Ποιοτική εκπαίδευση, έχουμε περίπου το ίδιο μοτίβο, με τη δημόσια χρηματοδότηση σε πολλές αναπτυσσόμενες χώρες να είναι ανεπαρκής για την ποιότητα της εκπαίδευσης που απαιτούν οι φιλόδοξοι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης. Είναι ενδεικτικό ότι σε πολλές περιοχές του αναπτυσσόμενου κόσμου, τα ιδιωτικά σχολεία χαμηλού κόστους έχουν αναγνωριστεί ως βασικό μέσο για την παροχή των αναγκαίων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.

Με τους Στόχους 6 και 7 – Καθαρό νερό και αποχέτευση και Πρόσβαση σε καθαρή ενέργεια, επίσης, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις καλούνται να διαδραματίσουν σπουδαίο ρόλο. Μια έκθεση της Παγκόσμιας Τράπεζας εντοπίζει δυνητική αγορά 1,2 τρις. δολ. για την ανάπτυξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στον τομέα των καθαρών τεχνολογιών στη δεκαετία που λήγει το 2023, με τις μεγαλύτερες ευκαιρίες να εντοπίζονται στη διαχείριση αποβλήτων, στα μικρά έργα
υδροδοτήσεων, στην επεξεργασία νερού, στην αιολική και ηλιακή ενέργεια, τα φωτοβολταϊκά και τη γεωθερμία.

Εν κατακλείδι, σύμφωνα με την BlueOrchard* υπάρχουν 4 κλειδιά ως προς δραστηριότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και τον αντίκτυπό τους στην οικονομία: 1) υπάρχει μεγάλη συσχέτιση της ανάπτυξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με τη βελτίωση του περιβάλλοντος εργασίας, 2) για την επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης των ΗΕ απαιτείται μια αγορά πιο ισχυρών και παραγωγικων μικρομεσαίων επιχειρήσεων, 3) η πρόσβαση σε πηγές χρηματοδότησης για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι πρόκληση και 4) οι ανάγκες χρηματοδότησης είναι μόνο ένα κομμάτι του παζλ
των προκλήσεων καθώς απαιτούνται συγκεκριμένες πολιτικές για την ανάπτυξη του τομέα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

* Η BlueOrchard, με ηγετική θέση στη διαχείριση επενδυτικών κεφαλαίων παγκοσμίως, δραστηριοποιείται στην προώθηση της αειφόρου ανάπτυξης από το 2001, οπότε ιδρύθηκε με πρωτοβουλία του ΟΗΕ, ως ο πρώτος εμπορικός διαχειριστής μικροχρηματοδοτήσεων. Μέχρι σήμερα έχει επενδύσει πάνω από 4 δισ. δολ. σε 70 αναδυόμενες αγορές φέρνοντας αποτελέσματα με κοινωνικό αντίκτυπο.

Περισσότερα

Λιανεμπόριο

FF Group: Bazaar for A Smile για το «Χαμόγελο του Παιδιού»

Στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί, ο Όμιλος FF Group πρόσφερε στο «Χαμόγελο του Παιδιού» είδη ένδυσης και υπόδησης από τα brands που αντιπροσωπεύει για το φιλανθρωπικό Bazaar for A Smile.

Το bazaar πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το Σαββατοκύριακο 31 Μαρτίου – 1 Απριλίου 2018, στο Ωδείο Αθηνών.

Οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν από μια μεγάλη γκάμα προϊόντων όπως Nike, Juicy Couture, Calvin Klein, Converse, Ted Baker, UGG, Guess, G-Star Raw κ.α. σε μοναδικά προσιτές τιμές και να στηρίξουν το έργο και τις δράσεις του οργανισμού «Χαμόγελο του Παιδιού».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ