Για πρώτη φορά στην Κρήτη, και συγκεκριμένα στο Ηράκλειο, πραγματοποιήθηκε το τετραήμερο σεμινάριο από το πρόγραμμα Youth Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον.
Από 13 έως 16 Νοεμβρίου, στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου, 50 νέοι, 18-30 ετών, παρακολούθησαν εκπαιδευτικά σεμινάρια από έμπειρα στελέχη της εταιρείας και της τοπικής αγοράς, που θα τους βοηθήσουν να διεκδικήσουν επιτυχώς μία θέση εργασίας.
Σκοπός του προγράμματος Youth Empowered ήταν οι νέοι της Κρήτης να αποκτήσουν δεξιότητες, απαραίτητες για τη σύγχρονη αγορά εργασίας, καθοδήγηση από στελέχη της αγοράς, που είναι και οι εθελοντές μέντορες του προγράμματος, αλλά και σημαντικές ευκαιρίες δικτύωσης, ανεξαρτήτως κλάδου εξειδίκευσης. Βασικές ενότητες που καλύφθηκαν μέσα από live workshops και τις παρουσιάσεις των μεντόρων ήταν: προσωπική κατανόηση και ανάπτυξη, αποτελεσματική αλληλεπίδραση, feedback, παρουσίαση του εαυτού μου, business planning, project management, βασικές γνώσεις οικονομικών και δεξιότητες πωλήσεων & διαπραγματεύσεων. Όλοι οι συμμετέχοντες στο τέλος του σεμιναρίου έλαβαν βεβαίωση παρακολούθησης.
Τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη εκπροσώπησε στην εναρκτήρια εκδήλωση του τετραήμερου εκπαιδευτικού σεμιναρίου ο Αντιπεριφερειάρχης Ευρωπαϊκών-Διεθνών θεμάτων Γιώργος Αλεξάκης. Στον χαιρετισμό του ο κ. Αλεξάκης δήλωσε: «Μέσα από το πρωτοποριακό πρόγραμμα της Coca-Cola Τρία Έψιλον, η Περιφέρεια Κρήτης θεωρεί ότι γεφυρώνονται οι δεξιότητες που ζητούν οι επιχειρήσεις από τους μελλοντικούς εργαζομένους τους, με τις γνώσεις που αποκομίζει κανείς από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, ενώ έρχονται σε επαφή οι νέοι που αναζητούν εργασία με επιχειρήσεις και φορείς που μπορούν να προσφέρουν ευκαιρίες απασχόλησης».
Σημαντική ήταν και η παρουσία τοπικών επιχειρήσεων στο σεμινάριο. Στην ενότητα «Δεξιότητες Πωλήσεων και Διαπραγματεύσεων», την εμπειρία της μετέφερε στους συμμετέχοντες η Χριστίνα Χαλκιαδάκη, μέλος του Δ.Σ. της αλυσίδας Super Market ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ, που αποτελεί τον μεγαλύτερο εργοδότη ιδιωτικού τομέα της Κρήτης. Όπως είπε: «Ως αλυσίδα Super Market υποδεχτήκαμε με πολύ χαρά το Youth Empowered στην πόλη μας και νιώθουμε πολύ τυχεροί που είναι η δεύτερη πόλη που πραγματοποιείται μετά τη Θεσσαλονίκη. Η Coca- Cola Τρία Έψιλον γενικά διακρίνεται για την οργανωτική της δομή και την εκπαίδευση των ανθρώπων της και είναι πολύ ωραίο που οι άνθρωποι εκτός αγοράς είχαν αυτή την εμπειρία. Από την πλευρά μας προσπαθήσαμε να παρουσιάσουμε ποια είναι τα ζητούμενα στην αγορά εργασίας και με ποια κριτήρια αξιολογούνται σήμερα οι άνθρωποι στην αγορά».
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με μία διαδραστική συζήτηση με θέμα την «Ηγεσία» και συνομιλητές την Αλεξάνδρα Μανουσάκη και τον σύζυγό της Afshin Molavi, επικεφαλής της ομώνυμης Οινοποιίας.