Connect with us

Τρόφιμα / Ποτά

Ζαχαροπλαστεία ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ: Συνεργασία με τo Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος

Αυτήν τη χρονιά, τα Ζαχαροπλαστεία ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ προσφέρουν μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις της φημισμένης τους Βασιλόπιτας στον Οργανισμό Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) για να γίνουν πραγματικότητα τα όνειρα ακόμα περισσότερων παιδιών.

Στα ανοιχτά εργαστήρια των Ζαχαροπλαστείων ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ όπου φτιάχνονται οι φημισμένες Βασιλόπιτες (βασιλόπιτα με επικάλυψη σοκολάτας, βασιλόπιτα με επικάλυψη λευκής σοκολάτας και φυσικά η κλασική Βασιλόπιτα με άχνη ζάχαρη), οι άνθρωποι της εταιρείας στοχεύουν ταυτόχρονα στην υλοποίηση της ευχής ενός παιδιού μέσα από το Make–A–Wish.

Ο Οργανισμός Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) εκπληρώνει τις πιο βαθιές επιθυμίες παιδιών από 3 έως 18 ετών με πολύ σοβαρές ασθένειες. Η δυνατότητα έκφρασης μιας ευχής και υλοποίησής της, χαρίζει στα παιδιά δύναμη για να συνεχίσουν τον αγώνα τους αλλά και μοναδικές εμπειρίες που απογειώνουν τη χαρά τους.

Όπως αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους τα Ζαχαροπλαστεία ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ, το 2018 τυχερός δεν θα είναι μόνο αυτός που θα κερδίσει το φλουρί, αλλά όλοι γιατί βοήθησαν να ζωγραφιστούν ακόμα περισσότερα χαμόγελα σε παιδικά προσωπάκια.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Νέος Aπολογισμός Eταιρικής Yπευθυνότητας από τη ΔΕΛΤΑ

Η ΔΕΛΤΑ δημοσίευσε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά Απολογισμό Εταιρικής Υπευθυνότητας, ο οποίος περιλαμβάνει αναλυτική περιγραφή των δράσεων βιώσιμης ανάπτυξης που υλοποιεί η ελληνική εταιρεία σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων της.

Παρά τις δύσκολες συνθήκες για την ελληνική οικονομία και την επιχειρηματικότητα, η εταιρεία κατόρθωσε και το 2018, να ενσωματώσει πλήρως στον στρατηγικό σχεδιασμό της τους πέντε άξονες του μοντέλου Εταιρικής Υπευθυνότητας που εφαρμόζει. Οι άξονες αυτοί είναι η χρηστή εταιρική διακυβέρνηση και οικονομική ευρωστία, η στήριξη του πρωτογενούς τομέα και της κοινωνίας, η φροντίδα για το περιβάλλον, η υψηλή ποιότητα και ασφάλεια των προϊόντων της και το δημιουργικό εργασιακό περιβάλλον. Επιπρόσθετα, σε αυτή την έκδοση του Απολογισμού, η ΔΕΛΤΑ προχώρησε στη σύνδεση των πέντε αξόνων εταιρικής υπευθυνότητας με τους 17 Παγκόσμιους Στόχους για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (United Nations Sustainable Development Goals – SDGs), καθώς αναγνωρίζει τη σημασία της εμπλοκής των επιχειρήσεων και οργανισμών στην επίτευξη των παγκόσμιων αυτών στόχων.

Βασική προτεραιότητα της εταιρείας αποτελεί η στήριξη της πρωτογενούς ελληνικής παραγωγής, παραμένοντας ο μεγαλύτερος αγοραστής γάλακτος από Έλληνες κτηνοτρόφους και απορροφώντας το ¼ της ελληνικής παραγωγής αγελαδινού γάλακτος. Από το 2012 υλοποιεί το Σχέδιο Δράσης ΓΑΙΑ για τη στήριξη των κτηνοτρόφων με δράσεις έρευνας, εκπαίδευσης και τεχνικής υποστήριξης, ενώ η συνεργασία της με την Τράπεζα Πειραιώς για τη Συμβολαιακή Κτηνοτροφία στον τομέα του γάλακτος, συνεχίστηκε και το 2018, εξασφαλίζοντας στους συνεργαζόμενους κτηνοτρόφους την απαιτούμενη ρευστότητα με ικανοποιητικούς όρους.

Για περισσότερα από 65 χρόνια και με τη γνώση του φρέσκου γάλακτος, η ΔΕΛΤΑ παράγει καινοτόμα προϊόντα, άριστης ποιότητας, υψηλής διατροφικής αξίας και εξαιρετικής γεύσης. Η αναζήτηση της καινοτομίας, με σκοπό την κάλυψη των αναγκών του καταναλωτή, αποτελεί προτεραιότητα της. Άλλωστε είναι η πρώτη εταιρεία γαλακτοκομικών στην Ελλάδα που επένδυσε στη δημιουργία πιλοτικών εγκαταστάσεων Έρευνας και Ανάπτυξης προϊόντων (R&D), η πρώτη που πιστοποιήθηκε κατά ISO και δημιούργησε πιστοποιημένο εργαστήριο Μοριακής Βιολογίας.

Η εξαγωγική της δραστηριότητα συνεχίστηκε το 2018 με είσοδο στην αγορά της Γαλλίας, και συνέχιση της παρουσίας της σε Ιταλία, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστρία, Μάλτα, Γερμάνια, Λιβύη, ΗΠΑ, Κίνα, Ταϊβάν, Σιγκαπούρη κ.α.

Η στήριξη της κοινωνίας και ειδικότερα των παιδιών και της οικογένειας, αποτελεί βασικό συστατικό του πλάνου δράσεών της. Αποδεικνύοντας την κοινωνική της ευαισθησία με πράξεις, αναλαμβάνει ποικίλες δράσεις στους άξονες της στήριξης των ευπαθών κοινωνικά ομάδων, της εκπαίδευσης και του αθλητισμού. To 2018 η ΔΕΛΤΑ ξεκίνησε τη συστηματική στήριξη των Παιδικών Χωριών SOS και των Μητέρων SOS, προσφέροντας σε τακτική βάση γάλα και γιαούρτι στα παιδιά, αλλά και σχολικά είδη. Παράλληλα, στηρίζει με προϊόντα, 1.000.000 μερίδες κάθε χρόνο, πλήθος αξιόπιστων φορέων και Ιδρυμάτων, όπως το Μαζί για το Παιδί, το Χαμόγελο του Παιδιού, την Κιβωτό του Κόσμου, την Τράπεζα Τροφίμων, σχολεία και ειδικά σχολεία, γηροκομεία και Κοινωνικές Δομές Δήμων σε όλη τη χώρα.

Η ΔΕΛΤΑ εφαρμόζει περιβαλλοντική πολιτική σε όλους τους τομείς δραστηριοτήτων της, φροντίζοντας για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τα τελευταία 10 χρόνια έχει μειώσει κατά 43% τη χρήση πλαστικού στις συσκευασίες της, ενώ συμμετείχε πρόσφατα σε σημαντικό ευρωπαϊκό περιβαλλοντικό έργο.

Η δημιουργία προστιθέμενης αξίας, μέσω των επιχειρηματικών και κοινωνικών δράσεών της, είναι διαχρονικός στόχος της εταιρείας. Αυτή η προστιθέμενη αξία – το κοινωνικό προϊόν της ΔΕΛΤΑ – απευθύνεται σε όλους τους συμμέτοχούς της και συμβάλλει στην ευρύτερη οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Η εταιρεία, κατά τη διάρκεια του 2018, έλαβε 18 διακρίσεις για τις δραστηριότητες και την υπεύθυνη λειτουργία της.

Ο Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας της ΔΕΛΤΑ έχει συνταχθεί με βάση τις νεότερες κατευθυντήριες οδηγίες του διεθνούς προτύπου GRI Standards. Συνολικά παρουσιάζονται 102 δείκτες παρακολούθησης της επίδοσης (Key Performance Indicators), οι οποίοι αφορούν στα 20 ουσιαστικά θέματα που έχει αναγνωρίσει ως πλέον κρίσιμα για την πορεία και ανάπτυξή της.

Περισσότερα

SDG's

Η Coca-Cola Platinum Partner στο SingularityU Greece Summit

Η Coca-Cola στηρίζει για δεύτερη χρονιά το συνέδριο SingularityU Greece Summit, το οποίο επιστρέφει στην Ελλάδα, στις 11 & 12 Νοεμβρίου 2019 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Με φετινό θέμα, «Vision Forward», η διοργάνωση έχει σκοπό να «μυήσει» το κοινό στον κόσμο των εκθετικών τεχνολογιών, ανοίγοντας τον δρόμο για ένα καλύτερο κόσμο.

Αναγνωρίζοντας το ρόλο της τεχνολογίας ως καταλύτη, η Coca-Cola στηρίζει το γεγονός. Για την εταιρεία, η τεχνολογία είναι κινητήριος δύναμη της καινοτομίας στα προϊόντα της, αλλά και της υλοποίησης πολλαπλών προγραμμάτων κοινωνικής προσφοράς. Έτσι, και με σκοπό η ελληνική κοινωνία να έρθει ένα βήμα πιο κοντά στις νέες τεχνολογικές εξελίξεις, η Coca-Cola ενώνει τις δυνάμεις της με το SingularityUGreece Summit και καλεί κάθε έναν από εμάς να περιηγηθεί στο μέλλον.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε, κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 8 Οκτωβρίου: «Όσα συζητήθηκαν στο περσινό συνέδριο αλλά και όσα θα συζητηθούν φέτος είναι στο DNA της εταιρείας μας. Η τεχνολογία είναι καταλύτης όχι μόνο στα προϊόντα μας και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε αλλά και στην επίλυση καίριων κοινωνικών και περιβαλλοντικών ζητημάτων. Έτσι, στηρίζουμε και φέτος το SingularityU Summit, στο πλαίσιο του ευρύτερου προγράμματός μας για την ανάπτυξη της χώρας».

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Όλγα Μάνου: “Εργαλείο αυτοβελτίωσης η έκθεση βιωσιμότητας”

Η Μύλοι Λούλη, ελληνική αλευροβιομηχανία που έχει εδραιώσει τη θέση της στην αγορά σε 237 χρόνια ιστορίας, με την όγδοη γενιά της επιχειρηματικής οικογένειας να έχει αναλάβει τα ινία της εταιρείας, διεκδικεί ηγετική θέση στον κλάδο της και στα θέματα βιώσιμης ανάπτυξης.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Όπως αναφέρει στο csrindex η Όλγα Μάνου, Διευθύντρια Εταιρικής Υπευθυνότητας και Επικοινωνίας της Μύλοι Λούλη, η μεγαλύτερη έμφαση στα ουσιαστικά θέματα και η σύνδεση της στρατηγικής της εταιρείας με τους Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης αποτελούν τα βασικά στοιχεία διαφοροποίησης της 5ης Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης που δημοσίευσε πρόσφατα η Μύλοι Λούλη, συγκριτικά με τις προηγούμενες Εκθέσεις της τελευταίας 5ετίας.

Η Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης είναι ένα εργαλείο αυτοβελτίωσης για την εταιρεία”, σημειώνει χαρακτηριστικά η κ. Μάνου και εξηγεί ότι η διαδικασία συγκέντρωσης στοιχείων για την Έκθεση, που έχει συνταχθεί με πλαίσιο αναφοράς τα διεθνή πρότυπα GRI Standards και ISO 26000 (με εξωτερική διασφάλση από την TUV Austria Hellas), βοηθά την εταιρεία να εξελίσσει τις εσωτερικές της διαδικασίες δίνοντας ταυτόχρονα ένα εργαλείο βελτίωσης των επιδόσεων στο ανθρώπινο δυναμικό, από τα διοικητικά στελέχη μέχρι τους απλούς υπαλλήλους και τους τεχνίτες.

Με αυτό τον τρόπο, η επέκταση του ομίλου για πρώτη φορά μετά από 11 χρόνια στο εξωτερικό, με την εξαγορά μύλου στη Βουλγαρία, την ολοκλήρωση της απορρόφησης της Kenfood από την θυγατρική Nutribakes και η προσθήκη νέας αποθήκη στη Μάνδρα Αττικής, θεμελιώνεται σε ένα σχέδιο βιώσιμης ανάπτυξης, με θετικό πρόσημο για το περιβάλλον και την κοινωνία.

Εξάλλου από τα στοιχεία της έκθεσης διαπιστώνεται ότι οι επιδόσεις της ελληνικής αλευροβιομηχανίας είναι σημαντικά βελτιωμένες στον τομέα “περιβάλλον”, με βάση μετρήσιμα δεδομένα, αλλά και στον τομέα “κοινωνία”, με την επένδυση στο Μουσείο Λούλη και τη Σχολή Αρτοποιίας να αποτελούν ναυαρχίδα του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του ομίλου.

Όπως αναφέρει στο csrindex η κ. Μάνου, κάθε χρόνο επισκέπτονται το Μουσείο πάνω από 10.000 μαθητές οι οποίοι μέσα από τα εκπαιδευτικά του προγράμματα ενημερώνονται και εκπαιδεύονται γύρω από τη σπατάλη των τροφίμων, τη διατροφή και την υγεία.

Η κ. Μάνου στο επόμενο διάστημα έχει προγραμματίσει παρουσίαση της Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης, σε συνδυασμό με στοιχεία για την πρόοδο της εταιρείας αναφορικά με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης, την διάκριση στον δείκτη CRIndex καθώς και τις παρατηρήσεις της TUV Austria Hellas, που διενήργησε την ανεξάρτητη επαλήθευση των στοιχείων της έκθεσης. Με την διάχυση αυτής της πληροφορίας η κ. Μάνου επιχειρεί να καλλιεργήσει κουλτούρα υπεύθυνης συμπεριφοράς στην εταιρεία και στον όμιλο, όπου απασχολούνται 282 εργαζόμενοι, ενδυναμώνοντας εσωτερικές δομές και διαδικασίες. Στο ίσιο πλαίσιο αναπτύσονται υπεύθυνες πρακτικές με 5.000 πελάτες και διασφαλίζονται προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας στις συναλλαγές της εταιρείας με 4.481 προμηθευτές. Σημειώνεται ότι οι Έλληνες προμηθευτές αποτελούν το 75,93% του κύκλου εργασιών και οι προμηθευτές εξωτερικού το 24,07%.

Η δομή της Έκθεσης

Η Έκθεση δομείται σε τέσσερεις πυλώνες: Κοινωνία, Οικονομία, Ανθρώπινο Δυναμικό και Περιβάλλον. Ειδικότερα:

Πυλώνας Κοινωνία: Το 2018, η εταιρεία ενίσχυσε τις τοπικές κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιείται, αυξάνοντας σημαντικά το ανθρώπινο δυναμικό της ενώ έδειξε να διαθέτει αντανακλαστικά σε δύσκολες συγκυρίες, όπως στην περίπτωση της τραγωδίας στο Μάτι Αττικής, προσφέροντας στήριξη. Επιπλέον, επανασχεδίασε και λειτούργησε πλήρως σε έναν ανακαινισμένο χώρο το Μουσείο Λούλη, εντάσσοντας νέα εκπαιδευτικά πρόγραμμα σχετικά με την σπατάλη τροφίμων και την υγιεινή διατροφή και συνέχισε να υποστηριζει τη λειτουργία της Ελληνικής Σχολής Αρτοποιίας.

Πυλώνας Οικονομία: Μέσα στο 2018 η εταιρεία εισήγαγε στην αγορά 9 νέα καινοτόμα επαγγελματικά και καταναλωτικά προϊόντα, διατηρώντας ταυτόχρονα ψηλά τον πήχη της ποιότητας και των εξαιρετικών πρώτων υλών. Επίσης, μεταξύ άλλων επέκτεινε τη δραστηριότητά της στη Βουλγαρία και συνέχισε το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Γεωργίας που εγκαινιάστηκε το 2013. Η εταιρεία επενδύει διαχρονικά σε αυτό τον τομέα, σε συνεργασία με το πρόγραμμα συμβολαιακής γεωργίας του ομίλου Τράπεζας Πειραιώς. Σημειώνεται ότι στη σιτική περίοδο 2017 – 2018 καλλιεργήθηκαν με συμβολαιακή γεωργία 10.450 στρέμματα διαφόρων ποικιλιών σιτηρών (Βιολογικός Σκληρός & Μαλακός σίτος, συμβατικός Σκληρός σίτος, δίκοκκο), τα οποία απέφεραν, σε 95 Έλληνες παραγωγούς που συμμετείχαν, περίπου 990 χιλ. ευρώ.

Διαβάστε επίσης: Μύλοι Λούλη: 5η Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2018

Πυλώνας Ανθρώπινο Δυναμικό: Το 2018 η εταιρεία προχώρησε σε 35 νέες προσλήψεις – το 68% των εργαζομένων της προέρχεται από τις τοπικές κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιείται. Παράλληλα, ενίσχυσε τα προγράμματα εκπαίδευσης και ανάπτυξης των εργαζομένων σε 2.887 επιπλέον ώρες επιμόρφωσης. Παρείχε επίσης σε όλους τους εργαζόμενους δωρεάν ιδιωτική ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, ενώ ολοκλήρωσε με επιτυχία την τέταρτη κατά σειρά Εβδομάδα Εθελοντισμού, με αξιοσημείωτη συμμετοχή εργαζομένων στις δράσεις του προγράμματος.

Πυλώνας Περιβάλλον: Η εταιρεία εφαρμόζει σύστημα περιβαλλοντικής διαχείρισης, πιστοποιημένο κατά το διεθνές πρότυπο ISO 14001:2015 στη βιομηχανική μονάδα της Σούρπης. Στο πλαίσιο αυτό, το 2018 συνέχισε την εφαρμογή εγκεκριμένου σχεδίου αντιρρυπαντικής προστασίας θαλάσσης, ενίσχυσε τις εκπαιδεύσεις και ασκήσεις του προσωπικού της σε περιβαλλοντικά θέματα και έδωσε έμφαση στον τομέα της ανακύκλωσης, έχοντας για ακόμη μια χρονιά μηδενικά απόβλητα οποιασδήποτε μορφής.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ